Freud miał w jednym rację

1. Data: 2017-10-26 14:47:03

Temat: Freud miał w jednym rację
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Otóż głosił potrzebę "represji" popędu seksualnego aby w procesie
wychowania następował proces sublimacji.
Natomiast marksiści chcą "nierepresywnej kultury" bez żadnych tabu, co
sprowadza się do tego że młody człowiek zamiast się rozwijać, skupia się
na swoim libido.
Freud mówił o trzech składnikach: Id, Ego i Superego. Marksiści chcą
wyeliminować tworzenie się superego, by człowiek powodował się Id, co
wcześniej czy później spowoduje zderzenie z Rzeczywistością.

2. Data: 2017-10-26 20:19:34

Temat: Re: Freud miał w jednym rację
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Otóż głosił potrzebę "represji" popędu seksualnego aby w procesie
> wychowania następował proces sublimacji.

Co fizycznie oznacza "represja" i co to takiego "sublimacja"?

> Natomiast marksiści chcą "nierepresywnej kultury" bez żadnych tabu,
> co sprowadza się do tego że młody człowiek zamiast się rozwijać,
> skupia się na swoim libido.

Młody człowiek koncentruje się na tym, co wskazują mu podświadomie
rodzice (opiekunowie), gdyż to od nich uczy się zachowań. Młody człowiek
koncentruje się na tym co mu zostanie zabronione. Bzdury więc opowiadasz
pinokio.

> Freud mówił o trzech składnikach: Id, Ego i Superego.

To sa wytwory fantazji Freuda, który nie zrozumiał mechanizmów uczenia
się oraz nie zidentyfikował praźródła zaburzeń psychicznych.

> Marksiści chcą wyeliminować tworzenie się superego, by człowiek
> powodował się Id, co wcześniej czy później spowoduje zderzenie z
> Rzeczywistością.

A ta opinia o fantasmagorii jaką jest Id to już tylko konsekwencja
popełnionego przez Freuda błędu.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net

3. Data: 2017-10-27 01:20:05

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.10.2017 o 20:19, LeoTar Gnostyk pisze:
> A ta opinia o fantasmagorii jaką jest Id to już tylko konsekwencja
> popełnionego przez Freuda błędu.

Freud maił ucznia Wilhelma Reich, twórcę pojęcia "Orgon". Był on opętany
seksem i żądzą orgazmu. Przyłączył się do lewicy, bo według niego
komunizm miał spowodować wyzwolenie seksualne.
Odwrotnie zrobili twórcy następnej, już udanej rewolucji seksualnej,
według nich to wyzwolenie seksualne ma doprowadzić do komunizmu jako celu.
Ty Leo też chcesz stworzyć nowego człowieka poprzez dewiacje seksualne.

4. Data: 2017-10-27 07:55:14

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Freud miał ucznia Wilhelma Reich, twórcę pojęcia "Orgon". Był on
> opętany seksem i żądzą orgazmu. Przyłączył się do lewicy, bo według
> niego komunizm miał spowodować wyzwolenie seksualne.

Coś słyszałem o tej, delikatnie mówiąc, bzdurze "orgonie".:)

> Odwrotnie zrobili twórcy następnej, już udanej rewolucji seksualnej,
> według nich to wyzwolenie seksualne ma doprowadzić do komunizmu jako
> celu.

Masz chyba na myśli rozpasanie seksualne, z którym to zjawiskiem
odbywającym się pod dyktando kobiet mieliśmy do czynienia już w czasach
antycznych (i pewnie wcześniej). Zjawisko to nasila się również w naszej
rzeczywistości a sygnalizowane jest przez tysiące maili krążących w
sieci wysyłanych przez kobiety, które zapraszają do różnych układzików
które miałyby zaspokoić ich nieokiełznane cielesne chucie. Oczekują od
mężczyzn uległości i podporządkowania się ich zachciankom i mają
nadzieję, że w ten sposób uleczą się braku poczucia własnej wartości,
którego genezę pewnie rozumiesz.

A komunizm, drogi Pinokio, to miała być sformalizowana, zalegalizowana i
utrzymywana siłą najwyższa forma matriarchatu.

> Ty Leo też chcesz stworzyć nowego człowieka poprzez dewiacje
> seksualne.

Możesz mi wyjaśnić na czym polega dewiacja w mojej propozycji
wychowawczej. Bo jak na razie to nie przedstawiłeś żadnego argumentu,
który obalałby moja tezę o ważności i doniosłości pierwszego
doświadczenia, w tym doświadczenia seksualnego, na całe dalsze życie
człowieka. Życie seksualne człowieka ma kapitalne znaczenie dla życia
emocjonalnego jednostki i rodziny, którą ta jednostka współtworzy. Jest
niezwykle istotne w tworzeniu empatycznych i równocześnie asertywnych
relacji partnerskich. Poza tym ta sfera naszego życia to
odpowiedzialność za reprodukcję i podtrzymanie gatunku oraz jego
świadomości, że o podtrzymaniu Życia jako ponadczasowego Bytu nie
wspomnę. Dlaczegóż by więc ukrywanie przez rodziców przed dziećmi prawdy
o tym życiu miałoby być pozytywne a odsłanianie miałoby się stać
patologią? Z dotychczasowych doświadczeń ludzkości i obserwacji
prowadzonych przez antropologów wynika, że im bliżej otwartości między
rodzicami a potomstwem w sferze życia seksualnego tym mniej patologii
chociaż w żadnej dotychczasowej organizacji społecznej nie udało się
wyeliminować tych patologii całkowicie. Jedynym wspólnym doświadczeniem
zakazanym we wszystkich dotychczasowych formacjach jest inicjacja
seksualna dziecka z rodzicami, a więc może to być właśnie to
rozwiązanie, które uwolni ludzkość od wszystkich patologii. Jest to
ostatni nie obalony zakaz a jak wiadomo każdy zakaz jest przemocą i
przyczyną patologizacji życia psychicznego. A z kolei zaburzenia
psychiczne w życiu człowieka prowadzą do patologii somatycznych oraz
społecznych. Czy nie jest dewiacją oszukiwanie dzieci przez rodziców i
ograniczanie dzieciom dostępu do wiedzy pochodzącej od najbardziej
wiarygodnych autorytetów jakimi powinni być dla dzieci rodzice? Przecież
Wiedza to potęgi klucz, a najważniejszą z ważnych jest wiedza o życiu w
rodzinie i relacjach między kobietą i mężczyzną. Zakaz pozornie tylko
zapobiega dewiacji - w rzeczywistości staje się jej przyczyną.

5. Data: 2017-10-27 08:08:14

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 27 października 2017 07:55:17 UTC+2 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> Coś słyszałem o tej, delikatnie mówiąc, bzdurze "orgonie".:)

Może i bzdura, ale działka przeciwdeszczowe oparte na tej teorii są stosowane
z powodzeniem.

6. Data: 2017-10-27 08:18:56

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

PS.
https://www.vismaya-maitreya.pl/swiat_energii_cenne_
porady_odnosnie_budowy_chembustera.html

7. Data: 2017-10-27 10:57:16

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki pisze:

> PS.
> https://www.vismaya-maitreya.pl/swiat_energii_cenne_
porady_odnosnie_budowy_chembustera.html

Umysł ludzki jest tak potężny, że materializuje wszystko co wymyśli,
również bzdety prowadzące ludzkość ku zagładzie.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net

,,Optyka" na celowniku...
Kolejna wpadka prowadzącego Jeden z Dziesięciu!!!
Emigranci to potwory
Koniec zmiany czasu.
Trują nas czy nie trują?