Nio wolno nam wpuścić pontoniarzy do szkół!

1. Data: 2017-11-06 13:52:27

Temat: Nio wolno nam wpuścić pontoniarzy do szkół!
Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

https://youtu.be/3ZUDh513KvQ?t=4480

--
"Socjalizm niewiele wymaga od człowieka - wymaga tylko,
by pokochał to, czego normalny człowiek nienawidzi,
a znienawidził to, co normalny człowiek kocha
- i świetnie można w socjalizmie żyć!" E.Kuzniecow

2. Data: 2017-11-06 14:13:22

Temat: Re: Nio wolno nam wpuścić pontoniarzy do szkół!
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 6 listopada 2017 13:52:29 UTC+1 użytkownik niebieski napisał:
> [...]
> a znienawidził to, co normalny człowiek kocha
> - i świetnie można w socjalizmie żyć!" E.Kuzniecow

Ten psycholog strasznie naiwny.
PiS się nie przeciwstawia, bo też chce głosujących nań nieuków roszczeniowców.
Kisnę z tego i gniję.

3. Data: 2017-11-06 14:16:39

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.11.2017 o 13:52, niebieski pisze:
> https://youtu.be/3ZUDh513KvQ?t=4480

Marksiści chcą tylko niszczyć

4. Data: 2017-11-06 14:18:44

Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.11.2017 14:13, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Ten psycholog strasznie naiwny.
> PiS się nie przeciwstawia, bo też chce głosujących nań nieuków roszczeniowców.
> Kisnę z tego i gniję.
Nie mówił o PISie. Coś przeoczyłem?

5. Data: 2017-11-06 14:26:26

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 6 listopada 2017 14:18:46 UTC+1 użytkownik niebieski napisał:

> Nie mówił o PISie. Coś przeoczyłem?

Mówił o obecnym ministerstwie utyskując, że nic nie robi.
PiSowskim jak reszta rządu.
Widać, że też im uczenie opierdalania się spodobało.

6. Data: 2017-11-06 14:32:21

Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.11.2017 14:26, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Mówił o obecnym ministerstwie utyskując, że nic nie robi.

W tym sensie - faktycznie, mówił.

7. Data: 2017-11-06 14:35:54

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 6 listopada 2017 14:32:22 UTC+1 użytkownik niebieski napisał:

> W tym sensie - faktycznie, mówił.

Wniosek jest taki,. że towarzysze od Balbiny też w sPiSku ;)

8. Data: 2017-11-06 14:42:37

Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.11.2017 14:35, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Wniosek jest taki,. że towarzysze od Balbiny też w sPiSku ;)

Nie znam Balbiny, a tym bardziej jej towarzyszy.

9. Data: 2017-11-06 16:23:34

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 6 listopada 2017 14:16:38 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> Marksiści chcą tylko niszczyć

Chociaż prawdę mówiąc, to byłem wychowany dość liberalnie, jako małolat waliłem
konia ile się dało, a nie byłem nieukiem, tylko prymusem.
Więc tę całą ideologię p. Karonia o kant foopy potłuc.

10. Data: 2017-11-06 16:33:38

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.11.2017 o 16:23, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Chociaż prawdę mówiąc, to byłem wychowany dość liberalnie, jako małolat waliłem
> konia ile się dało, a nie byłem nieukiem, tylko prymusem.
> Więc tę całą ideologię p. Karonia o kant foopy potłuc.

I przez to przegrałeś życie, zadowalając się "waleniem konia" zamiast
poznać realną kobietę.

Skąd się bierze egoizm?
,,(Nie)winna dynia".
Ikselko, petycja