zawierzyc

1. Data: 2017-10-29 12:39:31

Temat: zawierzyc
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

kiedy juz tak przeszedłem cos tam, cos tam,
to powiedzialem: Jezu, jezuisiczku, czyn tam sobie co chcesz.
Boze, bozku, czyn w moim losie, co tam chcesz.

zaprawde, naprawde bardzo heroiczne w tvp w tej chwili wyznania.

ojejku, poproscie sobie Boga, zeby was nie bil.

tak, tak, dokladnie o to prosicie.
bardzo, bardzo, heroicznie.

jacek

2. Data: 2017-10-29 17:14:09

Temat: Re: zawierzyc
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote in message
ps.com...

> [...]
>
> zaprawde, naprawde bardzo heroiczne w tvp w tej chwili wyznania.
>
> ojejku, poproscie sobie Boga, zeby was nie bil.

Bóg jest urojony. Możesz go prosić o co tylko chcesz, jeśli Ci to sprawia
jakąś ulgę lub przyjemność. Nic to nie w praktyce zmieni poza Twoim
samopoczuciem.

3. Data: 2017-10-29 22:00:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> [...]
>
> zaprawde, naprawde bardzo heroiczne w tvp w tej chwili wyznania.
>
> ojejku, poproscie sobie Boga, zeby was nie bil.

Nie wystarczy poprosić ,,bądź wola Twoja"?
:-)

--
XL

4. Data: 2017-10-29 22:05:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol <P...@P...com> wrote:
> <j...@o...pl> wrote in message
ps.com...

> Bóg jest urojony.

Dodaj jeszcze ,,..., bo nie można Go pomacać" - i będzie to wypowiedź osoby
na tzw. ,,poziomie"...

--
XL

5. Data: 2017-11-01 07:11:42

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 29 października 2017 17:14:07 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
>
> Bóg jest urojony. Możesz go prosić o co tylko chcesz, jeśli Ci to sprawia
> jakąś ulgę lub przyjemność. Nic to nie w praktyce zmieni poza Twoim

Bóg dla niektórych zawsze będzie tylko urojony, póki nie zaczną szukać
sensu życia.
prawda jest jednak taka, ze nawet wówczas mało się komu objawi.
w pełni.

jacek

6. Data: 2017-11-01 18:48:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:
ps.com...

> Bóg dla niektórych zawsze będzie tylko urojony, póki nie zaczną szukać
> sensu życia.

Najczęściej jednak dopiero w momencie ich lub ich najbliższych - śmierci.

--
XL

7. Data: 2017-11-03 03:48:13

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote in message
ps.com...
> [...]
> sensu życia.
> prawda jest jednak taka, ze nawet wówczas mało się komu objawi.

Jacku, wytłumacz mi ten swój "sens życia" jaki znajdujesz w bogu...
Bo mi się wydaje że ten Twój sens życia też jest urojony, jak ten bóg.
Ale może się mylę? Wyjaśnij, proszę... :-)

8. Data: 2017-11-03 10:32:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol <P...@P...com> wrote:

> w bogu...
> bóg.

O jakim ,,bogu" mówisz? Do muzułmanina nie odważyłbyś się pisać ,,allah".

> Ale może się mylę?

Tak, pszemolu.

> Wyjaśnij, proszę... :-)

Wszystko ci się samo wyjaśni, kiedy zdarzy się coś, co wyciśnie ci z piersi
okrzyk ,,Boże!". Na każdego przychodzi taki moment. Na jednych już w
momencie Chrztu Św. (ustami chrzestnych), na innych nieco poźniej, czasem
dopiero w ostatnim oddechu - ale ZAWSZE. Tak więc nie pytaj nikogo, bo
wyjaśnienie samo przyjdzie. Każdy ma własne.
--
XL

9. Data: 2017-11-03 11:11:30

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-03 o 10:32, XL pisze:

> Wszystko ci się samo wyjaśni, kiedy zdarzy się coś, co wyciśnie ci z piersi
> okrzyk ,,Boże!". Na każdego przychodzi taki moment. Na jednych już w
> momencie Chrztu Św. (ustami chrzestnych),

Co za brednia... dla dziecka? Tak jakby było świadome w co się chcrestni
bawią...
LOL :)

> na innych nieco poźniej, czasem
> dopiero w ostatnim oddechu - ale ZAWSZE.

Zwyczajnie kłamiesz. Nie zawsze

> Tak więc nie pytaj nikogo, bo
> wyjaśnienie samo przyjdzie. Każdy ma własne.

I w tym całe nieszczęście tego świata... za te "własne wyjaśnienia"
niektórzy są gotowi nawet zabić.

Jeszcze nikt śmierci nie przeżył, więc każdy kto twierdzi, że zna
"wyjaśnienie" zwyczajnie pieprzy od rzeczy.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2017-11-03 12:54:39

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.11.2017 o 03:48, Pszemol pisze:

> Jacku, wytłumacz mi ten swój "sens życia" jaki znajdujesz w bogu...
> Bo mi się wydaje że ten Twój sens życia też jest urojony, jak ten bóg.

A jaki jest Twój sens życia? Jest on w jakiś szczególny sposób
udokumentowany? Zapisany? Zatwierdzony? Namacalny bardziej niż Jackowy Bóg?

Ewa

łatwo jest zostać ojcem, ale trudniej nim być
Siała baba mak
Eudajmonia
Freud miał w jednym rację
,,Optyka" na celowniku...