Re[2]: Samobójstwo

From: b...@p...onet.pl (boreckixxx)
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re[2]: Samobójstwo
Date: 24 Nov 2000 20:26:13 +0100

Cześć ktos, 2000-11-22, 22:29, piszesz:

> Nawet nie wiedzialam , ze taka ksiazka istnieje!!!Fajnie wiedziec.Byles
> moze na grupie alt.suicide.methods fajna grupa ,maja wiele ciekawych
> propozycji na smierc.Zagladnij tam moze nawet nie bedzie Ci potrzebna ta
> ksiazka.

Polecam witrynę www.webfabrika.com.pl/pomoc jest tablica dyskusyjna o
samobójstwach, głównie zwierzenia ale i opisy oraz instruktaż. Poza
tym linki do wielu artykułów na ten temat.

> [...]
> przeczytasz to od razu odechce Ci sie tego sposobu.Skutecznosc trucizny tak
> naprawde zalezy glownie od tego ile szczescia bedziesz mial.Terz na wszystko
> maja antidota,no moze na niektore mieszanki niektorych zwiazkow nie.Wiele
> zalezy od tego kiedy cie znajda ile tego wezmiesz,jak za duzo czegos
> wezmiesz to tez zle ,bo mozesz wszystko zwymiotowac i nie uda Ci sie , za
> malo nie uda sie .Ciezka sprawa z tym truciem sie.

> Moze pomysl i zaplanuj
> inny sposob.Jesli nie jestes tchorzem to najlepiej powies sie.Bardzo dobry

4790 osób

> Jezeli chodzi o skutecznosc to jest na drugim miejscu , zaraz po
> zastrzeleniu sie.

W Polsce mało popularne.

> Powiesic mozna sie na dwa sposoby przez uduszenie lub przez
> przerwanie rdzenia kregowego.Przez uduszenie hmm...mozesz nie wytrzymac i
> zrezygnujesz.,bo to jest dosyc bolesne.Najlepiej zlamac sobie kark tylko
> tutaj trzeba byc naprawde zdecydowanym.Podcinanie zyl odradzam, malo
> skuteczne.

> Skok z wysokosci -roznie to bywa...

381 osób,

zażycie środków nasennych - 175,
utopienie - 132,
rzucenie się pod pojazd - 127

Szacuje się, że ogółem samobójstwo popełniło w Polsce w 1998 ok. 6
tys. osób.
Na całym świecie rocznie prawie pół miliona ludzi popełnia
samobójstwo.
Znawcy tematu szacują liczbę prób samobójstwa na dziesięciokrotnie
wyższą.

(dane z 1998r.)

> Hmmm.....jak cos jeszcze wymysle to napisze
> Pozdrawiam Ktos

Pozdrawiam!
--
boreckixxx

Szybkość - Bezpieczeństwo - FTP - SQL - ASP - 100 MB
dla Twojego serwisu WWW [ http://www.op.pl/hosting/ ]

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.psychologia
http://niusy.onet.pl/pl.sci.psychologia