Wzory storczyków

1. Data: 2004-02-10 14:52:16

Temat: Wzory storczyków
Od: "Kolbi" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje wzory storczyków. Poratuje mnie ktos?

1. Data: 2004-02-10 17:18:33

Temat: Re: Wzory storczyków
Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuje wzory storczyków. Poratuje mnie ktos?

Orchidea jest dość popularna i pewnie mogłabyś przebierać w propozycjach,
tylko podaj szczegóły. Co to ma być: obrus, obrazek, poduszka? Małe, duże,
cięte, w doniczce, w wazonie, bez wazonu, pojedyncze, w bukiecie? Wzór
konkretnej firmy? I czy uroczyście obiecujesz opróżniać co chwilę pocztową
skrzynkę, żeby wzory nie wracały?
Czekając na odpowiedź, już się rozglądam w swoim bałaganie.
Pozdrawiam
Jandulka

1. Data: 2004-02-10 18:10:13

Od: "paulik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kolbi" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Poszukuje wzory storczyków. Poratuje mnie ktos?

wysylam obrazek, daj znac czy ci sie podobaja (storczyki), to wkrotce
dorzuce wzor...
pozdr
paulik /Szczecin/

1. Data: 2004-02-11 18:13:45

Od: "ws" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A mogą być storczyki w hafcie płaskim? Bo mam. ARAMIS!Buziaki!
http://uk.geocities.com/wojtekstr/crewel_embroidey.h
tml

1. Data: 2004-02-12 06:29:17

Od: "j...@o...pl" <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skrzynkę, żeby wzory nie wracały?
> Czekając na odpowiedź, już się rozglądam w swoim bałaganie.

dziekuje,doszly.pozdrawiam

1. Data: 2004-02-12 06:29:37

Od: "j...@o...pl" <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skrzynkę, żeby wzory nie wracały?
> Czekając na odpowiedź, już się rozglądam w swoim bałaganie.

mechanizm do zegara
Czy ktoś wyszywał krzywe domki?
top na lato-pytanie
Poszykuje wzorow Lanarte