Re: 11.11.2017 - Cześć i Chwała Bohaterom!

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: 11.11.2017 - Cześć i Chwała Bohaterom!
From: XL <i...@g...pl>
<5a0a04b6$0$5159$65785112@news.neostrada.pl>
Date: 13 Nov 2017 21:15:27 GMT

<Kviat> wrote:
> [...]
dostepnia-ten-film/

nik-hillary-clinton-o-marszu-niepodleglosci-60-tysie
cy-nazistow-maszerowalo-w-warszawie.html

> I czego znowu nie rozumiesz?
> Świat jest zdumiony taką liczbą kretynów mieszkających w Polsce. W kraju
> z taką historią. Lata zaniedbań w edukacji i pranie mózgów w kościołach
> zrobiły swoje.

Ten twój ,,świat" w ciągu całej tej ,,historii" albowiem same dobrodziejstwa
Polsce świadczył i nadal aż nogami przebiera, żeby to kontynuować, no wręcz
po nocach nie śpi, myśląc tylko i wyłącznie o tym, jak by tu Polakom zrobić
jeszcze bardziej dobrze, bo sami nie potrafią sobie tego ,,światowego" raju
zapewnić.
I ty do tego ,,świata" należysz.

Swoje ,,zdumienie" wsadź sobie tam, gdzie cię już i tak ma ten twój
przewspaniały ,,świat". Tylko... no, kurczę, to będzie technicznie trudne,
bo sam już temu ,,światu" w d... siedzisz, i to bez wazeliny... Cóż, masz
problem, koleś. Oj, masz...
Nie wiem, czemu, ale kojarzysz mi się z pewną starą rzeźbą...
https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_rLDu1ykeFo
jwrgzNUwD7ZKOP6RQF9Xso.jpg
oraz (nowocześniej rzecz ujmując) ze zdjęciem:
https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_EKVuVPoZv2
xoPB6UORshWMLwfUxjrBDZ.jpg

Miłego dochodzenia.
Do zdrowia.