17 osobowosci w jednym ciele

11. Data: 2008-02-22 18:56:54

Temat: Re: 17 osobowosci w jednym ciele
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

michal; <fpmd1d$cm2$1@inews.gazeta.pl> :

> Ale wracając do tematu 16 osobowości: Niewiele zdaje się o tej chorobie
> wiemy.

;) Wiemy bardzo dużo - to stan zmian ról, którego każdy z nas
doświadcza, tyle że silniejszy. Osoby lękowe tak mają. Ty zresztą też
nie pamiętasz wszystkiego - czasami dopiero rozmowa/jakaś sytuacja
wydobywa z Twojej pamięci jakieś wspomnienia. Jedyne co różni bohaterkę
od Ciebie, to nazwanie swoich ról, ale to także zapewne przechodziłeś w
dzieciństwie udając np. jednego z czterech pancernych i przejmując jego
cechy.

Pozdrawiam rozjaśniająco
Flyer

--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
http://www.flyer36.republika.pl/

12. Data: 2008-02-22 19:11:27

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer; <fpn5ls$oar$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> [...]
> od Ciebie, to nazwanie swoich ról, ale to także zapewne przechodziłeś w
> dzieciństwie udając np. jednego z czterech pancernych i przejmując jego

Mz. Michał autor pracy po prostu popełnił "nadużycie" nazywając rolę
osobowością. I tyle.

Pozdrawiam dopowiadająco
Flyer

13. Data: 2008-02-22 19:44:03

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka; <2...@f...go
oglegroups.com> :

> Ja tez nie, ale tu mamy wygodniej:
>
> http://www.newsweek.pl/wydruk/artykul-wydruk.asp?Art
ykul=21086

Dzięki Wielkie Dobra Kobieto. :)

Pozdrawiam wdzięcznie
Flyer

14. Data: 2008-02-23 21:21:04

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer wrote:

> [...]
> bohaterkę od Ciebie, to nazwanie swoich ról, ale to także zapewne
> przechodziłeś w dzieciństwie udając np. jednego z czterech pancernych

Ach, więc o to chodzi. Ja byłem dyrektorem świata, ale wcielałem się w
rozszerzoną "nieco" rolę swojego ojca, który był dyrektorem spółdzielni. ;D

michał

15. Data: 2008-02-23 21:32:35

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer wrote:

> Mz. Michał autor pracy po prostu popełnił "nadużycie" nazywając rolę
> osobowością. I tyle.

Być może... :)

michał

16. Data: 2008-02-23 22:57:40

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

michal; <fpq3u3$pjp$1@inews.gazeta.pl> :

> Być może... :)

Nie być może, ale na pewno - osobowość, w odróżnieniu od roli, zawiera o
wiele większy zespół cech opisujących daną osobę - nie tylko treśc i
sposób werbalizacji.

Pozdrawiam na pewno :)
Flyer

17. Data: 2008-02-25 11:51:55

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer wrote:
> [...]

> Nie być może, ale na pewno - osobowość, w odróżnieniu od roli,
> zawiera o wiele większy zespół cech opisujących daną osobę - nie

Na pewno całkiem możliwe... ;P

michał

A MOGLEM
Psychiatria a wszelka antychrześcijańska propaganda
sray to zdjęcie tfojej starej
ostrygo, aj nid ju, gg1290613
ENEWSY.INFO