18 lat - koniec wywiadowek???

181. Data: 2006-11-21 07:03:16

Temat: Re: 18 lat - koniec wywiadowek???
Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Elske napisał(a):

> Czyli zasadniczo "chcą Cię wszędzie"?

A skąd mam wiedzieć - nie musiałem szukać ostatnio pracy. Z drugiej
strony wydaje się to uniwersalny zawód, tak że w razie utraty obecnego
zatrudnienia nie powinienem się przebranżawiać o 180 stopni. Zaś z
trzeciej strony najprawdopodobniej stały dochód przyniosło by mi zajęcie
związane z tym co w stopce siedzi, które na dzień dzisiejszy sporadyczne
przynosi jakąś kasę.

Ale o kasie to cicho, bo na psds robi się to niewygodny temat.

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

182. Data: 2006-11-21 08:09:05

Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> szukaj wiadomości tego autora

"Elske" <k...@n...o2.pl> wrote in message

> Się "da" jak się ma. Jak się nie ma, to wyżej nerek nie podskoczysz.

A myslisz, ze ja co, ukradlem, czy dostalem w spadku? Nie - ciezko
pracowalem na to, zeby miec za co kupic mieszkanie. Zmienialem prace na
lepsze, uczylem sie nowych rzeczy, a nie mowilem, ze sie nie da. Nie mowie o
zostaniu milionerem w wieku 25 lat, ale nie wmawiaj mi, ze kilku latach
pracy zaradnego malzenstwa nie stac na kredyt mieszkaniowy i samochod. I nie
trzeba do tego zadnego nadzwyczajnego wyksztalcenia.

--
Axel

183. Data: 2006-11-21 08:23:43

Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie będę zmieniała zawodu, bo jeżeli mam szansę na większą niż teraz kasę
> gdziekolwiek to właśnie tutaj. Chociaż na pewno jeszcze nie teraz - dwa
> lata przerwy kosztują swoje. Nie jestem typem przebojowym, więc kariery
> nie zrobię, zarówno tu jak i gdzie indziej. Do tego nie trawię podejścia
> "po trupach do celu" i nie chcę spędzać 40h na dobę w pracy.

To nie narzekaj, ze Ci zle.

> Nie wiem czy zauważyłeś, ale nie jestem Twoją żoną.

Coz... sadzac po wywodach - chyba nie zaluje ;-P

> Tak napisałam?

Tak wynika z tego co piszesz. Siedzisz i czekasz, ze moze ktos przyjdzie i
rzuci Ci na biurko pare milionow...

> Wiem. Jednak po podliczeniu kosztów paliwa wychodzi i, że jednak opłaca
> się autobus.

Jesli samochod wykorzystuje sie tylko do dojechania do pracy, a do pracy
dojezdza sie w ramach jednego biletu, to tak mozna liczyc.

> Chodzi o krefyt mieszkaniowy, który wg Twoich wywodów dostaje się od ręki.

MID poprosze, gdzie tak twierdzilem.

> Mnie wkurza to, że to co dla mnie jest koniecznością Ty ukazujesz jako coś
> co nie istnieje praktycznie, bo Ty tego nie doświadczasz.

Nie - ja Ci usiluje udowodnic, ze nie musi byc, bo mozna to zmienic. Tylko
trzeba chciec.
I nie usiluj mi wmowic, ze ja to takie szczescie mam w zyciu, bo mi sie
zajady ze smiechu robia...

--
Axel

184. Data: 2006-11-21 08:25:54

Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> szukaj wiadomości tego autora

> Na tej zasadzie przed powinno się pomyśleć, że małżeństwo może się
> rozpaść, kredyt może pożreć zarobki a dziecko może urodzić się z Downem.
> Wychodzi mi, że posiadanie dzieci jest szczytem nieodpowiedzialności.

Nie, no pewnie - lepiej zrobic ze dwunastke dzieci, a potem oczekiwac pomocy
od panstwa, prawda? (takie samo przegiecie, jak Twoje)

--
Axel

185. Data: 2006-11-21 08:27:02

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 21 Nov 2006 09:09:05 +0100, Axel <a...@p...BEZSPAMU.com> wrote:

> nie wmawiaj mi, ze kilku latach
> pracy zaradnego malzenstwa nie stac na kredyt mieszkaniowy i samochod.

Ciągle popełniasz ten sam błąd - zakładasz, że skoro Wam się udało, to to
działa _zawsze_ dokładnie w ten sam sposób. Przeuogólniasz :)

Borek
--
http://www.chembuddy.com
http://www.ph-meter.info

186. Data: 2006-11-21 08:31:55

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:ejuc3k$7dm$1@inews.gazeta.pl>
Axel <a...@p...BEZSPAMU.com> pisze:

> Nie mowie o zostaniu milionerem w wieku 25 lat, ale nie wmawiaj mi,
> ze kilku latach pracy zaradnego malzenstwa nie stac na kredyt
> mieszkaniowy i samochod.

Na razie Ty usiłujesz wmówić, że po kilku latach pracy_każde_zaradne
małżeństwo będzie stać* na kredyt mieszkaniowy i samochód. No nie będzie!
Nie każde małżeństwo - uwierz w to, jeśli nie potrafisz zrozumieć :) I
zaradność naprawdę nie ma tu nic do rzeczy. Znam wiele zaradnych
osób/rodzin, które dają sobie doskonale radę w życiu, ale pewnego pułapu nie
przeskoczą (i nie zależy to tylko od nich samych, ale także od
okoliczności - obecnych i minionych, na które wpływu już nijak nie mają).
Tak, jak Ty (prawdopodobnie) nie przeskoczysz pułapu takiego Rysia Krauzego.
A też mógłby Ci powiedzieć "Alex, bez jaj - mnie się udało, więc nie wmawiaj
mi, że to takie trudne" ;-)

* pół biedy "stać" - niektórzy w ogóle kredytu nie dostaną z racji takiej
czy siakiej formy umowy o pracę bądź formy prowadzenia własnego biznesu; a
jeszcze inni po prostu się boją ryzyka, zwłaszcza w sytuacji, gdy kredyt
bierze się na niemal całą drugą połowę życia, a sytuacja na rynku
gospodarczo-polityczno-socjalnym jeszcze nigdy nie była tak niepewna, jak
ostatnimi czasy

[tak na marginesie i a propos kredytów i innych takich - polecam "Plac
Zbawiciela" - może trochę przejrzysz na oczy]

--
Nixe

187. Data: 2006-11-21 08:35:54

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:ejudmm$dag$1@inews.gazeta.pl>
Axel <a...@p...BEZSPAMU.com> pisze:

> Trzeba czasem spojrzec poza koniec wlasnego nosa.

I kto to mówi :-D

--
Nixe

188. Data: 2006-11-21 08:36:20

Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> szukaj wiadomości tego autora

> Odejmij rachunki. Zdziwisz się.

Rachunki? nooo, jak sie odejmie stale wydatki, to pewnie 90% rodzin nie ma
wyzszego dochodu...

> Ja Ci piszę ile _ja_ jestem w stanie zarobić na obecną chwilę. Nie
> interesują mnie Twoi znajomi.

Jasne - po prostu interesuje Cie wylacznie to, jaka ty biedna i
nieszczesliwa jestes. Trzeba czasem spojrzec poza koniec wlasnego nosa.

> Uła. Ja jakoś piszę. Ale ja zarabiam zbyt mało, żeby bać się pisać _takie_
> rzeczy w necie.

A ja nie podaje rowniez swojego adresu, miejsca pracy i tym podobnych
danych. Po prostu. Mozesz tego nie rozumiec.

> Cieszy mnie to niezmiernie. A jaki to ma związek z tematem?

Taki, ze trzeba przewidywac wydatki. I jak sie nie ma pokrycia wydatkow, to
trzeba z nich zrezygnowac. Przynajmniej na jakis czas.

> Korzystasz?

Nie mam takiej potrzeby. Poza tym chyba u nas jeszcze to nie jest
rozpowszechnione, prawda?
Rozsmieszyl mnie taki argument w stylu "a u was murzynow bija"..

A tak w ogole to EOT, bo juz mi sie nie chce strzepic jez.. <<< klawiatury.

--
Axel

189. Data: 2006-11-21 08:37:47

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Axel napisał(a):

> A myslisz, ze ja co, ukradlem, czy dostalem w spadku?

/.../

Nie gardłuj więcej, tylko wór pokutny ubieraj. To wstyd się dorobić.

Masz _mieć_ wyrzuty sumienia, jasne ?

190. Data: 2006-11-21 08:38:03

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:ejudht$24g7$1@news.mm.pl>
Nixe <n...@f...pl> pisze:

> "Alex, bez jaj

Sorki, dopiero teraz zauważyłam, że jesteś Axel ;-)

--
Nixe

ilustrowane słowniki ortograficzne i ksiązki do matematyki
Ciekawy link z GW
Fantasy dla 8 latka?
Ktoś widział fim z Boratem?
a jak z dziecmi rozmawiac o forsie?