Samobójstwo

22. Data: 2000-11-24 08:11:08

Temat: Re: Samobójstwo
Od: "jacob bekker" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

"ktos" <a...@p...onet.pl> wrote in message
news:8vhdr4$elf$1@news.tpi.pl...

> Jesli nie jestes tchorzem to najlepiej powies sie.Bardzo dobry
> sposob.Jezeli chodzi o skutecznosc to jest na drugim miejscu , zaraz po
> zastrzeleniu sie.

Nie radze! Przy powieszeniu mozna sie jeszcze udusic.

Pozdrawiam,
jakub

21. Data: 2000-11-24 08:11:08

Od: "jacob bekker" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin Kielesiński" <m...@c...pl> wrote in message
> Witam serdecznie Mechanik ! :)

> Wytłumacz mi - po cholerę się męczyć na tym świecie?

To czy sie ktos meczy czy nie, jesli to nie jest choroba fizyczna polaczona
z bolami, zalezy od tego, jak kto na to patrzy.
Dla jednego (lenia) meka jest, ze musi pracowac, by zarobic na chleb a dla
drugego szczesciem jest, ze ma prace i moze wyzywic swoja rodzine. To jest
tylko jeden przyklad z wielu.

Jeśli ktoś chce
> skończyć ze sobą, to nie powinno mu się tego zabraniać, nie powinno
> się mu na siłe narzucać życia. W koncu jesteśmy wolni?
> To jest wybór. Jak każdy inny.

Nikt nie moze (nawet, jakby chcial) nikomu narzucac zycia na sile; mozna
tylko komus doradzic by zaniechal swoje samobojcze zamiary.

Pozdrawiam,
jakub>

23. Data: 2000-11-24 08:11:09

Od: "jacob bekker" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

<e...@p...onet.pl> wrote in message

> Jak już jesteś taki zdesperowany polecam:owoce roślin wawrzynek wilczełyko
i cis
> Śpij dobrze w następnym wcieleniu. Mam nadzieję że policja nie oskarży
mnie o
> nieumyślne zabójstwo.

A co z wyrzutami sumienia. Podejrzewam, ze jakies sumienie masz.

jakub

24. Data: 2000-11-24 19:26:12

Temat: Re[2]: Samobójstwo
Od: b...@p...onet.pl (boreckixxx) szukaj wiadomości tego autora

Cześć gudrum, 2000-11-23, 16:50, piszesz:

> wiecie co prawdziwi samobojscy nie zadaja takich pytan i nie zwracaja sie z
> takimi problemami jesli na prawde chcesz sie zabic to nie mowisz o tym
> nikogu
> este

Mógłbyś napisać coś więcej. Jeżeli mam się zabijać to chciałym być w
pełni prawdziwym i profesjonalym samobójcą.

Pozdrawiam!
--
boreckixxx

Szybkość - Bezpieczeństwo - FTP - SQL - ASP - 100 MB
dla Twojego serwisu WWW [ http://www.op.pl/hosting/ ]

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.psychologia
http://niusy.onet.pl/pl.sci.psychologia

25. Data: 2000-11-24 19:26:13

Od: b...@p...onet.pl (boreckixxx) szukaj wiadomości tego autora

Cześć ktos, 2000-11-22, 22:29, piszesz:

> Nawet nie wiedzialam , ze taka ksiazka istnieje!!!Fajnie wiedziec.Byles
> moze na grupie alt.suicide.methods fajna grupa ,maja wiele ciekawych
> propozycji na smierc.Zagladnij tam moze nawet nie bedzie Ci potrzebna ta
> ksiazka.

Polecam witrynę www.webfabrika.com.pl/pomoc jest tablica dyskusyjna o
samobójstwach, głównie zwierzenia ale i opisy oraz instruktaż. Poza
tym linki do wielu artykułów na ten temat.

> [...]
> przeczytasz to od razu odechce Ci sie tego sposobu.Skutecznosc trucizny tak
> naprawde zalezy glownie od tego ile szczescia bedziesz mial.Terz na wszystko
> maja antidota,no moze na niektore mieszanki niektorych zwiazkow nie.Wiele
> zalezy od tego kiedy cie znajda ile tego wezmiesz,jak za duzo czegos
> wezmiesz to tez zle ,bo mozesz wszystko zwymiotowac i nie uda Ci sie , za
> malo nie uda sie .Ciezka sprawa z tym truciem sie.

> Moze pomysl i zaplanuj
> inny sposob.Jesli nie jestes tchorzem to najlepiej powies sie.Bardzo dobry

4790 osób

> Jezeli chodzi o skutecznosc to jest na drugim miejscu , zaraz po
> zastrzeleniu sie.

W Polsce mało popularne.

> Powiesic mozna sie na dwa sposoby przez uduszenie lub przez
> przerwanie rdzenia kregowego.Przez uduszenie hmm...mozesz nie wytrzymac i
> zrezygnujesz.,bo to jest dosyc bolesne.Najlepiej zlamac sobie kark tylko
> tutaj trzeba byc naprawde zdecydowanym.Podcinanie zyl odradzam, malo
> skuteczne.

> Skok z wysokosci -roznie to bywa...

381 osób,

zażycie środków nasennych - 175,
utopienie - 132,
rzucenie się pod pojazd - 127

Szacuje się, że ogółem samobójstwo popełniło w Polsce w 1998 ok. 6
tys. osób.
Na całym świecie rocznie prawie pół miliona ludzi popełnia
samobójstwo.
Znawcy tematu szacują liczbę prób samobójstwa na dziesięciokrotnie
wyższą.

(dane z 1998r.)

> Hmmm.....jak cos jeszcze wymysle to napisze
> Pozdrawiam Ktos

Pozdrawiam!

26. Data: 2000-11-24 20:09:51

Temat: Re: Re[2]: Samobójstwo
Od: "gudrum" <s...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

po pierwsze nie napisal a napisla nie lubie jak mnie sie bierze za faceta co
wiecej jak zrozumiales i przemyslales to co napisalam to nie wiem co jeszcze
jak masz jakiec pytania to na privie prosze

27. Data: 2000-11-25 19:08:39

Od: "ktos" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

28. Data: 2000-11-26 21:15:05

Od: b...@p...onet.pl (boreckixxx) szukaj wiadomości tego autora

Cześć ktos, 2000-11-25, 20:08, piszesz:

> Przeciez nie
> istnieje jeszcze pl.sci.samobojstwo?Wiec na jaka grupe zadawac takie
> pytania?Gdzie indziej mozna znalesc samobojcow??Chyba tylko tutaj....
> Pozdrawiam Ktos

www.webfabrika.com.pl/pomoc

Pozdrawiam!
--
[...]