Eudajmonia

1. Data: 2017-10-27 01:15:55

Temat: Eudajmonia
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ekstaza a harmonia, poczucie że wszystko jest na swoim miejscu. U
mnie z harmonią kojarzy się utwór
https://www.youtube.com/watch?v=2ThPai4wjhM
Bez żadnych super-mocy i władzy nad innymi.
Bez lenistwa i wylegiwania się, praca, nawet fizyczna ale z sensem, nie
bezsensowne tyranie. Praca pozwalająca na normalne godne życie. Nie
nędza, ale i nie bogactwo, luksusy. Beż żadnych pałaców i basenów. Wraz
z żoną kierować się naukami Chrystusa i je ich od małego swoich dzieci.
Żyć w świecie gdzie nie ma zła, nie obawiać się że córka zostanie
zamordowana przez wampira czy syn w szkole nauczy się zażywać
narkotyków. Bez obawy że staniemy się ofiarą szantażu czy kradzieży. Na
tym świecie to niemożliwe, ale ma być druga Ziemia, gdy to stanie się
możliwe.

2. Data: 2017-10-27 07:10:51

Temat: Re: Eudajmonia
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:
> [...]
> narkotyków. Bez obawy że staniemy się ofiarą szantażu czy kradzieży.
> Na tym świecie to niemożliwe, ale ma być druga Ziemia, gdy to stanie

Pinokio, toż to również moje marzenie. To się nazywa Utopia.
A może masz pomysła jak takie społeczeństwo bez oszustwa, malwersacji,
dominacji, przemocy i wszelkiej patologii zbudować, stworzyć?

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net

3. Data: 2017-11-07 07:39:25

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.10.2017 o 01:15, pinokio pisze:
> Nie ekstaza a harmonia, poczucie że wszystko jest na swoim miejscu. U
> mnie z harmonią kojarzy się utwór
> https://www.youtube.com/watch?v=2ThPai4wjhM

https://www.youtube.com/watch?v=_il4HHUW2jM
Mezo - Eudaimonia (feat. Kasia Wilk)

Ale lepsze:
https://www.youtube.com/watch?v=iLafKDM-E9U
Mezo/Tabb/Kasia Wilk - Sacrum (Oficjalny Teledysk)

Freud miał w jednym rację
,,Optyka" na celowniku...
Kolejna wpadka prowadzącego Jeden z Dziesięciu!!!
Emigranci to potwory
Koniec zmiany czasu.