NFZ Krakow

1. Data: 2005-02-13 21:18:05

Temat: NFZ Krakow
Od: "jojtek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja kolezanka, która jezdzi na wozku uslyszala w NFZ w Krakowie od jednej
Pani, ze ja nie obchodzi ze jej sie wozek rozwala i nie dostanie refundacji
i moze chodzic na kolanach...podobno ta pani ma jakies plecy w NFZ...Czy
ktos wie co mozna z nia zrobic ?

2. Data: 2005-02-13 21:34:51

Temat: Re: NFZ Krakow
Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jojtek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
refundacji
> i moze chodzic na kolanach...podobno ta pani ma jakies plecy w NFZ...Czy

nie wiem jak dokładnie to było.

Zgodnie z Dz.U. nr 275 poz. 2732 ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ZDROWIA z dnia 17
grudnia 2004 r.
Wózek inwalidzki ręczny należy się raz na 5 lat - bezpłatnie do limitu 800
zł (kto ten limit wymyślił). Jeżeli jest to aluminiowy "wózek inwalidzki
aluminiowy (lekki) z systemem szybkiego demontażu kół, składany dla osób
samodzielnie poruszających się na wózku - czynnych zawodowo " - też raz na 5
lat bezpłatnie do limitu 1500 zł, nadwyżkę ceny trzeba zapłacić lub można
się starać o dofinansowanie z PFRON.

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

3. Data: 2005-02-13 21:45:02

Od: "jojtek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Jacek Kruszniewski
>
> --
> "Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."

Nie wazne jaki jest limit kiedy sie nalezy itd, chociaz doskonale o tym wiem
co gdzie i jak..Zadalem pytanie o to babsko ale widac nie do konca rozumiesz
to co jest napisane, takze prosze, nie wysilaj sie, jesli nie posiadles
umiejetnosci czytania ze zrozumieniem

4. Data: 2005-02-13 21:52:39

Temat: Re[2]: NFZ Krakow
Od: m...@o...pl (Marciu11 - Viper) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Jacek,

W Twoim liście datowanym 13 lutego 2005 (22:34:51) można przeczytać:

JK> Wózek inwalidzki ręczny należy się raz na 5 lat - bezpłatnie do limitu 800
JK> zł (kto ten limit wymyślił)...

Na pewno osba nie wymagajaca wozka. Nawet 1500zl to przy cenach "czegos
normalnego" co nadaje do zutyku jest cena smiesznie mala. Mam wozek
polskiej produkci ah och ech jaka mowoczesny fajny - pol roku uztkowania
doslowie 4 razy spawany. Mam 5 lat niemiecki darowany i jedyne
co to wymienilem dentki bo zarki przepuszaczaly i starla sie guma na
przednich kolach. Konkluzja nauwa sie sama...

...polska krajem porabanych urzednikow i sprzetu za 800zl.

MarCiu

--
Pozdrowienia,
Marciu11 mailto:m...@o...pl

5. Data: 2005-02-13 21:52:53

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jojtek pisze w news:cuohpc$t33$1@news.onet.pl

> [...]
> to co jest napisane, takze prosze, nie wysilaj sie, jesli nie posiadles

Jojtek, uspokój się... Jesteś niegrzeczny, a Jacek na to nie
zasłużył. Twoja niegrzeczność jest tym bardziej nie na miejscu,
że potrzebujesz pomocy grupowiczów, których sam obrażasz.

Jacku, wiem, że sam umiesz mówić za siebie, ale nie zdzierżyłam.
:)

--
Pozdrowieństwa,
Scally

6. Data: 2005-02-13 22:37:23

Od: "jojtek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Scalamanca" <z...@N...onet.pl> napisał w
wiadomości news:20050213225130.9A46.ZIRAEL@NIESPODZIANKApoczta.
onet.pl...
> [...]
> zasłużył. Twoja niegrzeczność jest tym bardziej nie na miejscu,
> że potrzebujesz pomocy grupowiczów, których sam obrażasz.

Prosilem o pomoc grupowiczow, ktorzy znaja temat , zadalem pytanie dotyczace
tej wrednej baby. Absolutnie nie napisalem nic na temat dotacji, czy mam z
tym problem czy nie. Moja dziewczyna jest osoba jezdzaca na wozku i temat
znamy doskonale.
Dlatego tylko rzucam sie, bo nie lubie jak ktos odpisuje zupelnie nie na
temat. jak widac wątek rozwinal sie nie w tym kierunku, o który mi
chodzilo...i tego chcialem uniknac....ale juz sie posypaly posty na temat
dotacji...wiec dyskutujcie sobie w moim poscie o tematach nie zwiazanych z
tematem, balagan górą !
Krotko mowiac jestem za tym, zeby nie pisać nic jak sie nie ma nic do
napisania.
Przepraszam, za moje niegrzeczne zachowanie.
Pozdrawiam
PS. nadal czekam na tematy zwiazane z ta Pania, ktora nalezalo by nauczyc
jak postepowac z osobami niepelnosprawnymi, tym bardziej ze pracuje w NFZ,
podobno takie jej zachowanie zdarza sie czesto, skargi nic nie daja, bo
kobita ma jakies plecy i chyba nie chcielibyscie, zeby przyttrwafilo sie
ktoremus z was, dlatego jestem za podjeciem walki z tą Panią !

7. Data: 2005-02-13 22:39:59

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
rozumiesz
> to co jest napisane, takze prosze, nie wysilaj sie, jesli nie posiadles

dzięki serdeczne.

Wiesz podałem ci podstawę prawną, i ona obowiązuje wszystkich. Jeżeli
Małopolski Oddział NFZ ma dodatkowe wytyczne to się w centrali zapytaj.
Poszperaj w google. Sądzę że umiesz ;-).

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

8. Data: 2005-02-13 22:41:14

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że potrzebujesz pomocy grupowiczów, których sam obrażasz.
>
> Jacku, wiem, że sam umiesz mówić za siebie, ale nie zdzierżyłam.

Widać, że kolega jest mocno sfrustrowany.

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

9. Data: 2005-02-13 22:49:10

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kobita ma jakies plecy i chyba nie chcielibyscie, zeby przyttrwafilo sie
> ktoremus z was, dlatego jestem za podjeciem walki z tą Panią !

Jest coś takiego jak Rzecznik Praw Pacjenta.

Innej rady nie znam, może media. Ostatnio dużo robią szumu.

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

10. Data: 2005-02-14 08:14:03

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski pisze w news:cuolj3$dim$1@atlantis.news.tpi.pl

> Jest coś takiego jak Rzecznik Praw Pacjenta.
>
> Innej rady nie znam, może media. Ostatnio dużo robią szumu.

Prawdę mąwiąc, ja już w media nie wierzę. Uogólniać nie chcę, ale
moje doświadczenia są takie sobie - media interesują się innymi
tylko wtedy, jeśli historia jest medialna. Ale może by tak
spróbować z TVN-em i "Pod napięciem"? Oni się dość często zajmują
tym, o czym inni milczą.

--

Hej - na powitanie!
Forum o2