14 października

21. Data: 2008-10-14 07:34:31

Temat: Re: 14 października
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

waruga napisał(a):

> Ale tzn. nie ma nic??

A wiesz, że nie wiem? Chyba nie ma nic, bo jak znam życie, u nas nikt
dziecka nie pośle, akademia była wczoraj, to każdy woli mieć wolne.

Justyna
GG 6756000

22. Data: 2008-10-14 07:38:18

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

waruga napisał(a):

> I tak sobie ci nauczyciele nie przychodzą?? A jak się jakiś dzieciak
> wyłamie i przyjdzie to klamkę pocałuje w szkole, bo pani nie
> przyszła??

U nas na wsi, takie rzeczy się nie zdarzają;-) Jak jest ogłoszone, ze
jest wolne, to wołami do szkoły nie zaciągniesz. Nauczyciele to może i
na kawkę towarzysko do szkoły zaglądają, ale chyba tylko dyżurny, na
okoliczność tego jednego dziecka, co to się zaplątacćmoże.

Justyna
GG 6756000

23. Data: 2008-10-14 08:01:53

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał

| A wiesz, że nie wiem? Chyba nie ma nic, bo jak znam życie, u nas nikt
| dziecka nie pośle, akademia była wczoraj, to każdy woli mieć wolne.

a u nas są normalne lekcje ;)

--
Kasia + Weronika (7-latka)
gg 181718

24. Data: 2008-10-14 08:08:39

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Złota polska jesień... czas urzekania... a *Agnieszka* takie rzeczy z zimna
zębami wydzwania:

> U was też nie ma zajęć dydaktycznych w tym dniu?

Ano ni ma...
Obiadu i autobusu szkolnego tyż ni ma...
Świetlica za to działa i z tego co podejrzałam przejeżdzając obok szkoły
można wywnioskować, że bachoren będą sadzić krzaki w szkolnym ogródku.

Osobisty bachoren wybrał jednak towarzystwo koleżanki z klasy więc siedzą w
domu i teoretycznie odrabiają lekcje ;).

Magda *gdaMa*
Mysz 27.02.2000 oraz inszy Szkodnik 22.04.2005
http://picasaweb.google.pl/MMMMKi/BACHORKI2008

25. Data: 2008-10-14 08:31:52

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> writes:

> a u nas są normalne lekcje ;)

Na kogo mam donieść? To jest sprzeczne z prawem 8-).

MJ

26. Data: 2008-10-14 08:50:44

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na kogo mam donieść? To jest sprzeczne z prawem 8-).

Na nauczyciela, że wbrew przysługującemu mu prawu do kontemplowania dnia
wolnego, pracuje ;-)

Agnieszka

27. Data: 2008-10-14 16:01:33

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 14 Oct 2008 10:08:39 +0200, gdaMa napisał(a):

> Ano ni ma...
> Obiadu i autobusu szkolnego tyż ni ma...

No i musiałam przy święcie gotować ;)
U nas tak jak pisałam było spotkanie z wychowawcą, dzieci kwiatyt (a jaka
cudna laurka własnoręcznie wykonana, od razu na wystawie powiesiłam, bo tam
wierszyk o obu paniach, to jak zabrać do domu), panie poczęstunek, w końcu
święto szkoły więc i dzieciaki świętują.
Potem akademia, na której (to z wrodzonej skromności), wychowawczyni mojej
klasy ;) dostała nagrodę dyrektora.

--
waruga

dzień edukacji narodowej - prezenty dla nauczycieli - co i jak?
mam talent
ustal latwiej spotkanie na gre, zabawe, wyjscie
Free Advertising - SEO
Hair Removal