Re: 18.00

From: "Brunette26" <b...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: 18.00
Date: Tue, 12 Jun 2001 20:18:58 +0200

Użytkownik Rinaldo <r...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9g5kpi$i51$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

> Alez ty jestes egzaltowana i samolubna. Starasz sie koncentrowac uwage na
> swojej osobie. W centrum twoich listow stale powtarza sie "ja" i "ja"
> odmieniane na wszystkie mozliwe sposoby. Brak relacji i odniesien do
innych
> osob, do ich problemow, ich zagrozen....Czy ty jestes pępkiem swiata
całego?
> Rinaldo

hmm, uraził mnie nieco Twój post (tak MNIE, MNIE I MNIE)

specjalnie dla Ciebie - dołączam poniżej jeden z postów, który jakiś czas
temu umieściłam na innej grupie
nie pytaj więc w próżnię - jeśli dla kogokolwiek "żyję" na końcu - to
właśnie dla siebie
nie znasz mnie - więc nie dokonuj nadinterpretacji na podstawie kilku
literek
a to wokół czego niezdarnie tańczysz to moje ja - tak, moje JA, poniekąd
bardzo silnie akcentowane
cóż, taka uroda co niektórych ;)

B.,

P.S.
w dziecinnym wzroku dorosłe spojrzenie
w maleńkich dłoniach pomięta sukienka
w powietrzu czułe, pełne nadziei słowa

burza oklasków
tradycyjne sto lat

tylko gdzie te, które dały początek

w barach, na ulicach, w zatęchłych, rozwalających się chałupach, przy
butelce

gdziekolwiek

także uderzałam dłonią o dłoń
kryjąc w sobie zażenowanie
i smutek, bo wiedziałam, że dla nich to tylko (aż) występ, a później powrót
do wielkiego domu, gdzie każde z nich jest anonimowe

kto za to odpowiada ???

ja czy Ty
my czy oni

gdybyś mógł dziś spełnić moje marzenia, te najbardziej nierealne
wiedziałabym, o co poproszę

o Matki dla anonimowych dzieci