18 lat - koniec wywiadowek???

201. Data: 2006-11-21 11:33:29

Temat: Re: 18 lat - koniec wywiadowek???
Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <4...@o...pl>, P...@o...pl wrote:

> Całkiem niedawno w megawątku o kosztach utrzymania dziecka ( chyba,
> tego wątku już nie widzę ) wyszły na jaw pewne ciekawostki. Niektóre
> wątkotwórczynie określały np. wymaganą minimalną powierzchnię mieszkalną
> rzędu 150 metrów kwadratowych domu jednorodzinnego dla kilkuosobowej
> rodziny. Do tego ogródek i takie tam. Tymczasem w tym wątku wychodzi na
> to, że własne mieszkanie albo samochód jest dobrem luksusowym. Coś mi tu
> nie gra.

A to dlaczego? Dla jednych 150 metrów to minimum socjalne, dla innych
własna kawalerka to luksus. Do pierwszego nie dorosłem (nasz domek ma
być bliżej 100 m), drugie przerabiałem jeszcze kilkanaście lat temu.

--
Jarek
Kamil 27.11.98, Police

202. Data: 2006-11-21 12:11:07

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

gdaMa napisał(a):

> krys wyklikał(a):
>
> Dziś to się krowy za płotem pasły i 'straciłam' cenne 15 minut na
> oglądaniu 'muuuuuuu' (ostatnia fascynacja Majki :) )
> A pół godziny to z odstawieniem dwójki bachorów - jedno wyrzucam pod
> szkołą, drugie u niani. Do pracy w mieście mam ok 10-15 min.
> samochodem, 25-30 min. rowerem (do granic miasta ok. 3 km)

Wiesz co, wstydziłabyś się być taka zadowolona ;-) Napisz chociaż, że na
drodze masz błoto, albo co;-)

Justyna
GG 6756000

203. Data: 2006-11-21 12:13:19

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

waruga napisał(a):

> Okauje się, że ja też mam :). I to w boku, w dodatku służbowym i bez
> samochodu mamdo pracy 20 minut. Szczęściara.

Ja mam tylko bażanty i zające. Musze sobie zasadzić siakiegoś dużego
czworonoga za płotem;-). Pracę mam na miejscu.

Justyna
GG 6756000

204. Data: 2006-11-21 12:53:21

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Carol napisał(a):

> Może brak standardów?I dlatego właśnie, że takie przepaście dzielą polską
> wyższą klasę średnią(samochód, kredyt na mieszkanie z rynku pierwotnego,
> wakacje nad ciepłym morzem) od niższej klasy średniej (bilet miesięczny,
> mieszkanko po babci, wakacje na działce i comiesięczne rozterki: buty czy
> dentysta) trudno jest jednym zrozumieć drugich.

Aha, wyższa klasa średnia. No to gdzie zaszufladkować ludzi z mojej
klatki schodowej - tylko moja rodzina ma _jeden_ samochód i jedno
mieszkanie.

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

205. Data: 2006-11-21 13:50:07

Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Borek wyklikał(a):

> 404 NOT_FOUND

Już jest Ok

--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)
Marek (27.02.2000) i Majka (22.04.2005)
AKTUALNE FOTO http://picasaweb.google.com/MMMMKi/Bachorki2006
adres nadawczy to spampułapka - odbieram z mmmki(małpa)wp(kropka)pl

206. Data: 2006-11-21 13:54:29

Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys wyklikał(a):

> Wiesz co, wstydziłabyś się być taka zadowolona ;-) Napisz chociaż, że
> na drodze masz błoto, albo co;-)

:-D

Nie mogę, bo mam asfaltową drogę powiatową ;-P
Jeszcze kilka dni temu mogłam się uskarżac, że na ciemnym zadupiu, ale w
sobotę założyli latarnie więc mam zadupie cywilizowane ;)
Błoto mam za to na działce - niezagospodarowanej jeszcze. Drzewka ani grama,
kilka zdechłych krzaczków (pies obsilkał wrrr...) i G L I N A...
Pomogło ?? :)

--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)

207. Data: 2006-11-21 14:00:12

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
Użytkownik "gdaMa" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Pomogło ?? :)

Nie, powiedz, że Ci sąsiad "zza płota" puszcza piłę motorową od 6:00 do
22:00 ;-)

N.

208. Data: 2006-11-21 14:06:38

Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe wyklikał(a):
> X-No-Archive:yes

> Nie, powiedz, że Ci sąsiad "zza płota" puszcza piłę motorową od 6:00
> do 22:00 ;-)

Za rok, może dwa ...
Najbliższego sąsiada na razie mam ok 170 m dalej ;-D. Następny się szykuje
do budowy ok 150 m
Piłą to mi spokój tylko własny ślubny zakłóca - ale już wyciął cały
transport drewna więc mam spokój do wiosny ;)
TŻ twierdzi, że tam cisza zabija ...
Aha, latem skowronki pospać nie dają ;-D

--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)

209. Data: 2006-11-21 14:29:36

Od: "Carol" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <P...@o...pl> napisał w wiadomości

> Aha, wyższa klasa średnia. No to gdzie zaszufladkować ludzi z mojej
> klatki schodowej - tylko moja rodzina ma _jeden_ samochód i jedno
> mieszkanie.

Burżuje ;-P

pozdrówka
Karolina

210. Data: 2006-11-21 16:33:42

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza P...@o...pl mówiąc:

>A czy to nie jest kwestia, że owa znajoma nie tyle 'może', ile jej się
>zwyczajnie 'chce' i dlatego może ? Poza tym samodzielna nauka
>popularnego języka wydaje mi się łatwiejsza niż znalezienie pracy w
>obecnych czasach ( pomijam języki bantu, suahili itp :) ).

No widzisz - ale przypominam, że mowa jest o wszystkich (pierwotnie
piszących tutaj, ale czemu mielibyśmy się ograniczać).
Zapewniam cię, że istnieją ludzie, którzy się języka obcego nie nauczą,
choćby odprawiali przy tym modły tybetańskie i tańce hawajskie. Nie
mówię już o trzech, ale o zwyczajnym jednym. To nie zawsze jest kwestia
chcenia, ale również predyspozycji, inteligencji, możliwości
dysponowania czasem i pewnie innych czynników.
Sprowadzanie pewnych rzeczy do "albo ci się chce, albo nie (a jak nie,
to siedź cicho, bo to czy tamto jesteś" jest strasznym spłaszczaniem i
upraszczaniem. Często krzywdzącym tych, którzy po prostu _nie mogą_.
Oni. Osobiście. Personalnie. Bo ich okoliczności życiowo-indywidualne
wyglądają tak, a nie inaczej.

Agnieszka
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

ilustrowane słowniki ortograficzne i ksiązki do matematyki
Ciekawy link z GW
Fantasy dla 8 latka?
Ktoś widział fim z Boratem?
a jak z dziecmi rozmawiac o forsie?