Do przodu, Polsko!

1. Data: 2017-11-11 01:09:52

Temat: Do przodu, Polsko!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://m.money.pl/wiadomosci/artykul/eksport-import
-gus-wymiana-handlowa,33,0,2387489.html

,,We wrześniu w obrotach towarowych z zagranicą zobaczyliśmy prawie
miliardową nadwyżkę. Eksport wzrósł o 12,5 proc.(...)

W handlu zagranicznym utrzymuje się ona już drugi miesiąc z rzędu - w
sierpniu wyniosła 102 mln euro.

W ciągu trzech kwartałów eksport wyniósł 149,6 mld euro - to wzrost o 9,8
proc. Import był mniejszy (147,8 mld euro), ale rósł nieco szybciej (10,9
proc.).(...)

- Wpływ eksportu netto na wzrost gospodarczy był silniejszy, niż się dotąd
spodziewaliśmy. Możliwe więc, że w trzecim kwartale będzie wyższy niż
4,4-4,5 proc., co zakłada konsensus rynkowy - uważa Piotr Bielski.

Piotr Kalisz mówi o 4,6-4,7 proc., co w ujęciu eurostatowym
(uwzględniającym nieco inną metodologię) może oznaczać wzrost gospodarczy
nawet powyżej 5 proc."
--
XL

2. Data: 2017-11-11 11:19:15

Temat: Re: Do przodu, Polsko!
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-11 o 01:09, XL pisze:
> https://m.money.pl/wiadomosci/artykul/eksport-import
-gus-wymiana-handlowa,33,0,2387489.html

> ,,We wrześniu w obrotach towarowych z zagranicą zobaczyliśmy prawie
> miliardową nadwyżkę. Eksport wzrósł o 12,5 proc.(...)

Zapomniałaś wkleić jeszcze jeden cytat:

"Jednak największym naszym partnerem handlowym są od lat Niemcy, gdzie
trafiło 27,4 proc. polskiego eksportu i skąd pochodziło 23 proc.
importu. Saldo wymiany handlowej z naszym zachodnim sąsiadem było
dodatnie - wyniosło 30,2 mld euro wobec 25,3 mld euro rok wcześniej."

Przemyśl to.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2017-11-11 12:01:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
> importu. Saldo wymiany handlowej z naszym zachodnim sąsiadem było
> dodatnie - wyniosło 30,2 mld euro wobec 25,3 mld euro rok wcześniej."

HANDLOWYM.
Handełe jest handełe - jak mawia pewien naród handlarzy.
Niemcy byli partnerami przed Unią, będą i po. BYLI a nue BYŁY - bo to nie
państwa handlują ze sobą, tylko ludzie.
Przemyśl to.

--
XL

4. Data: 2017-11-11 12:47:34

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-11 o 12:01, XL pisze:
> [...]
> Handełe jest handełe - jak mawia pewien naród handlarzy.
> Niemcy byli partnerami przed Unią, będą i po. BYLI a nue BYŁY - bo to nie

Będziesz handlowała z pierdzącymi przy stole?
Przemyśl to.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2017-11-11 15:27:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
-gus-wymiana-handlowa,33,0,2387489.html

> Będziesz handlowała z pierdzącymi przy stole?
> Przemyśl to.

Nie muszę ich do stołu zapraszać - skoro nie umieją się zachować.
Jeszcze jakieś przeszkody?

--
XL

6. Data: 2017-11-11 17:36:56

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-11 o 15:27, XL pisze:
-gus-wymiana-handlowa,33,0,2387489.html

> Nie muszę ich do stołu zapraszać - skoro nie umieją się zachować.
> Jeszcze jakieś przeszkody?

Żaden pieniądz nie śmierdzi, nie?
Tak właśnie pokazałaś pisowską mentalność.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2017-11-11 18:25:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
-gus-wymiana-handlowa,33,0,2387489.html

> Żaden pieniądz nie śmierdzi, nie?
> Tak właśnie pokazałaś pisowską mentalność.

Dokładnie. Polski eksport to dobry eksport ibnikomu nie śmierdzi, to niby
dlaczego zapłata miałaby.

--
XL

8. Data: 2017-11-11 19:33:50

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 11.11.2017 um 17:36 schrieb Kviat:
-gus-wymiana-handlowa,33,0,2387489.html

> Żaden pieniądz nie śmierdzi, nie?
> Tak właśnie pokazałaś pisowską mentalność.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Przeczytalem wczoraj, ze sa "istotne niedobory w budżecie państwa"
czyli nie w PiS-Newspeak wzrost deficytu budzetowego do 59,3 mld zl. A u
nas (BRD) trabia o duzych nadwyzkach w budzecie i wiekszych wplywach z
podatkow (np. moja Bawaria 658 mln). Bedzie na drogi, szkoly, internet,
policje... Co kraj to obyczaj? ;-)
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

9. Data: 2017-11-12 03:33:24

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 11 listopada 2017 12:47:35 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:
-gus-wymiana-handlowa,33,0,2387489.html

> Będziesz handlowała z pierdzącymi przy stole?
> Przemyśl to.

jeśli zrobią to tak, ze śmierdzieć nie będzie,
to mogą nawet głośno.
tylko ze do tego trzeba mieć organizm święty:)
lub przynajmniej do nie ego zbliżony.

pozdrawiam,
jacek

Święto Niepodległości
Uploads - What is wrong with Easynews
Dalajlama o imigrantach.
Wyspa trzeciego stopnia
O totalnym braku zaufania i tego stanu skutkach.