Walka wkroczyła w nowy etap

21. Data: 2017-11-16 05:59:03

Temat: Re: Walka wkroczyła w nowy etap
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 12 listopada 2017 20:18:45 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Za późno.
> Ważne, abyśmy Pamiętali, że NIE MA czegoś takiego, jak wdzięczność Ukrainy.
> Może w pojedynczych ludziach ona gdzieś jest, ale generalnie kiedy poczują
> zew, to zawsze staną przeciw Polakom - jak WTEDY - sąsiad sasiada, zięć
> teścia, wuj bratanka, bez litości, bez ostrzeżenia:

ikselkus, doskonale wiem, jak bylo.
jednak z ukraincami mamy wspolna dusze; tak po prostu czuje.
i mozna na to zlorzeczyc, nic nie mowic, ubolewac.
ale to i tak niczego w tym wspolczuciu i wspolodczuwaniu nie zmieni;
wiadomo, ze przyjda czasy, ktore wszystko zmienia na lepsze.
wszystko sie kiedys wyboli i dobrze byloby, aby nowych bolesci nie dokladac.

jacek

> I koniecznie, KONIECZNIE posłuchaj Zina (do końca!):
> https://youtu.be/qvqWvBaRuXI

poslucham, choc nie wiem co odkrywczego w tym temacie moglby mi ktos powiedziec.

22. Data: 2017-11-16 09:13:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> [...]
>
> jacek

> poslucham, choc nie wiem co odkrywczego w tym temacie moglby mi ktos powiedziec.

Uświadomić.
Że nic się nie ,,wyboli" ani nie ,,polepszy".
Przyjdą nowe ,,boleści" i mordy na Polakach, jeśli będziemy ZAPOMINAĆ.

--
XL

23. Data: 2017-11-20 03:50:09

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 16 listopada 2017 09:13:56 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Uświadomić.
> Że nic się nie ,,wyboli" ani nie ,,polepszy".
> Przyjdą nowe ,,boleści" i mordy na Polakach, jeśli będziemy ZAPOMINAĆ.

nie bede w taKIM Razie sluchal.
dopoki zyje, a nawet wowczas kiedy gdziekolwiek zyc bede
wasze przepowiednie, chocby tzw. "Boze" beda miec zawsze,
przepraszam, ale sporo nizsza range.

jacek

24. Data: 2017-11-20 09:37:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> nie bede w taKIM Razie sluchal.
> dopoki zyje, a nawet wowczas kiedy gdziekolwiek zyc bede
> wasze przepowiednie, chocby tzw. "Boze" beda miec zawsze,
> przepraszam, ale sporo nizsza range.

Tam nie ma żadnych PRZEPOWIEDNI - tam jest TYLKO rysowanie portretu
człowieka i opowiadanie jego HISTORII.

Tam jest PAMIĘĆ.
Naród, który traci PAMIĘĆ, traci prawo do życia.

--
XL

25. Data: 2017-11-25 05:11:18

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 20 listopada 2017 09:37:02 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Tam nie ma żadnych PRZEPOWIEDNI - tam jest TYLKO rysowanie portretu
> człowieka i opowiadanie jego HISTORII.

skoro nie zdążyłem przeczytać, to przyjąłem twoje dopowiedzenie:

"Przyjdą nowe ,,boleści" i mordy na Polakach, jeśli będziemy ZAPOMINAĆ."

myslalem, ze to mowisz z pozycji ferowania kar boskich za zapominanie,
czy grzechy narodu, jak to nawet moj nazwiszczyk rok temu ujął
przy Swiecie Niepodleglosci, kiedy proboszcz zostawil ich w samopas
i udal sie na uroczystosci hierarchiczne.

> Tam jest PAMIĘĆ.
> Naród, który traci PAMIĘĆ, traci prawo do życia.

oczywiscie Iksekus, ze pamiec o dziejach narodu jest ważna
i jak najbardziej warta kultywowania.

pozdrawiam,
jacek

Nie islamska, nie laicka
zawierzyc
łatwo jest zostać ojcem, ale trudniej nim być
Siała baba mak
Eudajmonia