Samobójstwo

11. Data: 2000-11-23 08:24:14

Temat: Re: Samobójstwo
Od: "Mechanik" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Kielesiński" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
news:yam8361.210.1474570488@canpol.pl...

> Wytłumacz mi - po cholerę się męczyć na tym świecie? Jeśli ktoś chce
> skończyć ze sobą, to nie powinno mu się tego zabraniać, nie powinno
> się mu na siłe narzucać życia. W koncu jesteśmy wolni?
> To jest wybór. Jak każdy inny.

A czy jest ktos, kto moze Ci tego zabronic?
To bedzie Twoj wolny wybor, tak samo jak Twoim wolnym wyborem jest to, ze
meczysz sie na swiecie. Masz racje, jakbym mial sie meczyc tez chyba bym
skonczyl, na szczescie mecze_sie_tylko_czasami, i sa to zbyt krotkie chwile,
bym jakikolwiek glupi zdazyl zrealizowac.
Takze pomysl nad tym dlaczego sie meczysz i co zrobic, abys przestal sie
meczyc.

Pozdrawiam
mechanik

12. Data: 2000-11-23 10:52:37

Od: "Jaku-b" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Donik <d...@p...wp.pl> wrote in message
> Witam wszystkich,
>
> Czy ktoś może wie, gdzie jeszcze można dostać
> xiążkę "Samobójstwo-wytyczne realizacji?" Potrzebna
> wyłącznie do osobistego użytku...
>
> Ewentualnie, gdzie można dostać skuteczną truciznę
> (użytek jw.).

Chcesz zrobic zadyme na grupie, czy doigrac sie paru plonkow ?

Jaku-b.

13. Data: 2000-11-23 12:18:00

Od: "Donik" <d...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jaku-b" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Chcesz zrobic zadyme na grupie, czy doigrac sie paru plonkow ?

Chciałbym uzyskać rzeczowe informacje, ewnetualnie podyskutować, czy warto.
To, że
niektórzy odbierają to inaczej, to ich problem, nie mój.

14. Data: 2000-11-23 12:22:14

Od: v...@f...pl (Venezia) szukaj wiadomości tego autora

Donik:
> Chciałbym uzyskać rzeczowe informacje, ewnetualnie podyskutować, czy
warto.
> To, że
> niektórzy odbierają to inaczej, to ich problem, nie mój.

Czy warto? Nie. Tak. Nie wiem. Nikt nie wie. Głupie pytanie?
Ven.

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.psychologia
http://niusy.onet.pl/pl.sci.psychologia

15. Data: 2000-11-23 15:50:36

Od: "gudrum" <s...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiecie co prawdziwi samobojscy nie zadaja takich pytan i nie zwracaja sie z
takimi problemami jesli na prawde chcesz sie zabic to nie mowisz o tym
nikogu oczywiscie jezeli juz sie zdecydowales twoja smiesrc jest
zaskoczxeniem dal otoczenia ktore nie podejrzewa ze cos ci dolega -lezy na
serceu , masz z czyms problemy
jesli chodzi natomiast o to to jest to biorac pod uwage wszytskie twoje
dobre inntencje
tylko proba szukania pomocy i zaloze sie ze gdyby doszlo cos do czego to by
ci nie starczylo odwagi
zalecam rozmowe z przyjacielem lub kims takim ostatecznie z psychologiem lub
zabawe moim zdaniekm nawet nie amsz duzych problemow moze tylko jestes
znudzony zyciem i zbyt leniwy zeby cos z tym zrobic doradzam otrzec sie o
smierc np skoki na bandzi lub ze spadochronem w koncu ostaecznie bedziesz
mog w pewnym momencie nie pociagnac za raczke ale sadze ze wtedy
przestaniesz tak o tym myslec zabraknie ci odwagi a wlasciwie zadzial
instynkt samozachowawczy
ale przynajmniej da ci to inne spojrzenie na zycie a potem wystarczy sobie
znalezc na ziemi cos co kochasz i czemu sie oddasz bez reszty
to chyba sensowniejsze niz uzalanie sie nad soba i poszukiwanie ksiazki
ktora ci i tak nic nie da
3maj sie
este

16. Data: 2000-11-23 20:33:29

Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ewentualnie, gdzie można dostać skuteczną truciznę
> (użytek jw.).
>
> Pozdrawiam,
Jak już jesteś taki zdesperowany polecam:owoce roślin wawrzynek wilczełyko i cis
Śpij dobrze w następnym wcieleniu. Mam nadzieję że policja nie oskarży mnie o
nieumyślne zabójstwo.
Irenka

17. Data: 2000-11-23 22:07:09

Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skończyć ze sobą, to nie powinno mu się tego zabraniać, nie powinno
> się mu na siłe narzucać życia. W koncu jesteśmy wolni?

Malo kto jest naprawde sam. On skonczy swoje problemy, ale stworzy
luke w rodzinie, ktora bedzie zapewne tesknic i oplakiwac go. Samobojcy
to egoisci.

Merlin

18. Data: 2000-11-24 01:04:44

Temat: Re[2]: Samobójstwo
Od: b...@p...onet.pl (boreckixxx) szukaj wiadomości tego autora

Cześć Hory, 2000-11-22, 15:29, piszesz:

> Użytkownik Nemo <n...@u...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:8vgk3v$40n$...@n...onet.pl...

> Ja tez, Ja tez !!!

i ja

Pozdrawiam!
--
boreckixxx

19. Data: 2000-11-24 08:11:06

Od: "jacob bekker" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> xiążkę "Samobójstwo-wytyczne realizacji?" Potrzebna
> wyłącznie do osobistego użytku...
>
> Ewentualnie, gdzie można dostać skuteczną truciznę

Cos duch, w jakim twoj posting jest napisany, nie wskazuje, bys chcial
podady zastosowac wobec siebie samego.
Czy nie masz zamiaru zastosowac je komus innnemu?:-)))

Pozdrawiam,
jakub

20. Data: 2000-11-24 08:11:07

Od: "jacob bekker" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora