Tanie drogie perfumy na Allegro - hmm....

1. Data: 2003-11-07 09:45:36

Temat: Tanie drogie perfumy na Allegro - hmm....
Od: "zuleyka" <z...@c...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zadziwia mnie liczba oferowanych na Allegro EDT i EDP znanych marek i
rewealacyjnych zapachów w cenach po kilkadziesiąt złotych... Czy to
jakiś kant, czy może warto zaryzykować i kupić??
Schemat aukcji wygląda zwykle tak, że ktoś (obdarzony mnóstwem
pozytywnych komentarzy, a jakże)wystawia kilkanaście (-dziesiąt)
egzemplarzy znanego zapachu w cenie kilkadziesiąt zeta za 50 ml w
opcji "Kup Teraz"... Przy czym cena rynkowa takich perfum jest zwykle
kilka razy wyższa.

Nie wiem co o tym myśleć? Jeśli to nie kant, to czemu te perfumy sa
takie tanie??

Pozdr

zula

1. Data: 2003-11-07 10:41:22

Temat: Re: Tanie drogie perfumy na Allegro - hmm....
Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem co o tym myśleć? Jeśli to nie kant, to czemu te perfumy sa
> takie tanie??
znasz schemat?: producent - hurtownia(naklada marze) -
dystrybutor(nakłada marze) - sklep(naklada marze)?
i przykladowo kosmetyk ktory u producenta kosztuje 50zł poprzejsciu
przez hurtownie, dystrybutowa w sklepie kosztuje 130zł.
Ostatnimi czasy hurtownicy sie wycwanili i sprzedaja tez na allegro, w
koncu to taki rynek jak kazdy inny. Ale dla nas to tylko lepiej:)
Ostatnio kupowalam blyszczyk H.Rubinstein, w sklepie kosztuje ok 110zł,
ja kupilam u hurtownika na allegro za 60zł...

--
---
pozdrawiam cieplutko, ula.p + 3 kocie ogony, psica i rybki

1. Data: 2003-11-07 11:19:15

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ula.p" <u...@p...fm> napisał w wiadomości

> Ostatnio kupowalam blyszczyk H.Rubinstein, w sklepie kosztuje ok 110zł,
> ja kupilam u hurtownika na allegro za 60zł...

o!:) a moglabys mi na priva podac nazwe tego uzytkownika [chyba, ze chcesz
na grupie].. bo mimo wszystko czasem mozna trafic na rozne osoby.. a tutaj
widac sprawdzony:)

Pozdrawiam,

Sadia

1. Data: 2003-11-07 12:16:56

Od: "hesiunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> o!:) a moglabys mi na priva podac nazwe tego uzytkownika [chyba, ze chcesz
> na grupie].. bo mimo wszystko czasem mozna trafic na rozne osoby.. a tutaj
> widac sprawdzony:)

jestem ZA tez poprosze
pozdr
Hesia

1. Data: 2003-11-07 12:22:08

Od: Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

zuleyka <z...@c...gazeta.pl> wrote:
> Zadziwia mnie liczba oferowanych na Allegro EDT i EDP znanych marek i
> rewealacyjnych zapachów w cenach po kilkadziesiąt złotych... Czy to
> jakiś kant, czy może warto zaryzykować i kupić??

te po 70-90zł to podróby

a.

--
-------/-\-$-|-/-\ -- [ Asia Jędrychowska ] - [ asia#echelon.pl ] ---------
These audio-holics. These quiet-ophobics.

1. Data: 2003-11-07 13:00:28

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> jestem ZA tez poprosze
nick gregwu, a tu sa jego aukcje
431

ja kupilam i jestem zadowolona, podróby to na pewno nie są!

--
---

1. Data: 2003-11-07 13:01:12

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> te po 70-90zł to podróby
a kupilas kiedys, albo masz warygodne źródlo informacji na ten temat?

--
---

1. Data: 2003-11-07 13:43:05

Od: Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

ula.p <u...@p...fm> wrote:
> a kupilas kiedys, albo masz warygodne źródlo informacji na ten temat?

Tak.

a.

1. Data: 2003-11-07 14:44:50

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

to prosimy o przedstawienie...

--
---

1. Data: 2003-11-07 15:10:19

Od: Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

ula.p <u...@p...fm> wrote:
> to prosimy o przedstawienie...

To nie teatr. Nie wierzysz, kup i się przekonaj.

a.

PS. Ludzie, myślcie, to nie boli; już kiedyś pisałam na ten temat, nie
mam ochoty się powtarzać. Jest paru sprawdzonych sprzedawców markowych
kosmetyków, ale osoby te nie sprzedają perfum za 70zł.

--
-------/-\-$-|-/-\ -- [ Asia Jędrychowska ] - [ asia#echelon.pl ] ---------
These audio-holics. These quiet-ophobics.

doczepione włosy
lakier wella performance
Falvit
problem techniczny - znikające wiadomości
witaminy A+E