Emigranci to potwory

1. Data: 2017-10-25 17:55:24

Temat: Emigranci to potwory
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

http://natemat.pl/221087,oznajmil-ze-chce-uprawiac-z
-nia-seks-sadystyczny-gwalt-kulturysty-z-polski-na-a
ngielce-krew-byla-wszedzie

Dedykuję pisowskim trollom.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2017-10-25 18:17:30

Temat: Re: Emigranci to potwory
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.10.2017 o 17:55, Kviat pisze:
> http://natemat.pl/221087,oznajmil-ze-chce-uprawiac-z
-nia-seks-sadystyczny-gwalt-kulturysty-z-polski-na-a
ngielce-krew-byla-wszedzie

Tak, to potwór, powinien być słusznie ukarany.
Tylko dlaczego wybierasz akurat wiadomości, gdzie nielicznie Polacy to
zwyrodnialcy?

3. Data: 2017-10-25 18:19:30

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.10.2017 o 17:55, Kviat pisze:
><bzdury>

Tak, masz rację:
http://www.polacywewloszech.com/2017/08/26/rimini-br
utalny-napad-na-pare-polskich-turystow-gwalt-i-pobic
ie/

4. Data: 2017-10-28 21:41:07

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"pinokio" <p...@n...adres.pl> wrote in message

> Tak, masz rację:
> http://www.polacywewloszech.com/2017/08/26/rimini-br
utalny-napad-na-pare-polskich-turystow-gwalt-i-pobic
ie/

Ty to musisz mieć poważne problemy z logicznym myśleniem.
Turyści to nie emigranci.
W dodatku w Twoim linku to turyści byli napadnięci a nie oni napadali.

5. Data: 2017-10-28 21:44:09

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.10.2017 o 21:41, Pszemol pisze:
> Ty to musisz mieć poważne problemy z logicznym myśleniem.
> Turyści to nie emigranci.
> W dodatku w Twoim linku to turyści byli napadnięci a nie oni napadali.

To ty masz problemy z logiką. Turyści zostali napadnięci przez
emigrantów - potworów

6. Data: 2017-10-28 21:47:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> To ty masz problemy z logiką. Turyści zostali napadnięci przez
> emigrantów - potworów

Szkoda gadać do tego pana - odpuść sobie :-))

--
XL

7. Data: 2017-11-01 00:32:03

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> To ty masz problemy z logiką. Turyści zostali napadnięci przez
> emigrantów - potworów

Czy możesz mi przytoczyć fragment z którego tak wnioskujesz?
Bo tam napisano że dopiero szukają sprawców...

8. Data: 2017-11-01 09:27:33

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>Turyści to nie emigranci.
>W dodatku w Twoim linku to turyści byli napadnięci a nie oni napadali.

alescie sie głuptaski dobrali :-)

9. Data: 2017-11-01 12:27:41

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-01 o 00:32, Pszemol pisze:
> "pinokio" <p...@n...adres.pl> wrote in message

> Czy możesz mi przytoczyć fragment z którego tak wnioskujesz?
> Bo tam napisano że dopiero szukają sprawców...

Pszemol... wybudziłeś się z hibernacji? Najgłośniejsza sprawa z
ostatnich miesięcy...
Dopiero szukają? Spójrz na datę tej publikacji i zrób kilka aktualizacji.

Pozdrawiam
Piotr

10. Data: 2017-11-01 22:20:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> http://natemat.pl/221087,oznajmil-ze-chce-uprawiac-z
-nia-seks-sadystyczny-gwalt-kulturysty-z-polski-na-a
ngielce-krew-byla-wszedzie

> Dedykuję pisowskim trollom.

Bo to był tylko emigrant, a nie syryjskowojenny czarnoskóry ,,uchodźca" z
Afryki! Czarni ,,uchodźcy" są grzeczni - sami inżynierowie i informatycy,
żadni tam kulturyści-zboki :->

--
XL

Koniec zmiany czasu.