18 lat - koniec wywiadowek???

111. Data: 2006-11-18 10:24:23

Temat: Re: 18 lat - koniec wywiadowek???
Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Axel napisał(a):

> No, i sa lancuchem tam przykuci, prawda? Czy jest to ich wybor, ze tam
> mieszkaja?

Prawda. Tak gonią za kasą, że nie stać ich na kupno własnego.

> Ja proponuje nie narzekac. Albo znalezc prace na stale, blisko domu. Cos za
> cos...

No, tutaj aż się roi od agencji reklamowych. Jak tylko wyjdę z domu to
od razu potykam się o jakąś.

E.

--
*Archeologom udało się całkowicie odszyfrować napis
na płytach darowanych Mojżeszowi. Przykazanie było
tylko jedno: "Nie z czasownikami pisze się osobno:
nie zabijaj, nie kradnij, nie cudzołóż...*

112. Data: 2006-11-18 14:42:40

Od: waruga <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Nov 2006 12:02:41 -0000, zona alberta napisał(a):

> Pensum to 20 godzin (bez nadgodzin).

raczej 18.
--
Elżbieta

113. Data: 2006-11-18 14:44:32

Od: waruga <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Nov 2006 11:46:45 +0100, oshin napisał(a):

> Bo to jest taka praca
> dla kobiety, idziesz na pięć godzin do pracy, a potem już masz to gdzieś i
> możesz sprzątać i obiad ugotować. ;>

Boże, chroń nasze dzieci (noo, moje już się nie załapie na taką
absolwentkę).
--
Elżbieta

114. Data: 2006-11-18 15:01:26

Od: "zona alberta" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

waruga wrote:

> raczej 18.

Fakt.
I tak zawsze miałam 24 :D

--
super-cool /exploradora/ Dora
zona alberta (30.6), Julka (4.2), Zuza (2.3)

115. Data: 2006-11-18 15:27:01

Od: waruga <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 Nov 2006 15:01:26 -0000, zona alberta napisał(a):

> Fakt.
> I tak zawsze miałam 24 :D

Szczęściara. Chociaż pamiętam czasy (15 lat temu) gdy miałam prawie 30 (ale
bym dzisiaj miała kasy za nadgodziny przy takiej ilości)
--
Elżbieta

116. Data: 2006-11-18 15:34:52

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza w...@o...pl mówiąc:

>Czasem jest tak, że ktoś zamieszkał gdzieś wcześniej niż dostał pracę i co
>natychmiastowa przeprowadzka??

No oczywiście, jak sobie to inaczej wyobrażasz? I rezygnujemy z
przyjęcia każdej pracy, jeśli a) nie dostaniemy się tam w maksymalnie 20
minut, włączajac w to dostarczenie pociech(y) do przedszkola/szkoły
(obojętne, czy mamy samochód czy nie) i b) nie chcą tam zatrudnić naszej
drugiej połowy. W końcu jakies priorytety w życiu trzeba mieć.

Agnieszka
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

117. Data: 2006-11-18 16:06:48

Od: "Axel" <a...@p...nospam,com> szukaj wiadomości tego autora

"Elske" <k...@n...o2.pl> wrote in message

> Fajnie. A jak ktoś nie ma samochodu?

To, jak pisalem, zajmuje mu to dluzej, albo nie kupuje mieszkania w takim
miejscu...

--
Axel

118. Data: 2006-11-18 16:07:33

Od: waruga <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 Nov 2006 15:34:52 +0000, Agnieszka Krysiak napisał(a):

> [...]
> (obojętne, czy mamy samochód czy nie) i b) nie chcą tam zatrudnić naszej
> drugiej połowy. W końcu jakies priorytety w życiu trzeba mieć.

Wiesz, ja się ostatecznie mieszczę w tych założeniach- dojeżdżam do pracy
(autobusem) w granicach dwudziestu minut, do tego zabieram tam pociechę, a
mąż pracuje po drugiej stronie ulicy, ale stołuje się w mojej pracy, więc
może się liczy.
No ale ja jestem ta od "wczesnoszkolnej" więc w ogóle mam luz 4 godziny, a
potem wszystko w d... (to mniej więcej cytat, a nie moje własne
stwierdzenie- gdyby ktoś chciał użyć w przyszłości przeciwko mnie ;))
--
Elżbieta

119. Data: 2006-11-18 16:18:06

Od: "Axel" <a...@p...nospam,com> szukaj wiadomości tego autora

> Prawda. Tak gonią za kasą, że nie stać ich na kupno własnego.

1. Sa kredyty
2. Mozna wynajac.

> No, tutaj aż się roi od agencji reklamowych. Jak tylko wyjdę z domu to od
> razu potykam się o jakąś.

To jak nie _tu_, to trzeba poszukac _tam_, w dodatku takiej pracy, zeby bylo
stac na kupno/wynajecie mieszkania...

Ja tez uwazalem, ze nie stac nas na kupno _takiego_ mieszkania, w _takim_
miejscu, ale uleglem namowom zony i jakos sobie dajemy rade, nawet z
nastepnym kredytem na drugie mieszkanie...

Ale najlatwiej narzekac, jak to kiepsko sie zarabia, daleko do pracy,
mieszkanie ciasne, dzieci placza... typowo polskie - nigdzie za granica
takiego narzekania nie slyszalem....

--
Axel

120. Data: 2006-11-18 18:14:37

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Axel"
<a...@p...nospam,com> mówiąc:

>Ale najlatwiej narzekac, jak to kiepsko sie zarabia, daleko do pracy,
>mieszkanie ciasne, dzieci placza... typowo polskie - nigdzie za granica
>takiego narzekania nie slyszalem....

Jak by ci to powiedzieć... Za granicą bywają nieco inne okoliczności
przyrodniczo-ogólnożyciowe. Ale to pewnie już zauważyłeś.

Agnieszka
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)
GG:1584 ( Mężczyzna powinien się wstydzić." Jacek Kijewski)

ilustrowane słowniki ortograficzne i ksiązki do matematyki
Ciekawy link z GW
Fantasy dla 8 latka?
Ktoś widział fim z Boratem?
a jak z dziecmi rozmawiac o forsie?