Życiorys Panslavisty (Prawuska).

11. Data: 2010-11-09 19:11:03

Temat: Re: ¯yciorys Panslavisty (Prawuska).
Od: "Waldemar Maria Pawlak" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kika" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
news:ibc5vj$do5$1@mx1.internetia.pl...

> To postępujesz tak jak oni. Do czego to doprowadzi?
> Jeśli uważasz, że on nie zasługuje na dyskusje na grupach, to nie
> dyskutuj.
> Ale żeby zabijać? Szpadlem?
> To się w mojej głowie nie mieści. Może mam za małą głowę?
> Pozdrowienia.

Niestety, widzę że nie znasz prawdziwej natury panslavisty. Naprawdę, wpisz
w góógle frazę panslavista żydzi,
i poznasz prawdziwą twarz panslavisty. (specjalnie pisząę mała literą, bo te
gówno nie zasługuję na nic większego)

12. Data: 2010-11-09 19:29:46

Temat: Re: Życiorys Panslavisty (Prawuska).
Od: "kika" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

Użytkownik "Waldemar Maria Pawlak" napisał w wiadomości grup
rva.com...

> Nie zauważyłam, żeby Panslavisty kogoś obrażał. jego porady są
> przydatne.
> A tak po katolicku trochę miłosierdzia bliźniemu się należy.

hehe.. no comments... Odwiedź googla i poczytaj, może coś Ci umknęło.

> Pozdrawiam was z uśmiechem.

Ja też :-)

Ale co to pomoże? Takich ludzi należy ignorować. Takie zaczepianie i
wyzywanie, tylko go drażni.
Ignorancja jest najlepsza.
:-))

13. Data: 2010-11-09 19:31:17

Temat: Re: &#175;yciorys Panslavisty (Prawuska).
Od: "kika" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

Użytkownik "Waldemar Maria Pawlak" napisał w wiadomości grup
rva.com...

14. Data: 2010-11-09 19:59:01

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kika" <w...@w...pl> wrote in message
> ?
>
> Użytkownik "kogutek" napisał w wiadomości grup

rva.com...

> [...]
> dowiem. Nawet szukał nie będę. Ale jak już odwołujesz się do miłosierdzia.
> To ja
> takim bandytom co donosili, bili i mordowali. W ramach mojego
> ateistycznego
> miłosierdzia zamiast dwóch kolan tylko jedno bym brudnym szpadlem na dwa
> tygodnie przed egzekucją rozwalił.

> To postępujesz tak jak oni. Do czego to doprowadzi?
> Jeśli uważasz, że on nie zasługuje na dyskusje na grupach, to nie
> dyskutuj.
> Ale żeby zabijać? Szpadlem?
> To się w mojej głowie nie mieści. Może mam za małą głowę?

Dobra z Ciebie osoba, Kika. Atakują mnie od samego początku bo olewam
łobuzerię. Przestałbym pisać, ale wielu ludzi szuka prawdziwej porady, a gdy
wiem, że mogę jej udzielić to udzielam.
Nie mam z tego tantiemów za reklamę jak wielu tych atakujących, nie mam
sklepu, nic nie sprzedaję, trochę kupuję,wielokrotnie z ciekawości.
Więcej niż pół życia nękała mnie służba bezpieczeństwa i wsioki - to jest
jeden z przejawów ich działalności. Tylko z powodów nieprawdziwych donosów.
Te dane podawane jakoby z IPN nie są moje. Byłem w wojsku - w piechocie, nie
byłem w żadnych służbach, pracowałem prywatnie później na PKP przy
radiotelefonach. Nie zrobiłem nic takiego za co mógłbym być prześladowany, a
jednak jestem. Parę razy próbowano mnie zabić. Ręka boża była w tym, że im
się nie udało. W tych momentach zwykle robiłem coś, co mnie ratowało, a
czego nigdy bym sam nie zrobił.

15. Data: 2010-11-09 20:02:54

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kika" <w...@w...pl> wrote in message
> ?
>
> Użytkownik "Waldemar Maria Pawlak" napisał w wiadomości grup
rva.com...

> [...]
> te
> gówno nie zasługuję na nic większego)
>

> Ale co to pomoże? Takich ludzi należy ignorować. Takie zaczepianie i

Inaczej byś mówiła gdyby kochanek chciał ci wyciąć łechtaczkę - mnie chciano
obrzezać, mimo, że nie wyraziłem na to zgody. Jestem Polakiem i ze chrztu
katolikiem, nigdy nie zamierzałem zmieniać religii. Jeżeli coś piszę to mam
ku temu poważne podstawy.
Choćby takie, że Ci, którzy zowią się Żydami nie są nimi, co sami zbadali
przez DNA.

16. Data: 2010-11-10 06:08:26

Od: "Waldemar Maria Pawlak" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> Dobra z Ciebie osoba, Kika. Atakują mnie od samego początku bo olewam
> łobuzerię. Przestałbym pisać, ale wielu ludzi szuka prawdziwej porady, a
> gdy wiem, że mogę jej udzielić to udzielam.

Jakbyś pisał na kuchni tylko o kuchni było by ok. Ale co pewien czas
pojawiają się na kuchni jakies listy o porwanej córce, jakies polityczne
wymioty. itp. posty, które świadczą o twojej zwichrowanej psychice.

17. Data: 2010-11-10 06:29:08

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "kika" <w...@w...pl> wrote in message

rva.com...

> [...]
> piszę to mam ku temu poważne podstawy.
> Choćby takie, że Ci, którzy zowią się Żydami nie są nimi, co sami zbadali
Obrzezanie w tej chwili (chociaz nie nazywane w ten sposob) to nie obrzed
zaden a zabieg li tylko i to w dodatku "higieniczny" hehehe

18. Data: 2010-11-10 07:07:52

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Waldemar Maria Pawlak" <w...@w...pl> wrote in message
..
> [...]
> pojawiają się na kuchni jakies listy o porwanej córce, jakies polityczne
> wymioty. itp. posty, które świadczą o twojej zwichrowanej psychice.

A może to syn?

Twoja wiedza tak naprawdę jest GWniana.

19. Data: 2010-11-10 07:10:07

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Misiek" <p...@o...pl> wrote in message

> Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

rva.com...

> Obrzezanie w tej chwili (chociaz nie nazywane w ten sposob) to nie obrzed
> zaden a zabieg li tylko i to w dodatku "higieniczny" hehehe

Wolna wola, czyli quod libet...
Nic mi do Twojego napletka, a od mojego wara, skoro bozia tak zaprojektowała
tę kobrę z kapturem to i z taką umrę.

20. Data: 2010-11-10 09:24:16

Od: witek J <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

kika has brought this to us :

> Czytam od kilku lat wpisy na grupach dyskusyjnych. Niektóre są beznadziejne.
> Ale przymykam oko. Każdy może mieć gorszy dzień.
> Ale te ostatnie wasze wpisy są beznadziejne. Kogo to obchodzi?
> Pozdrawiam was z uśmiechem.

Niby masz rację, ale facet zaśmieca grupę informacjami typu, że
"przeszedłem koło sklepu i kupiłem to czego brakowało w lodówce".
Nie jestem zwolennikiem mieszania z błotem, ale czasami mam dość jego
wynurzeń. Jednak osobisto-politycznej zemsty na liście dyskusyjnej
nie powinny mieć miejsca.
Pozdrowienia Witek

PLACKI ZIEMNIACXZANE
TYM, KTORYM ROBIC SIE NIE CHCE, A JESC SIE CHCE...
Job Openings for Medical Transcriptionists [1+ years of relevant experience]
SKONCZYLEM
POWITANIE