18 lat - koniec wywiadowek???

101. Data: 2006-11-17 12:14:21

Temat: Re: 18 lat - koniec wywiadowek???
Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> szukaj wiadomości tego autora

"siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> wrote in message
news:1m9rh978u0pva.dlg@franolan.net...

> To dobre porównanie. Takie okowy mentalne...

To rozumiem. Ale nie "nie maja wyboru"...

--
Axel

102. Data: 2006-11-17 12:40:49

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> napisał

> To rozumiem. Ale nie "nie maja wyboru"...

Czasem pewnie nie mają. Przecież nie wszystko jest kwestią "chcenia".

N.

103. Data: 2006-11-17 12:50:08

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe <n...@f...peel> napisał(a):

> Przecież nie wszystko jest kwestią "chcenia".

Chcenie jest też wyborem.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

104. Data: 2006-11-17 13:05:28

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 17 Nov 2006 13:50:08 +0100, siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> wrote:

> Chcenie jest też wyborem.

A jak ktoś czuje imperatyw kategoryczny?

Borek
--
http://www.chembuddy.com
http://www.ph-meter.info

105. Data: 2006-11-17 13:10:41

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> napisał(a):

> A jak ktoś czuje imperatyw kategoryczny?

To pozostaje mu niebo gwiaździste nad.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

106. Data: 2006-11-18 08:43:34

Od: waruga <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Nov 2006 11:52:25 +0100, P...@o...pl napisał(a):

> Jednen rodzic odstawia/wybiera jedno dziecko, drugi - drugie.

Owszem, ale pod warunkiem, że np. jeden z rodziców nie wstaje o 5.00 i
wyrusza do pracy w kierunku przeciwnym niż przedszkole i np. rodzina nie
posiada samochodu.
--
Elżbieta

107. Data: 2006-11-18 08:46:02

Od: w...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Nov 2006 12:11:10 +0100, P...@o...pl napisał(a):

> MZ jeśli ktoś, wybierając siedlisko ( obojętnie czy w bloku, czy w domu
> ) nie zastanawia się nawet ile czasu dziennie będzie dojeżdżał w te i
> nazad do pracy, to sam sobie winien.

Czasem jest tak, że ktoś zamieszkał gdzieś wcześniej niż dostał pracę i co
natychmiastowa przeprowadzka??
--
Elżbieta

108. Data: 2006-11-18 10:17:27

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

waruga napisał(a):

> Owszem, ale pod warunkiem, że np. jeden z rodziców nie wstaje o 5.00 i
> wyrusza do pracy w kierunku przeciwnym niż przedszkole i np. rodzina nie
> posiada samochodu.

To niedopuszczalne! Rodzic powinien znaleźć sobie pracę, do której
wychodzi o tej samej porze co dziecko do szkoły oraz zamieszkać w
mieście, które obowiązkowo posiada obwodnicę a nie gonić za pieniądzem!

E.

--
*Archeologom udało się całkowicie odszyfrować napis
na płytach darowanych Mojżeszowi. Przykazanie było
tylko jedno: "Nie z czasownikami pisze się osobno:
nie zabijaj, nie kradnij, nie cudzołóż...*

109. Data: 2006-11-18 10:20:53

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Axel napisał(a):

> Jesli narzekasz, ze masz daleko - poszukaj innej pracy. Co mam Ci
> powiedziec? Po glowce poglaskac i przytulic?

Dziękuję, od tego mam kolegę Araba.
Nie, nie narzekam. Teraz i tak mam bliżej - jadę przez pół miasta a nie
przez całe.
Moja odpowiedź o dojazdach dotyczyła IMHO bardzo niesprawiedliwego posta
o gonieniu za pieniądzem.

> Mi dotarcie prosto do pracy zajmuje prawie pol godziny - bo zostawiam
> samochod na parkingu strzezonym za 4 PLN i 15 minut ide do roboty.

Fajnie. A jak ktoś nie ma samochodu?

E.

110. Data: 2006-11-18 10:22:58

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

P...@o...pl napisał(a):

> Niekoniecznie - jeśli siedlisko jest w sensownej odległości od centrum,
> liczonej minutami dojazdu, albo jak np. w moim przypadku rzut beretem od
> całkiem drożnej obwodnicy, zmiana miejsca pracy nie stanowiłaby
> problemu.

Jeśli wolno: w jakim zawodzie pracujesz?

E.

--
*Archeologom udało się całkowicie odszyfrować napis
na płytach darowanych Mojżeszowi. Przykazanie było
tylko jedno: "Nie z czasownikami pisze się osobno:
nie zabijaj, nie kradnij, nie cudzołóż...*

ilustrowane słowniki ortograficzne i ksiązki do matematyki
Ciekawy link z GW
Fantasy dla 8 latka?
Ktoś widział fim z Boratem?
a jak z dziecmi rozmawiac o forsie?