Ikselko, petycja

1. Data: 2017-11-02 17:56:37

Temat: Ikselko, petycja
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.citizengo.org/pl/37148-petycja-o-odebrani
e-koncesji-stacji-telewizyjnej-tvn-i-tvn24-zwracam-s
ie-do-krrit-o-odebranie

2. Data: 2017-11-02 19:33:58

Temat: Re: Ikselko, petycja
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> http://www.citizengo.org/pl/37148-petycja-o-odebrani
e-koncesji-stacji-telewizyjnej-tvn-i-tvn24-zwracam-s
ie-do-krrit-o-odebranie

Dzięki, już dawno podpisałam :-)

--
XL

3. Data: 2017-11-02 23:54:12

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-02 o 19:33, XL pisze:
e-koncesji-stacji-telewizyjnej-tvn-i-tvn24-zwracam-s
ie-do-krrit-o-odebranie

> Dzięki, już dawno podpisałam :-)

I będziesz miała jeden kanał. Jedyny słuszny. Jak w Korei Płn.
Nie prościej przełączyć na inny kanał i nie oglądać tego, czego się nie
chce?
Albo nie kupować prezerwatyw zamiast zakazywać ich sprzedaży?

Jak mocno trzeba mieć zryty beret, żeby mieć taką wizję świata jak ty?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2017-11-03 00:08:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
e-koncesji-stacji-telewizyjnej-tvn-i-tvn24-zwracam-s
ie-do-krrit-o-odebranie

> I będziesz miała jeden kanał

No się po prostu zabiję. Nie będę mogła już palcami po pilocie przebierać
do upadłego, żeby znaleźć cokolwiek, co się nadaje do oglądania :->

> Jedyny słuszny.

Takie moje prawo i ochota.
Oraz mam dosyć samych złych i tragicznych wiadomości w tv. W ,,jedynym
słusznym" są głównie pozytywne. To mi dobrze robi. Potrzebuję tego jak
kania dżdżu. I już.

--
XL

5. Data: 2017-11-03 11:05:21

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-03 o 00:08, XL pisze:
> [...]
>
> No się po prostu zabiję. Nie będę mogła już palcami po pilocie przebierać
> do upadłego, żeby znaleźć cokolwiek, co się nadaje do oglądania :->

Ale ogarniasz, że telewizor możesz sobie zaprogramować tylko na jeden kanał?
Ktoś ci broni?

> Takie moje prawo i ochota.

I nikt ci tego nie zabrania. Czego znowu nie rozumiesz?

Inni chcą mieć prawo wyboru i nie po to wyszli z mroków średniowiecza i
palenia ludzi na stosach, żeby jakiś katotalibski oszołom do tego
wracał. Nie chcesz nie oglądaj. Nie chcesz, nie chodź do teatru.
Kim ty jesteś żeby pozbawiać ludzi wyboru i siłą narzucać im swój?

> Oraz mam dosyć samych złych i tragicznych wiadomości w tv. W ,,jedynym
> słusznym" są głównie pozytywne. To mi dobrze robi. Potrzebuję tego jak
> kania dżdżu. I już.

No o jaki masz problem?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2017-11-03 12:41:42

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.11.2017 o 11:05, Kviat pisze:
> wracał. Nie chcesz nie oglądaj. Nie chcesz, nie chodź do teatru.
> Kim ty jesteś żeby pozbawiać ludzi wyboru i siłą narzucać im swój?

Zapominasz że w Polsce mamy demokrację. To znaczy że ludzie nasprycowani
TVN jak Kviat decydują o mnie.

7. Data: 2017-11-03 13:39:34

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-03 o 12:41, pinokio pisze:

> Zapominasz że w Polsce mamy demokrację.

Nie mamy. W Polsce nie szanuje się praw mniejszości.
Gorzej, w Polsce mniejszości nie mają takich samych praw jak inni.
Jeszcze gorzej, nawet jeżeli mają jakieś prawa, to ich się też nie
szanuje albo są olewane.
W skrócie: używasz słów, których nie rozumiesz.

> To znaczy że ludzie nasprycowani
> TVN jak Kviat decydują o mnie.

Leki ci się skończyły?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2017-11-03 15:49:52

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <Kviat> napisał w wiadomości

> Kim ty jesteś żeby pozbawiać ludzi wyboru i siłą narzucać im swój?

Klonem Pawłowicz?

9. Data: 2017-11-03 20:34:46

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.11.2017 o 15:49, Dirko pisze:
> Użytkownik <Kviat> napisał w wiadomości

>    Klonem Pawłowicz?

https://www.wprost.pl/kraj/10064043/Barbarzynstwo-na
-cmentarzu-Zniszczono-grob-rodzicow-Krystyny-Pawlowi
cz.html

10. Data: 2017-11-03 20:52:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
> wracał. Nie chcesz nie oglądaj. Nie chcesz, nie chodź do teatru.
> Kim ty jesteś żeby pozbawiać ludzi wyboru i siłą narzucać im swój?

Dzięki Bogu to ty masz problem - za dużo siedzisz przed ti-wi. To twoj
KANAŁ.

--
XL

Rezydentów głodówka rotacyjna ?
Czyśmy wszyscy powariowali?
Czytał ktoś China Mieville - Miasto i Miasto?
Walka wkroczyła w nowy etap
Nie islamska, nie laicka