Poszukuje ogrodnika Kraków

1. Data: 2005-04-21 19:51:02

Temat: Poszukuje ogrodnika Kraków
Od: "Remus" <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję namiarów na dobrego i nie drogiego
ogrodnika,który zregeneruje mój trawnik
na niebywale wielkiej powierzchni 80[m2]..
Kraków

Pozdrawiam
Marcin

2. Data: 2005-04-21 20:02:30

Temat: Re: Poszukuje ogrodnika Kraków
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuję namiarów na dobrego i nie drogiego
> ogrodnika,który zregeneruje mój trawnik
> na niebywale wielkiej powierzchni 80[m2]..
> [...]

Czy musi być akurat z Krakowa, czy nie wystarczy sprowadzić
fachowca z ogrodów królewskich z Londynu, albo z Luwru?
Pozdrawiam.Mirzan

3. Data: 2005-04-21 20:35:01

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>   Czy musi być akurat z Krakowa, czy nie wystarczy sprowadzić
> fachowca z ogrodów królewskich z Londynu, albo z Luwru?

No Mirku, trochę patriotyzmu, Kraków też królewski gród ;)

A poważnie, to obawiam się, że większość z nas jednak sama grzebie w tych
trawnikach i zaraz też takie zalecenia się posypią.

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2005-04-21 21:41:13

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Remus" <r...@c...pl> napisał w wiadomości
> Poszukuję namiarów na dobrego i nie drogiego
> ogrodnika,który zregeneruje mój trawnik
> na niebywale wielkiej powierzchni 80[m2]..
> Kraków

- Najlepszy ogrodnik to byłby taki za darmo,
- Zakasać rękawy i samemu zrobić,
-zaoszczędzone na ogrodniku i siłowni.
-Kasa w kieszeni a i bicepsy wyrosną :-)))

Pozdrawiam TeresaR

5. Data: 2005-04-22 05:11:15

Od: "Remus" <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Brawo.Masz swoje 5 minut..

6. Data: 2005-04-22 07:37:41

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Brawo.Masz swoje 5 minut..
>
> Miałem swoje 5 minut a nawet więcej, kiedy z prawą nogą i lawą ręką
w gipsie skopałem grzędę starych truskawek wybierając przy okazji perz
do czysta.Wykopałem i spaliłem 11 krzaków porzeczek.Problem był wtedy,
jak kula wpadła w kretowisko.
Mój kolega na wózku był ogrodnikiem w Domu opieki.Wcale mi się nie podoba
jak ktoś jest zbyt wielką figurą aby złapać łopatę czy widły.
Mirzan

7. Data: 2005-04-22 10:36:46

Temat: Re[2]: Poszukuje ogrodnika Kraków
Od: t...@p...onet.pl (Teos) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Teresa,

W Twoim liście datowanym 21 kwietnia 2005 (23:41:13) można przeczytać:

> - Najlepszy ogrodnik to byłby taki za darmo,
> - Zakasać rękawy i samemu zrobić,
> -zaoszczędzone na ogrodniku i siłowni.
> -Kasa w kieszeni a i bicepsy wyrosn? :-)))

Gdyby to była prawda to na działkach można by zobaczyć tylko bogatych
kulturystów :-)))

--
Pozdrowienia,
Teos mailto:t...@p...onet.pl

8. Data: 2005-04-22 15:38:35

Od: i...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> - Najlepszy ogrodnik to byłby taki za darmo,
> -  Zakasać rękawy i samemu zrobić,
> -zaoszczędzone na ogrodniku i siłowni.
> -Kasa w kieszeni a i bicepsy wyrosną :-)))
>
> Pozdrawiam TeresaR
Czasami zamiast zaoszczedzisz na lekarzy wydajesz :( hihi ja chciałam byc taka
ambitna ogrodek czysty( jak na te pore roku), ale zapalenie rwy kulszowej juz
lecze od 3 miesiecy i jakos wyleczyc nie moge bo zamiast nic nie robic walcze z
ogrodem:)wiec czasami taki ogrodnik jak znalazł
ze słabymi usmiechami ina

9. Data: 2005-04-22 18:25:55

Temat: Re: Poszukuje ogrodnika Kraków [ot - rwa kulszowa]
Od: "Blanka Zych" <e...@j...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@o...pl> napisał w wiadomości...
> [...]
walcze z
> ogrodem:)wiec czasami taki ogrodnik jak znalazł
Moja Mama też walczyła z rwą kulszową spowodowaną przez wypadnięcie
jadra miazdzystego czy jakos tak ;) Leki nie bardzo pomagaly na bol, za to
pomogla
akupunktura - polecam! Mama jezdzila na zabieg raz w tygodniu, zabiegow bylo
chyba z 10, bolec przestalo wkrotce po ostatnim, czyli liczy sie cierpliwosc
;)
W tej chwili minelo ponad 1,5 roku od tych zabiegow, bol wraca czasem
po przepracowaniu, czy przemarznieciu, ale i to duuuuzo mniejszy niz byl.

Pozdrawiam i zdrowia zycze!
Blanka

10. Data: 2005-04-22 19:21:07

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> walcze z
> ogrodem:)wiec czasami taki ogrodnik jak znalazł

Rwy kulszowej nie nabawisz się przy pracy ogrodowej ,są to następstwa grypy
lub innych schorzeń.
Sama przerabialam i to nie ogród był przyczyną.

Pozdrawiam TeresaR

skutki przymrozku
Czy fuksja kwitnie ... ??
Re: Meine geilen Bilder