11.11.2017 - Cześć i Chwała Bohaterom!

81. Data: 2017-11-16 15:57:37

Temat: Re: 11.11.2017 - Cześć i Chwała Bohaterom!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <w...@n...pl> wrote:

> Hipokryzja całą gębą.
> Zdrajców się nie zaprasza.

Też się dziwię temu zaproszeniu.
Przecież każdy i tak ma prawo złożyć wieniec.

--
XL

82. Data: 2017-11-16 16:32:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> byłego

> Przymusowo.
>
> Co by uprzedzić czepialskich.

Coby. Żeby. Aby. Niby. Oby.

Trzeba mapę znać, coby na miejsce trafić.
Ale:
Co by było, gdyby.
Co by to nie oznaczało.

https://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/Coby-czy-co-by;174
38.html

PS.
http://m.demotywatory.pl/4810414?utm_source=Czytnik_
rss&utm_medium=link&utm_campaign=rss&utm_term=m.demo
tywatory.pl
?

--
XL

83. Data: 2017-11-16 17:37:59

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-16 o 12:30, FEniks pisze:

> Ale jakich czynów? Takich, że jako mieszkańcy pruskiego zaboru zostali
> wciągnięci do armii?

Za dużo wymagasz. Chcesz żeby zrozumieli dwie sprawy na raz.
To o czym piszesz, to dla nich zbyt wysublimowany niuans.

Pozdrawiam
Piotr

84. Data: 2017-11-16 17:42:35

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-16 o 16:32, XL pisze:

> Coby. Żeby. Aby. Niby. Oby.

A u ciebie, jak zwykle, ostatnia deska ratunku. Nie masz jak się
przyczepić merytorycznie, to wyskakujesz z pierdołą.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

85. Data: 2017-11-16 17:46:33

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-16 o 12:59, XL pisze:

> Takich, że ich wnuki KŁAMIĄ jako premierzy Państwa Polskiego.

Ale kłamią, bo są ich wnukami? Co ty znowu bredzisz?
Genetycznie odziedziczyli, czy co?

> A znam takich ,,rodziców i dziadków", którzy woleli zginąć w obozie, niż z
> racji niemieckiego nazwiska przyjąć zaproszenie do podpisania folkslisty.

I ich dzieci to odziedziczyły w genach?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

86. Data: 2017-11-20 01:48:29

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 16 listopada 2017 10:33:53 UTC+1 użytkownik krys napisał:

> Ja to się zastanawiam, dlaczego wnuczek dziadka z Wermachtu został
> zaproszony( i to przez kogo!), pewnie żeby nam uświadomić, że "polskość to
> nienormalność"...

polskosc, to najpiekniejsza cnota,
o ktora tysiac lat przeciez wojujemy,
ktora w tej dobie mozemy sie wszem i wobec chwalic.
oczywiscie najpiekniejsza, pomijajac Boga boskosc,
bo On to od kazdej narodowosci piekniejszy.

jacek

87. Data: 2017-11-20 02:02:07

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 16 listopada 2017 10:43:19 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> Ja to się zastanawiam, kiedy oszołomstwo wbije sobie do łba, że dzieci
> nie odpowiadają za czyny swoich rodziców i dziadków.

oczywiście, ze nie odpowiadają.
chyba, ze wierzy się w dawnego Boga Jahwe,
lub to, co o nim ludzie napisali.

jak tam było, nie wnikam.
najważniejsze, ze teraz jest taki, jaki był lub miał być;
i tak jakoś prawie samoistnie wszystko się dzieje poprzez dzieje.

jacek

88. Data: 2017-11-20 02:37:34

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 16 listopada 2017 11:45:42 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Rzutuje. POparcie od Niemca to niezły rzut.

no bo dwie kwestie tu mieszacie.
oczywiscie, ze poglady ojca czy matki w jakims tam procencie
rzutuja na postawe ich dzieci, choc naprawde nie az tak wielce.
najwiecej rzutujesz ty sam, tez poprzez srodowisko,
w jakim wyrosles, ale tez tylko niewielce;
chyba ze miales je domodzieckowe, hersztynskie, czy ludowowojskowe
przez dlugi czas, to po prostu mogles sie wyczlowieczyc.

czym innym natomiast jest obwinianie dziecka za rodzicow winy.
tak samo, jak dzieciece pretensje do rodzicow, ze mu dali, co dali.

teraz, w tej dobie, to wszyscy pewnie tak pieknie,
tak z lezkuska w oku przypiszemy winy i swe wlasne leki nie sobie.
bo po ki huj nam myslec zle o wlasnej osobie?

pewnie, ze zawsze mozna cos tam zawsze rodzicom przypisac.
tylko dlaczego ja nigdy, choc mialem ich zazwyczaj w cwierci,
a nawet niekiedy w polowie, kocham ich tak bardzo,
nawet za wszystkie grzechy, niedociagniecia i przyzwolenia.

każdy z nas staje sie człowiekiem,
kiedy swe winy zaczyna przypisywać sobie.

choc tez zawsze trzeba wiedziec, ze z przyczyn,
dla nich nie zrozumialych a oczywistych tobie
najblizsi ci ludzie beda ci wieksze klody rzucac
niz zaprzysiężeni wrogowie

jacek

89. Data: 2017-12-17 19:07:43

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kviat ...

> Prowokatorzy szli na czele marszu?
> Ciekawa koncepcja...

Ale prowokatorzy w jakim sensie?
Przeciez hasło biała europa to było tylko nawoływanie do spozywania
wiekszej ilosci mleka! Z polskich krów ale jednak!

--
Pozdrawia... Budzik
"Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

90. Data: 2017-12-17 22:44:11

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.12.2017 o 19:07, Budzik pisze:
> Użytkownik Kviat ...

> Ale prowokatorzy w jakim sensie?
> Przeciez hasło biała europa to było tylko nawoływanie do spozywania
> wiekszej ilosci mleka! Z polskich krów ale jednak!

Ale o csssochoziii? Przecież ostatnio premier Mateusz wyjaśnił, że
chodzi o to, by była biało-czerwona.

Ewa

MON przywróci polskie stopnie wojskowe.
Do przodu, Polsko!