Walka wkroczyła w nowy etap

1. Data: 2017-10-30 00:22:58

Temat: Walka wkroczyła w nowy etap
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zmarł człowiek, który podpalił się przeciw PiS.

2. Data: 2017-10-31 21:23:46

Temat: Re: Walka wkroczyła w nowy etap
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> Zmarł człowiek, który podpalił się przeciw PiS.

Każdy niech protestuje, jak chce - niech się choćby i podpala, byle innych
naftą nue oblewał. Tyle że to był zwykły wariatuńcio. Dosłowny pożyteczny
idiota. Przydał się.
Ale co - kodziarze pojdą w jego ślady? To by było coś - taki np. płonący
Kijowski ze swoimi fakturami w ręce niewątpliwie porwałby za sobą tłumy!
LOL

--
XL

3. Data: 2017-10-31 22:28:04

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-31 o 21:23, XL pisze:

> Każdy niech protestuje, jak chce - niech się choćby i podpala, byle innych
> naftą nue oblewał. Tyle że to był zwykły wariatuńcio. Dosłowny pożyteczny
> idiota. Przydał się.

Nie to co Macierewicz, Szyszko, Piotrowicz albo ikselka.
Ostoje normalności.
Minister środowiska niszczący środowisko i szczycący się strzelaniem do
zwierząt, minister wojny degradujący polską armię z głową pełną fantazji
o bombach termobarycznych (a raczej z wyrachowaniem mieszający w głowach
prostych ludzi bo sam w to nie wierzy), prokurator PRLu walczący z
komuną i "patriotka", dla której szczytem możliwości intelektualnych
jest otoczenie państwa fosą, drutem kolczastym i katotalibska miłość do
faszystów.
Szczyt normalności.

> Ale co - kodziarze pojdą w jego ślady? To by było coś - taki np. płonący
> Kijowski ze swoimi fakturami w ręce niewątpliwie porwałby za sobą tłumy!
> LOL

Mokre sny o potędze starej zdewociałej fanatyczki.

Jakiś czas temu usłyszałem mądre słowa: wasz syf w głowach się nie
skończy, dopóki biologia nie zrobi z wami porządku.

Nie przewidział tylko jednego, że zabierzecie się za reformę edukacji i
będziecie dalej produkować katotalibskich fanatyków piorąc dzieciom
mózgi. Nie ma nadziei dla tego narodu. Przez takich jak ty ten naród
jest skazany na wyginięcie. Przyszli chrześcijanie i wyrżnęli, teraz
przyjdą inni fanatycy... Poczekają aż chrześcijanie zrobią "porządek" i
sobie go wezmą. Na tacy.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2017-11-01 06:37:29

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 31 października 2017 21:24:01 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Każdy niech protestuje, jak chce - niech się choćby i podpala, byle innych
> naftą nue oblewał. Tyle że to był zwykły wariatuńcio. Dosłowny pożyteczny
> idiota. Przydał się.

przestan, On byl pewnie prawdziwy i malo wazne, czy mial racje.
jesli tak uczynil, bez wzgledu na slusznosc czy nie slusznosc,
tylko chwala i czesc boza mu sie naleza.
nic wiecej.
nawet nie moze spotkac kogokolwiek z nas

> Ale co - kodziarze pojdą w jego ślady? To by było coś - taki np. płonący
> Kijowski ze swoimi fakturami w ręce niewątpliwie porwałby za sobą tłumy!

ikselkus, kijowski to szumowina; szumowiny sie nie pala, jeno wykipiaja zazwyczaj.

pozdrawiam,
jacek

5. Data: 2017-11-01 06:52:35

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 31 października 2017 22:28:05 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> [...]
> mózgi. Nie ma nadziei dla tego narodu. Przez takich jak ty ten naród
> jest skazany na wyginięcie. Przyszli chrześcijanie i wyrżnęli,

mylisz sie piotrze. nikt, kto wyrzynal innych w mysl swojej wiary
nie byl chrzescijaninem.

jacek

6. Data: 2017-11-01 13:54:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> przestan, On byl pewnie prawdziwy i malo wazne, czy mial racje.
> jesli tak uczynil, bez wzgledu na slusznosc czy nie slusznosc,
> tylko chwala i czesc boza mu sie naleza.
> nic wiecej.

Nic mu się ode mnie nie należy poza litością.

?

> ikselkus, kijowski to szumowina; szumowiny sie nie pala, jeno wykipiaja zazwyczaj.

Nie - szumowiny skwapliwie korzystają z cudzych samospaleń i tragedii
szermując nimi w swych ciemnych sprawach.

--
XL

7. Data: 2017-11-01 13:57:19

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-01 o 13:54, XL pisze:

> Nie - szumowiny skwapliwie korzystają z cudzych samospaleń i tragedii
> szermując nimi w swych ciemnych sprawach.

Najlepszym tego przykładem jest katastrofa smoleńska.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2017-11-01 18:41:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Najlepszym tego przykładem jest katastrofa smoleńska.

Zaraz się zapalisz.

--
XL

9. Data: 2017-11-04 01:28:20

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 1 listopada 2017 13:54:43 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Nic mu się ode mnie nie należy poza litością.

u mnie ma poszanowanie; bez wzgledu, czy postapil slusznie, czy nieslusznie.

> ?

co je4szcze, poza chwala i czescia w zaswiatach, chcialabys miec?

> Nie - szumowiny skwapliwie korzystają z cudzych samospaleń i tragedii
> szermując nimi w swych ciemnych sprawach.

czyli sie wykipiaja po prostu

pozdrawiam,
jacek

10. Data: 2017-11-11 18:00:57

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 31.10.2017 um 22:28 schrieb Kviat:

> [...]
> jest skazany na wyginięcie. Przyszli chrześcijanie i wyrżnęli, teraz
> przyjdą inni fanatycy... Poczekają aż chrześcijanie zrobią "porządek" i

Bylem troche w innych klimatach, wiec nie sledzilem wydarzen, ale
zauwazam wlasnie, ze uczestnicy sa albo mlodsi albo nie obeznani z
klasykami. Przeciez haslo >W miarę postępów w budowie socjalizmu walka
klasowa zaostrza się ...< powinno byc znane! :-) Rowniez zapowiedz
prezesa prezesow, ze zbliza sie do prawdy, ktora jest coraz blizej, to
prawie doslowny cytat z Nikity Siergiejewicza Chruszczowa, ktory widzial
komunizm juz na horyzoncie. ;-)
Czasy jakby sie zmienily, ale ludzie (przynajmniej niektorzy) jakby nie
bardzo. :-)

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Nie islamska, nie laicka
zawierzyc
łatwo jest zostać ojcem, ale trudniej nim być
Siała baba mak
Eudajmonia