Paputy na druty

1. Data: 2004-02-10 15:09:39

Temat: Paputy na druty
Od: k...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Czy ma ktos z was moze wzor do zrobienia papci na drutach??Bo chcialabym sobie
takie wyszyc ale nie mam zielonego pojecia jaki jest wzor na ich wykonanie :(
Pomoze mi ktosss??

1. Data: 2004-02-10 15:22:50

Temat: Re: Paputy na druty
Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@b...pl wrote:
> Czy ma ktos z was moze wzor do zrobienia papci na drutach??Bo chcialabym sobie
> takie wyszyc ale nie mam zielonego pojecia jaki jest wzor na ich wykonanie :(
> Pomoze mi ktosss??

Najpierw sie zdecyduj, czy chcesz je robic na drutach, czy wyszywać, czy
masz zadanie od pana od informatyki (bo na to niestety wygląda :( )

Julita

1. Data: 2004-02-10 15:27:53

Od: k...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Nio ja nie mam zadnego zadania z informatyki, pozniewaz siedze chora w domq i
chcialam sobie wydziergac papcie..bo takich normalnych to za bardzo nosic nie
lubie...nie wiedzialam ze tak wazne sa slowa..myslalam raczej ze tutaj sie
pomaga a nie czepia slowek :( chyba niestety sie pomylilam...

1. Data: 2004-02-10 15:44:06

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@b...pl wrote:

nie wiedzialam ze tak wazne sa slowa.
są ważne, bo jest pewna istotna różnica między _wyszyć_ a
_zrobić_na_drutach_, a poza tym czy nie przyjemniej byłoby powiedzieć
(napisać oczywiście;) ) choćby "cześć" pisząc na grupę po raz pierwszy?

J.
--
www.szpilka.netnafta.pl

1. Data: 2004-02-10 15:50:15

Od: k...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Aaa przeprasza..ale szczerze mowiac(piszac) pierwszy raz jestem na grupie
dyskusyjnej i nie wiedzialam za bardzo jak to funkcjonuje i raczej nie
wiedzialam tez ze ktos mi tutaj tak szybko odpisze :P Nie sadzilam ze to moze
dzialac tak jak GG np ... Nio ale teraz juz wiem, wiec... Czesc
Wszystkimmmm !!! :) Wracajac do mojego problemu: Pomoze mi ktos wydziergac
papcie? :P Tzn chociaz czy mi da wzor na te paputy.. ??

1. Data: 2004-02-10 17:29:06

Temat: Re[2]: Paputy na druty
Od: k...@g...pl (Kuleczka) szukaj wiadomości tego autora

Witaj!

> [...]
> lubie...nie wiedzialam ze tak wazne sa slowa..myslalam raczej ze tutaj sie
> pomaga a nie czepia slowek :( chyba niestety sie pomylilam...

Nie obrazaj sie za takie posadzenia, ale ostatnio na listach
dyskusyjnych pojawiaja sie rozne osoby, ktore staraja sie namieszac
(czyli tzw. trolle).Czesto sa to osoby, ktore na lekcjach informatyki
zaczely sie uczyc o usenecie i dostaly zadnie domowe w tym temacie :)
Stad pewnie ta podejrzliwosc na liscie :)
A Twoje oczekiwania co do grupy sa jak najbardziej sluszne - staramy
sie tutaj sobie wzajemnie pomagac. Mam nadzieje, ze wkrotce sie o tym
sama przekonasz :)

A na dobry poczatek jeden link:
http://frugalknit12330.goeserv.com/homepage/freepat2
.htm

I oczywiście polecam przejrzenie archiwum grupy :)
http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&in
lang=pl&group=pl.rec.robotki-reczne

Pozdrowionka :)
Magda (Katowice)