Siała baba mak

1. Data: 2017-10-29 08:55:11

Temat: Siała baba mak
Od: Dębski Przemysław <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest taki problem do rozwiązania. Czytuję i pisują na pewną grupę,
której tematyka jest dla problemu nie istotna, nazwijmy ją X i na temat
X powinno się tam dyskutować. Tymczasem wszyscy użytkownicy tej grupy
gadają o wszystkim tylko nie X. Chrzanią o polityce, religii, uprawiają
pseudofilozofię. Nawet gdy pojawi się jakiś temat zgodny z X, to i tak
dyskusja zaraz zbacza w krzaki. Drodzy psycholodzy, jak to zmienić?
Doradźcie coś ;)

Czy zmiana roli z uczestnika w obserwatora w zdarzeniach przeszłych
zmienia jakoś wasz odbiór tamtych sytuacji? Weźta odgrzebta jakiś wątek
w którym uczestniczyliście, dajmy na to dwa lata temu, i przeczytajcie
traktując swoje posty w wątku jako "on/ona napisał/a". I jak jest? Tylko
mi się tu nie mądrzyć. Po prostu - jak jest? ;)

Dębska

2. Data: 2017-10-29 10:35:53

Temat: Re: Siała baba mak
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 29 października 2017 08:55:13 UTC+1 użytkownik Przemysław Dębski
napisał:
> [...]
> pseudofilozofię. Nawet gdy pojawi się jakiś temat zgodny z X, to i tak
> dyskusja zaraz zbacza w krzaki. Drodzy psycholodzy, jak to zmienić?

przestan. po prostu tu spotykaja sie ciekawi ludzie.
czy nie jest to ciekawe psychologicznie:)

> [...]
> traktując swoje posty w wątku jako "on/ona napisał/a". I jak jest? Tylko
> mi się tu nie mądrzyć. Po prostu - jak jest? ;)

to wiesz, jesli bym zacytowal swoje wiersze sprzed 20-30 lat,
to az hadko byloby, choc dosc czesto tez wysmienicie.
i tak to jest z tym samokrytycyzmem.

jacek

3. Data: 2017-10-29 10:49:19

Od: Dębski Przemysław <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-29 o 10:35, j...@o...pl pisze:

> [...]
>
> to wiesz, jesli bym zacytowal swoje wiersze sprzed 20-30 lat,
> to az hadko byloby, choc dosc czesto tez wysmienicie.

Nie chodzi o krytycyzm. Kim jest ten koleś sprzed 30 lat? co sobie myśli
pisząc te wiersze? o co byś chciał go zapytać? Ty teraz jesteś już
prawdopodobnie zupełnie innym człowiekiem. Jak byś się poczuł gdybyście
się spotkali. O czym byście rozmawiali, w jaki sposób ? Popuść wyobraźni :)

Dębska

4. Data: 2017-10-29 11:22:54

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

napisał:
> [...]
> traktując swoje posty w wątku jako "on/ona napisał/a". I jak jest? Tylko
> mi się tu nie mądrzyć. Po prostu - jak jest? ;)

no dobrze. powiedz jakiekolwiek slowo,
a wiersz bedzie o nim.
teraz, tymczasem teraz, sam takie slowo powiem.
ty kiedykolwiek, kiedy zechcesz.

moje slowo? to chyba wyszlo, ze bedzie nim
tymczasem.

tymczasem nic ci nie mowili
jak w każdej ważnej przecież chwili
ktora nie miała po co kwilić
ani rozrozniac srok w swej glowie
tudzież się wspinać ponad szczyty

przecież za nikim sie nie ujmiesz
kto mniej lub więcej należyty

tymczasem przez to, ze już nie wiesz
zabito wszystkich troglodytów
tymczasem nie mów mi za chwile
ze to byl tylko taki przytup

5. Data: 2017-10-29 11:32:05

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Dębski napisał:

> [...]
> się spotkali. O czym byście rozmawiali, w jaki sposób ? Popuść wyobraźni :)

caly czas o tym samym; o Bogu, i tym, co jest Dobre.

jacek

6. Data: 2017-10-29 16:19:47

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.10.2017 o 08:55, Dębski Przemysław pisze:

> [...]
> przeczytajcie traktując swoje posty w wątku jako "on/ona napisał/a". I
> jak jest? Tylko mi się tu nie mądrzyć. Po prostu - jak jest? ;)

Gdy czytam swoje posty sprzed kilku lat, to dziwię się, skąd miałam tyle
cierpliwości, zaangażowania i miłości do ludzi. ;)

Ewa

7. Data: 2017-10-29 16:44:17

Od: Dębski Przemysław <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-29 o 16:19, FEniks pisze:

> Gdy czytam swoje posty sprzed kilku lat, to dziwię się, skąd miałam tyle
> cierpliwości, zaangażowania i miłości do ludzi. ;)

OK. A jak jest gdy czytasz "jej" posty? Inaczej niż gdy czytasz "swoje"?
Mimo, że to te same posty. A może nie ma różnicy?

Dębska

8. Data: 2017-10-29 16:50:53

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.10.2017 o 16:44, Dębski Przemysław pisze:

> OK. A jak jest gdy czytasz "jej" posty? Inaczej niż gdy czytasz
> "swoje"? Mimo, że to te same posty. A może nie ma różnicy?

Podobnie jak wyżej napisałam - jestem trochę zdziwiona, że to ja
pisałam. I myślę sobie, że trochę zbyt naiwna ta osoba była.
Poza tym mam wrażenie, że pisałam bardzo dużo, a gdy już zdarzy mi się
przeglądać stare wątki, to jakoś mało tam mojego udziału. Zdecydowanie
mniej niż mam we wspomnieniach. Trochę dziwne. Może w rzeczywistości
mniej pisałam, a bardziej uczestniczyłam emocjonalnie.

Ewa

9. Data: 2017-10-29 18:29:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dębski Przemysław <p...@g...pl> wrote:
> [...]
> traktując swoje posty w wątku jako "on/ona napisał/a". I jak jest? Tylko
> mi się tu nie mądrzyć. Po prostu - jak jest? ;)

Tylko dwa lata temu? E, to jakby dziś!
Ale jakieś osiem temu - toooo byłoo coś! Nie wiem, skąd miałam wtedy w
sobie (tylko) tyle miłości do ludzi! He he :-)

--
XL

10. Data: 2017-10-29 21:01:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pseudofilozofię. Nawet gdy pojawi się jakiś temat zgodny z X, to i tak
> dyskusja zaraz zbacza w krzaki. Drodzy psycholodzy, jak to zmienić?

No i zapomniałam dopisać radę - jedyną sensowną: zmienić nazwę grupy na pl.
sci.pogaduchyozyciu (albo cóś w tym stylu) - przecież ,,pl.sci.psychologia"
NIGDY do niej nie pasowało, rodząc od początku problemy takie, jak właśnie
sygnalizujesz :-)

--
XL

Eudajmonia
Freud miał w jednym rację
,,Optyka" na celowniku...
Kolejna wpadka prowadzącego Jeden z Dziesięciu!!!
Emigranci to potwory