Koniec zmiany czasu.

1. Data: 2017-10-25 00:07:33

Temat: Koniec zmiany czasu.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze tylko dwie - na zimowy i na letni, który już pozostanie.
Wreszcie koniec tego absurdu.

--
XL

2. Data: 2017-10-25 00:11:34

Temat: Re: Koniec zmiany czasu.
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.10.2017 o 00:07, XL pisze:
> Jeszcze tylko dwie - na zimowy i na letni, który już pozostanie.
> Wreszcie koniec tego absurdu.

Przeszło?

3. Data: 2017-10-25 00:13:04

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.10.2017 o 00:11, pinokio pisze:

> Przeszło?

Co prawda, mówiąc cicho - to zimowy jest tym prawidłowym,
ale jak jest jeden czas to zdecydowanie wolę letni!
Bo i w lato jeszcze po 21 jest widno
a w zimę nie będzie się ściemniało już po 15 z minutami

4. Data: 2017-10-25 00:24:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Co prawda, mówiąc cicho - to zimowy jest tym prawidłowym,

Tak, wiem - bo jest zgodny z czasem słonecznym :-)

> ale jak jest jeden czas to zdecydowanie wolę letni!

Ja też!

> Bo i w lato jeszcze po 21 jest widno
> a w zimę nie będzie się ściemniało już po 15 z minutami

Właśnie - m.in. zmniejszeniem się ilości przypadków depresji uzasadnia swój
wniosek PSL.
http://www.dziennikzachodni.pl/polska-i-swiat/a/zmia
na-czasu-na-zimowy-2017-zegarki-przestawiamy-w-nocy-
z-28-na-29-pazdziernika-to-juz-w-weekend,12496942/

--
XL

Trują nas czy nie trują?
matko