Witam Was

1. Data: 2005-04-11 13:23:32

Temat: Witam Was
Od: t...@p...onet.pl (Teos) szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
od jakiegoś czasu Was podczytuję i w końcu zdecydowałem się ujawnić
;-)
Mieszkam w Poznaniu, ogrodu niestety jeszcze nie mam ale chodzi temat
za mną od paru lat - dojrzewam. Mam za to dość duzy balkon i tam
trenuję - moze mi ktoś doradzi co w tej chwili warto siać żeby za
wczesnie nie było. W domu już mam sadzonki groszku pachacego i
rącznika (z 5 nasion tylko jedno wzeszło :-( ) tak z 20 cm wysokości,
nie wiem czy za wczesnie nie posiałem - kiedy to wystawić na dwór ??
Chciałbym kupić działkę ale o tym w innym poscie.

--
Pozdrowienia,
Teos mailto:t...@p...onet.pl

2. Data: 2005-04-11 22:50:15

Temat: Re: Witam Was
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Teos" <t...@p...onet.pl> wrote in message

> [...] kiedy to wystawić na dwór ??

Po ostatnich spodziewanych przymrozkach, czyli tak w pierwszej polowie
maja.
Wczesniej mozesz wystawiac na balkon, zeby sie rosliny hartowaly; na noc
chowaj do mieszkania (jesli ta bedzie zimna); jesli noc ciepla to niech
zostana na balkonie. Nie wystawiaj w wietrzny dzien, bo wiatr je zniszczy.

Pozdrawiam,
Bpjea

3. Data: 2005-04-11 22:54:27

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea wrote:

> na noc
> chowaj do mieszkania (jesli ta bedzie zimna); jesli noc ciepla to niech
> zostana na balkonie. Nie wystawiaj w wietrzny dzien

To samo odnosi sie do watku "Lumbago" :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2005-04-12 19:05:48

Od: s...@w...pl (Stach Czarnecki) szukaj wiadomości tego autora

Witaj! :)

My się kiedyś tam znaliśmy z pl-rec-modelarstwo...
Tydzień temu skończyłem subskrypcję po kilku latach...
I F4U-Corsair czeka na skończenie ...

Pozdrawiam
Stach

5. Data: 2005-04-13 18:54:11

Temat: Re[2]: Witam Was
Od: t...@p...onet.pl (Teos) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Stach,

W Twoim liście datowanym 12 kwietnia 2005 (21:05:48) można przeczytać:

Faktycznie pamietam,
mi też chwilowo skrzydełka opadły :-)

6. Data: 2005-04-17 14:31:18

Od: "Violetta Kołeczko" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

t...@p...onet.pl (Teos) napisał(a):

> [...]
> nie wiem czy za wczesnie nie posiałem - kiedy to wystawić na dwór ??
> Chciałbym kupić działkę ale o tym w innym poscie.

Jeśli myślisz o kupnie działki, to może warto pomyśleć o iglakach, które
możesz już zacząć hodować na balkonie, tzn.jest wiele gatunków, które mogą
być posadzone w donicach, a potem przesadzone do gruntu-tzw. wolno
rosnące.Teraz bardzo atrakcyjnie będą wyglądać na balkonie , a w przyszłości
na działce.:_))))
Pozdrawiam
Violetta

7. Data: 2005-04-17 14:44:45

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Violetta Kołeczko wrote:

> [...]
> być posadzone w donicach, a potem przesadzone do gruntu-tzw. wolno
> rosnące.Teraz bardzo atrakcyjnie będą wyglądać na balkonie , a w przyszłości

Jesli chodzi o drzewa, to ja bym radzil raczej: teraz w szkolce,
a w przyszlosci na dzialce.

Pozdrowienia,
Michal

8. Data: 2005-04-17 15:07:16

Od: "Violetta Kołeczko" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> Jesli chodzi o drzewa, to ja bym radzil raczej: teraz w szkolce,
> a w przyszlosci na dzialce.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Oczywiście tak jest najlepiej, ale można hodować w donicach :-)))

9. Data: 2005-04-17 15:10:05

Od: "Violetta Kołeczko" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> Jesli chodzi o drzewa, to ja bym radzil raczej: teraz w szkolce,
> [...]
A poz tym mówimy raczej o krzewach iglastych lub liściastych, a nie o
drzewach :-)
Pzdrawiam
Violetta

roze angielskie
Pomocy - ginie mi trawniczek...
Wymienie sie na rosliny do ogrodów wodnych
Rozlecial mi sie jalowiec podczas przesadzania
Jakie i gdzie kupic iglaki ??