Krem pod oczy...

1. Data: 2003-01-25 20:42:27

Temat: Krem pod oczy...
Od: "Katka" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Drogie Panie poszukuje dobrego powiedzmy "z wyższej półki" kremu pod oczy.
Mam 35 lat i problem ze zmarszczkami (moja wesoła natura odcisnęła swój ślad
; ))! ). Zastanawiam się nad kilkoma propozycjami, może pomożecie mi coś z
tego (lub poradzicie coś innego) wybrać. Liczę na Wasze opinie!

Shiseido - Bio-Performance Super Eye Contour Cream
Estee Lauder - Resilience Lift Eye Creme
C. Dior - Model Lift Yeux
Clinique - Anti-Gravity
Lancome - Rénergie Contour Lift Yeux
Helena Rubinstein - Collagenist Eye Zoom

Na który z nich byście postawiły swój punkt ?!

Z góry dziękuje i pozdrawiam
Katka

1. Data: 2003-01-25 22:56:19

Temat: Re: Krem pod oczy...
Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katka wrote:

> [...]
> Lancome - Rénergie Contour Lift Yeux
> Helena Rubinstein - Collagenist Eye Zoom
>
> Na który z nich byście postawiły swój punkt ?!

ja po raz n-ty polecam estee lauder - ale tylko advanced night repair - eye recovery
complex. krem magiczny.
ostatnio kupilam sobie tez chanel precision, age delay czy cos. tez niezly, mocno
wygladza, ale raczej jako
odswiezajacy zel. rano stosuje chanel a wieczorem estee lauder. mam juz drugi
sloiczek. do tego kremu chyba
bede wracac zawsze.
pozdrawiam
waniliowa - fanka estee lauder:)
p.s. jestem troche mlodsza, ale advanced night repair polecany jest do kazdego
rodzaju cery.

--
A jednak dobrze jest, wszystko jest dobrze. Co? - moze nie? Dobrze jest, psiakrew, a
kto powie, ze nie, to go w

Witkacy

1. Data: 2003-01-26 01:36:49

Od: Arleora <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1/25/03 23:56 h, in article X...@2...180.128.20,
"vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> mocno wygladza, ale raczej jako
> odswiezajacy zel. rano stosuje chanel a wieczorem estee lauder. mam juz drugi
Cos w tym jest - uzywam dokladnie tego samego zestawu. Przy czym na mnie
wieksze wrazenie robi Age Delay Eye Chanel. Moze dlatego, ze wiekszym
problemem sa dla mnie worki pod oczami (zmarszczki tez mam, poczatkujace,
ale jakos mnie tak nie bola :) Bardzo podobny jest tez Eye Lift Chanel,
wlasciwie nie wiem, czym sie rozni od Age Delay Eye (tzn. nie zauwazylam
roznicy).
Uzywalam tez Lancome - Rénergie Contour Lift Yeux - jest dobry, ale chyba
bardziej na podpuchniecia (ladnie i szybko napina skore). Z kolei
Collagenist Eye Zoom uzywa moja mama (56 lat), tez probowalam, to chyba
typowo antyzmarszczkowy krem, bo efektow "od razu" nie ma. Aha - nosze
soczewki kontaktowe i jestem alergiczka - zaden z tych kremow, ktore
wymienilam, nie zrobil mi krzywdy.
Pzdr
Arleora

1. Data: 2003-01-27 15:06:05

Od: l...@c...serio.pl (serio) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Clinique - Anti-Gravity
> Lancome - Rénergie Contour Lift Yeux
> Helena Rubinstein - Collagenist Eye Zoom

Polecema Ci kosmetyki pod oczy firmy Faberlic
przystepna cena
http://www.faberlic.pl/index.php?show=104

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-01-27 15:19:52

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "serio" <l...@c...serio.pl> napisał w wiadomości
> Polecema Ci kosmetyki pod oczy firmy Faberlic
> przystepna cena
> http://www.faberlic.pl/index.php?show=104

A dlaczego?
Moze zamiast polecac Avon, Oriflame itp wszyscy konsultanci etc
zaczeliby chociaz dla przyzwoitosci dawac jakies argumenty przemawiajace
za ich "wyborem"

Kaska

1. Data: 2003-01-27 15:27:41

Temat: Re[2]: Krem pod oczy...
Od: l...@c...serio.pl (serio) szukaj wiadomości tego autora

> A dlaczego?
> Moze zamiast polecac Avon, Oriflame itp wszyscy konsultanci etc
> zaczeliby chociaz dla przyzwoitosci dawac jakies argumenty przemawiajace
> za ich "wyborem"

gdyż jako jedyne kosmetyki docierają do warstw skóry właściwej
przez ich skuteczność się zwiększa
nie wywołują podrażnień i alergii

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-01-27 15:45:13

Temat: Re: Re[2]: Krem pod oczy...
Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> gdyż jako jedyne kosmetyki docierają do warstw skóry właściwej

?
Czyli nie sa kosmetykami...
(patrz: polskie normy)

Kaska

1. Data: 2003-01-27 16:20:01

Od: "Katka" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuje bardzo Panią, które podzieliły się swoimi opiniami, na pewno wezmę
je pod uwagę.
Bardzo mnie intryguje ten krem Shiseido, czy ktoś go może używał?
Czekam na jeszcze jakieś propozycje i sugestie.

Pozdrawiam
Katka

1. Data: 2003-01-27 16:23:58

Od: "Katka" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Polecema Ci kosmetyki pod oczy firmy Faberlic
> przystepna cena
> http://www.faberlic.pl/index.php?show=104

Nie, dziękuje nie skorzystam.

Pozdrawiam