Re: 19 ta rocznica ślubu :-)))))

From: "Oasy" <u...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: 19 ta rocznica ślubu :-)))))
Date: Tue, 6 Jan 2004 09:22:25 +0100
Sender: u...@p...onet.pl@195.137.208.175

Użytkownik "Mrowka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:btdpdq$1kqa$1@news.atman.pl...

> Użytkownik "Slav" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> i generalnie tematyki
>

> Wszystkiego najlepszego z tej okazji i duzo podobnych rocznic!
> Fajnie sie czyta,ze jednak w tych porąbanych czasach mozna razem doczekac
> takiej rocznicy.
> Dla mnie brzmi to bardzo optymistycznie.
> Moze zdradzisz nam zloty srodek na dlugoletnie bycie ze soba ?:-)

Moja teściowa na to samo pytanie podczas 25 rocznicy odpowiedziała że jak
ona przebywała w domu to jej mąż w ogródku i odwrotnie, a czas jakoś
zleciał. Z tego co już sam zauważyłem do ogródka z mieszkania prowadziły
dwie drogi, co pozwala z kolei wykluczyć ewentualne spotkanie podczas
zamiany.
Mam nadzieję że Ci pomogłem;))

A dla Sławka i jego żony serdeczne gratulacje i życzenia by po następnych
19-stu latach pisał równie optymistyczne i nacechowane pozytywnymi
doświadczeniami życiowymi posty :)

Pozdrawiam
Andrzej