Samobójstwo

1. Data: 2000-11-22 12:33:09

Temat: Samobójstwo
Od: "Donik" <d...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,

Czy ktoś może wie, gdzie jeszcze można dostać
xiążkę "Samobójstwo-wytyczne realizacji?" Potrzebna
wyłącznie do osobistego użytku...

Ewentualnie, gdzie można dostać skuteczną truciznę
(użytek jw.).

2. Data: 2000-11-22 13:18:16

Temat: Re: Samobójstwo
Od: Mariusz Smykuła <s...@s...ics.p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skor niepotrafisz sie zabic to moze zajmij sie czymś innym.

marian

3. Data: 2000-11-22 13:50:13

Od: "Donik" <d...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Smykuła" <s...@s...ics.p.lodz.pl> napisał w wiadomości
cs.p.lodz.pl...
> Skor niepotrafisz sie zabic to moze zajmij sie czymś innym.
>
> marian

Dobrze, założe nową religię.

4. Data: 2000-11-22 14:11:17

Od: "Nemo" <n...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> xiążkę "Samobójstwo-wytyczne realizacji?" Potrzebna
> wyłącznie do osobistego użytku...
>
> Ewentualnie, gdzie można dostać skuteczną truciznę

Tez jestem zainteresowany...

--
Pozdrawiam:
Nemo

-------------------------------------
e-mail: n...@u...pl
tel. 0 603 667586
WWW: http://www.nemo.utopia.pl
WWW: http://www.utopia.pl

5. Data: 2000-11-22 14:29:18

Od: "Hory" <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nemo <n...@u...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8vgk3v$40n$...@n...onet.pl...

> Tez jestem zainteresowany...
>

> --
> Pozdrawiam:
> Nemo

Ja tez, Ja tez !!!

6. Data: 2000-11-22 15:52:37

Od: "Mechanik" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Donik" <d...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> xiążkę "Samobójstwo-wytyczne realizacji?" Potrzebna
> wyłącznie do osobistego użytku...
>
> Ewentualnie, gdzie można dostać skuteczną truciznę

Ludzie, co wy... zycie Wam juz zbrzydlo????
Wyrzuccie swoje zale, chetnie Was poslucham, a pewnie nie tylko ja...

Pozdrawiam
mechanik

7. Data: 2000-11-22 20:34:56

Od: "symbionista" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mechanik <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8vgmek$ees$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "Donik" <d...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> Ludzie, co wy... zycie Wam juz zbrzydlo????
> Wyrzuccie swoje zale, chetnie Was poslucham, a pewnie nie tylko ja...

no wlasnie... samobojstwo jest niemodne;)
samobojstwo oznacza slabosc!

pozdro
symbionista

8. Data: 2000-11-22 21:29:05

Od: "ktos" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Donik <d...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8vgebt$ige$...@k...man.lodz.pl...
> [...]
> (użytek jw.).
>
> Pozdrawiam,
>
> Nawet nie wiedzialam , ze taka ksiazka istnieje!!!Fajnie wiedziec.Byles
moze na grupie alt.suicide.methods fajna grupa ,maja wiele ciekawych
propozycji na smierc.Zagladnij tam moze nawet nie bedzie Ci potrzebna ta
ksiazka.
Chcesz sie otruc?Hmmm......a czytales moze ksiazke "Toksykologia"jak
przeczytasz to od razu odechce Ci sie tego sposobu.Skutecznosc trucizny tak
naprawde zalezy glownie od tego ile szczescia bedziesz mial.Terz na wszystko
maja antidota,no moze na niektore mieszanki niektorych zwiazkow nie.Wiele
zalezy od tego kiedy cie znajda ile tego wezmiesz,jak za duzo czegos
wezmiesz to tez zle ,bo mozesz wszystko zwymiotowac i nie uda Ci sie , za
malo nie uda sie .Ciezka sprawa z tym truciem sie.Moze pomysl i zaplanuj
inny sposob.Jesli nie jestes tchorzem to najlepiej powies sie.Bardzo dobry
sposob.Jezeli chodzi o skutecznosc to jest na drugim miejscu , zaraz po
zastrzeleniu sie.Powiesic mozna sie na dwa sposoby przez uduszenie lub przez
przerwanie rdzenia kregowego.Przez uduszenie hmm...mozesz nie wytrzymac i
zrezygnujesz.,bo to jest dosyc bolesne.Najlepiej zlamac sobie kark tylko
tutaj trzeba byc naprawde zdecydowanym.Podcinanie zyl odradzam, malo
skuteczne.Skok z wysokosci -roznie to bywa...
Hmmm.....jak cos jeszcze wymysle to napisze
Pozdrawiam Ktos

9. Data: 2000-11-22 21:42:20

Od: m...@c...pl (Marcin Kielesiński) szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie Mechanik ! :)

W dniu 22-Lis-2000, napisałeś(aś):

> Ludzie, co wy... zycie Wam juz zbrzydlo???? Wyrzuccie swoje zale,
> chetnie Was poslucham, a pewnie nie tylko ja...

Wytłumacz mi - po cholerę się męczyć na tym świecie? Jeśli ktoś chce
skończyć ze sobą, to nie powinno mu się tego zabraniać, nie powinno
się mu na siłe narzucać życia. W koncu jesteśmy wolni?
To jest wybór. Jak każdy inny.

> Pozdrawiam
> mechanik

Marcin Kielesiński
e-mail: m...@c...pl, www: http://www.viper.pl/~reborn/
IRC: MisterQ ICQ:67690939 *m...@e...com* owner
PowerPC Amiga OS3.5 and DOpus Magellan 5.8 happy user

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.psychologia
http://niusy.onet.pl/pl.sci.psychologia

10. Data: 2000-11-23 07:12:53

Od: "Donik" <d...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki, zajrzę. A znasz http://www.msg.net/tutorial/suicide/ ?

> inny sposob.Jesli nie jestes tchorzem to najlepiej powies sie.Bardzo dobry
> sposob.Jezeli chodzi o skutecznosc to jest na drugim miejscu , zaraz po

O tym wiedziałem, ale zastanawiam się nad bolesnością tegoż.

> przerwanie rdzenia kregowego.Przez uduszenie hmm...mozesz nie wytrzymac i
> zrezygnujesz.,bo to jest dosyc bolesne.Najlepiej zlamac sobie kark tylko

Właśnie. Podobno po pewnym czasie traci się przytomność (ucisk na tętnice
doprowadzające
krew do mózgu). Ile to trwa? (orientacyjnie)

Dzięki za odzew.

Pozdrawiam

Donik

PS. Jeśli ktoś chce wiedzieć dlaczego, niech zajrzy
http://www.kursor.poznan.pl/num165/teksty/vvv5.htm

Czy wszystko jest na sprzedaż
dlaczego oczy?
Agent