Dalajlama o imigrantach.

1. Data: 2017-11-09 21:15:47

Temat: Dalajlama o imigrantach.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapytali Dalajlamę o imigrantów. Takiej odpowiedzi się nie spodziewali.
http://wmeritum.pl/zapytali-dalajlame-o-imigrantow-t
akiej-odpowiedzi-sie-spodziewali-niemcy-moga-stac-si
e-panstwem-arabskim/186778

--
XL

2. Data: 2017-11-10 21:13:19

Temat: Re: Dalajlama o imigrantach.
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Źródłem jest ten (i jemu podobni) co dostał nobla za spuszczenie bombek
na 7 państw + zachodek, a obecnie i rasija.

Szkoda takich ładnych państw jak syria i libia.

3. Data: 2017-11-11 12:02:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@g...com> wrote:
> Źródłem jest ten (i jemu podobni) co dostał nobla za spuszczenie bombek
> na 7 państw + zachodek, a obecnie i rasija.
>
> Szkoda takich ładnych państw jak syria i libia.

Nie bardzo rozumiem, co masz na myśli.

--
XL

4. Data: 2017-11-11 16:15:29

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 11 listopada 2017 12:02:03 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Nie bardzo rozumiem, co masz na myśli.

To z kolei podpowiem ja:

Sidi Baraq Hussein bin Baraq al-Ubamah Abu-Maliah al-Amriqi.
Mówiąc na nasze: Brak Banana.

Wyspa trzeciego stopnia
O totalnym braku zaufania i tego stanu skutkach.
Nio wolno nam wpuścić pontoniarzy do szkół!
Skąd się bierze egoizm?
,,(Nie)winna dynia".