Trują nas czy nie trują?

1. Data: 2017-10-24 15:12:00

Temat: Trują nas czy nie trują?
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pełno jest zdjęć i filmów dotyczących smug chemicznych.
A oficjalnie się o tym milczy.

2. Data: 2017-10-24 16:19:07

Temat: Re: Trują nas czy nie trują?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> Pełno jest zdjęć i filmów dotyczących smug chemicznych.
> A oficjalnie się o tym milczy.

W necie.

--
XL

3. Data: 2017-10-24 16:24:13

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 24.10.2017 um 15:12 schrieb pinokio:
> Pełno jest zdjęć i filmów dotyczących smug chemicznych.
> A oficjalnie się o tym milczy.

Czuje spisek. Truja!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

4. Data: 2017-10-24 18:10:55

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-24 o 15:12, pinokio pisze:
> Pełno jest zdjęć i filmów dotyczących smug chemicznych.
> A oficjalnie się o tym milczy.

No i wywołałem wilka z lasu.
Chyba za często się wyśmiewałem z oszołomstwa chemtrailsowego i pinokio
zainteresował się co to takiego :):)
Moja wina. Moja bardzo wielka wina... spopularyzowałem chemtrailsy. Będę
miał traumę do końca życia :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2017-10-24 19:17:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> No i wywołałem

Powrotu do zdrowia życzę.

--
XL

6. Data: 2017-10-28 01:22:14

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"pinokio" <p...@n...adres.pl> wrote in message
> Pełno jest zdjęć i filmów dotyczących smug chemicznych.
> A oficjalnie się o tym milczy.

Nie dałeś się nabrać, prawda? Powiedz że nie dałeś...

https://pl.wikipedia.org/wiki/Smuga_kondensacyjna

Osłabiające jest to jak niska jest świadomość naturalnych
procesów fizycznych. Ludziom można wmówić wszystko...

7. Data: 2017-10-28 21:00:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol <P...@P...com> wrote:
> [...]
>
> Osłabiające jest to jak niska jest świadomość naturalnych
> procesów fizycznych. Ludziom można wmówić wszystko...

Tobie też.

--
XL

8. Data: 2017-10-28 21:18:01

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.10.2017 o 01:22, Pszemol pisze:
> Nie dałeś się nabrać, prawda? Powiedz że nie dałeś...
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Smuga_kondensacyjna
> Osłabiające jest to jak niska jest świadomość naturalnych
> procesów fizycznych. Ludziom można wmówić wszystko...

Nie pleć bzdur, że rzekomo nie wiem o smugach kondensacyjnych. Wiem jak
powstają, podczas gdy ludziska mówią że "samolot rysuje niebo".
To nie znaczy że oprócz tych smug nie mogą być inne.
Smugi kondensacyjne trwają krótko, po czym znikają, I tak było za mojego
dzieciństwa, teraz widać niebo "porysowane" smugami które nie znikają.
Czy mam wierzyć tylko w to co słyszę oficjalnie? A jak było za komuny?
czy ludzie wierzyli tylko Dziennikowi? Choćby sprawa Czernobyla, którą
wyciszano.

9. Data: 2017-10-29 00:13:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> Pełno jest zdjęć i filmów dotyczących smug chemicznych.
> A oficjalnie się o tym milczy.

http://m.greenpeace.org/poland/pl/high/press-centre/
dokumenty-i-raporty/Oswiadczenie-Greenpeace-w-sprawi
e-smug-chemicznych-tzw-chemtrails/

Czym innym jest natomiast ewidentna działalność pewnych środowisk
podejmowana w celu kontrolowania (czyt. ZMNIEJSZANIA i OGRANICZANIA) liczby
ludności na ziemi. Wliczam w to propagowanie aborcji, homoseksualizmu,
politykę antyrodzinną.
Cele tego są różne, ale zawsze skierowane przeciw człowiekowi. Hmmmm,
pewnie dlatego chrześcijaństwo z jego ,,idźcie i rozmnażajcie się", z jego
rodzinnymi i ludzkimi wartościami, jest tępione w każdy możliwy sposób, w
tym w ostatnich latach poprzez politykę imigracyjną w Europie, kolebce
kultury chrześcijańskiej...
--
XL

10. Data: 2017-10-29 00:55:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> http://m.greenpeace.org/poland/pl/high/press-centre/
dokumenty-i-raporty/Oswiadczenie-Greenpeace-w-sprawi
e-smug-chemicznych-tzw-chemtrails/

Przy czym od razu zaznaczam, że wcale nie uważam Greenpeace za
bezinteresowną, bezstronną ani naprawdę służącą ludziom organizację -
jedynie ich argumenty w ww. artykule są dla mnie (na tę chwilę)
wystarczające.
Generalnie uważam Greenpeace, podobnie jak organizację Lekarze bez Granic,
za organizacje szkodliwe, sterowane i finansowane przez środowiska bogatych
i wpływowych ludzi wcale nie w imię dobra ludzkości - wbrew pięknym hasłom
podawanym do wierzenia ogółowi oraz pozytywnie zakręconym idiotom i
naiwniakom wykorzystywanym jako aktywiści prawdziwe cele tych organizacji
są mroczne i utajone.
Można się o tym przekonać tylko obserwując ich działania ukryte - jak np.
ostatnio zdemaskowany udział tej drugiej w przemycie afrykańskiej dziczy do
Europy poprzez z góry ustalony co do miejsca i czasu ich odbiór z tratw na
Morzu Środziemnym i dalszy transport. Organizacja uzasadnia tymi ,,ludzkimi"
działaniami celowość własnego istnienia tylko i wyłącznie dla otrzymania
kolejnych dotacji i donacji nie tylko przysługujących jej prawnie na cele
statutowe, ale i pochodzących od ludzi, ktorym zależy na destabilizacji
Europy. Nie liczy się absolutnie z tym, że swoim postępowaniem tylko
napędza napływ ludności z Afryki, niczego im w zamian nie zapewniając i
równocześnie skrajnie dezorganizując sytuację w Europie. Tu chodzi jedynie
o pieniądze. Wielkie pieniądze.
Podobnie Greenpeace - kto im zapłaci, w interesie tego działają, maskując
prawdziwy cel chwytliwymi hasłami.
--
XL

matko