Emigranci to potwory

11. Data: 2017-11-02 08:53:05

Temat: Re: Emigranci to potwory
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-01 o 22:20, XL pisze:
> <Kviat> wrote:
>> http://natemat.pl/221087,oznajmil-ze-chce-uprawiac-z
-nia-seks-sadystyczny-gwalt-kulturysty-z-polski-na-a
ngielce-krew-byla-wszedzie

> Bo to był tylko emigrant, a nie syryjskowojenny czarnoskóry ,,uchodźca" z
> Afryki! Czarni ,,uchodźcy" są grzeczni - sami inżynierowie i informatycy,
> żadni tam kulturyści-zboki :->

Czyli że co? Czarni to wszyscy zboki, a w śród białych tylko się
zdarzają? Tak?

Wy rasiści macie tak napieprzone w głowach, że powinno się was izolować.
Swoje fobie wyrzygujecie w każdej dziedzinie życia... jeżeli na 10 tys
sędziów w Polsce jeden okazał się niekompetentny i skazał człowieka "za
batonika" (bo reszta tych waszych bilboardowych przykładów to bzdury),
to znaczy, że wszyscy sędziowie to szuje.
Jeżeli jakiś czarny zrobi coś złego, to wszyscy czarni są źli.

Zdumiewa tylko brak konsekwencji. Jeżeli jakiś biały zrobi coś złego i
to w dodatku Polak, to jakoś wasze główki nie przestawiają się w tryb
"wszyscy biali są źli", albo "wszyscy Polacy są źli".
Jeżeli w pisie są funkcjonariusze PRLu, to też jakoś wam to nie przeszkadza.

I przy okazji. Twój idol błysnął inteligencją, bardzo mocna się stara
żeby ci dorównać:
http://natemat.pl/221739,marian-kowalski-obala-teori
e-ewolucji-alkoholem-gdyby-to-byla-prawda-to-ludzie-
mieliby-2-watroby

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

12. Data: 2017-11-02 10:43:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
> żeby ci dorównać:
> http://natemat.pl/221739,marian-kowalski-obala-teori
e-ewolucji-alkoholem-gdyby-to-byla-prawda-to-ludzie-

Ojej.

--
XL

13. Data: 2017-11-02 13:03:58

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-02 o 10:43, XL pisze:
-nia-seks-sadystyczny-gwalt-kulturysty-z-polski-na-a
ngielce-krew-byla-wszedzie

e-ewolucji-alkoholem-gdyby-to-byla-prawda-to-ludzie-
mieliby-2-watroby

> Ojej.

A mogłaś skorzystać z okazji i nie pokazywać znowu swojej głupoty :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

14. Data: 2017-11-02 14:50:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
mieliby-2-watroby

> A mogłaś skorzystać z okazji i nie pokazywać znowu swojej głupoty :)

Ojej!

--
XL

15. Data: 2017-11-03 02:38:24

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kviat" wrote in message news:59f9afaa$0$647$65785112@news.neostrada.pl...

> Pszemol... wybudziłeś się z hibernacji? Najgłośniejsza sprawa z ostatnich
> miesięcy...
> Dopiero szukają? Spójrz na datę tej publikacji i zrób kilka aktualizacji.

Odnoszę się do zalinkowanego artykułu.
Pierwszy raz usłyszałem o sprawie właśnie z niego...

Koniec zmiany czasu.
Trują nas czy nie trują?
matko
złyszcz mnie