13 lat leczono czytaj: truto kobietę lekami na stwardnienie rozsiane

11. Data: 2000-12-02 14:59:44

Temat: Re: 13 lat leczono czytaj: truto kobietę lekami na
Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pani Irena jest już po dwóch operacjach, cieszy się, że żyje ale jest
> jak niemowlę, które trzeba uczyć wszystkiego na nowo.
>
> Strasznie mnie ten artykuł zbulwersował :-(
>
> Pozdrawiam
> --
> Kaja
Niestety nasze państwo nie jest w zupełności "państwem prawa", zwłaszcza jeżeli
chodzi o błędy lekarzy. Nie wiem kiedy będzie tak jak w USA, że błąd lekarski
rodzi ogromne odszkodowania. Ale wniosek jest również dla nas - nie można
polegać na diagnozie jednego lekarza. Sprawdzić się u wielu. Wiem, że jest to
trudne jeżeli chodzi o osoby mało zamożne, ale zdrowie nie ma ceny...
bardzo wspóczuję poszkodowanej.
Ewa

12. Data: 2000-12-13 12:03:52

Od: "Alfa" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety nasze państwo nie jest w zupełności "państwem prawa", zwłaszcza
jeżeli
> chodzi o błędy lekarzy.

Zgadzam się:

Zobacz
http://zoz.w.interia.pl

13. Data: 2000-12-13 12:09:17

Od: p...@a...gda.pl (Piotr Zieliński) szukaj wiadomości tego autora

> zwłaszcza
> jeżeli

Nasze panstwo wogole nie jest panstwem prawa, jesli chodzi o prawo chorego
do leczenia wg obowiazujacych zasad i wiedzy. Brak narzedzi, lekow, dobrej
organizacji i kompetentnych zarzadcow, a w Kasach Chorych przypadkowi ludzie
z ulicy. Jest to znacznie powazniejszy problem, niz sprawnosc karania
lekarzy, na ktorej wam tak zalezy. A moze zlodzieje sa sprawniej karani? Bo
mi sie wydaje, ze nie. Nawet sie nie mozesz przed nimi bronic, bo cie
wsadza.

Piotr Zielinski

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.sci.medycyna

14. Data: 2000-12-18 08:04:28

Od: "Alfa" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Bo
> mi sie wydaje, ze nie. Nawet sie nie mozesz przed nimi bronic, bo cie

Należy wszystkich przestępców karać, a wielokrotnie zdarza się że to lekarze
bardziej niż przestępcy czują się bezkarnie, ostatnio widziałem jak lekarz
uznany za winnego, za spowodowanie śmierci swoją niekompetencją co również
orzekł sąd, stwierdza, że on się nie poczuwa do winy. (no w końcu on nie
specjalnie zabił tą osobę, tylko nie dopilnował kilku szczegułów !!!).
Lekarz jest osobą zaufania społecznego w odróżnieniu od pospolitego
przestępcy, i w związku z choćby tym faktem powinno się skończyć z
chronieniem kolegów po fachu, i zacząć usuwać z środowiska czarne owce,
które swoją niekompetencją, ignorancją wielokrotnie powodują niepotrzebną
śmierć, oraz wielokrotnie działają w sprzeczności z tym czym powinni się
kierować "po pierwsze nie szkodzić".

Onet reklamuje narkotyki ?
odpornosc po szczepieniu
Aspiryna homeopatyczna