adipex a ochudzanie

1. Data: 2006-05-15 16:15:24

Temat: adipex a ochudzanie
Od: "a" <2...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Co myslicie o adipexie czy faktycznie po nim sie niechce jesc?czy jest
skuteczny?

2. Data: 2006-05-15 19:23:13

Temat: Re: adipex a ochudzanie
Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

In news:e4a9j5$4mt$1@node1.news.atman.pl, *a* wrote:
> Co myslicie o adipexie czy faktycznie po nim sie niechce jesc?czy jest
> skuteczny?

Tak sie zastanawialem, skad mi sie te twoje "genialne" pomysly na
odchudzanie kojarza i juz wiem. :)
To ty jestes ten specjalista od najpierw glodówki, a pozniej codziennie
torebki ryzu ktory z powrotem zamiast schudnac utyl :-)
Gdybys po pierwszym poscie (11.04) zastosowal sie do choc jednej tutejszej
rady to juz bylbys conajmniej z 6-7kg szczuplejszy i nie tylko z wody ale z
prawdziwego tluszczu...
Ale widac twoja metoda lepsza ;-)

Gwoli scislosci na pytanie nie odpowiem bo nie wiem - ale najskuteczniejszym
sposobem odchudzania jest dieta MŻ + sport.

--
darnok

3. Data: 2006-05-16 09:41:45

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a napisał(a):
> Co myslicie o adipexie czy faktycznie po nim sie niechce jesc?czy jest
> skuteczny?

Nie wiem czy dobrze kojarze, ale IMO on w Polsce nie jest dopuszczony do
obrotu. Kolezanka mojej kolezanki w Szczenie miala wypadek, brała
Adipex. Badanie krwi wykazało, teraz ma prokuratora. zastanów sie

--
Gosia

4. Data: 2006-05-18 15:44:00

Od: "a" <2...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

zazylem adipex i faktycznie sie niechce jesc,i zadnych efektow ubocznych

5. Data: 2006-05-25 07:27:00

Od: "Manio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zazylem adipex i faktycznie sie niechce jesc,i zadnych efektow ubocznych

Czy moze powiedziec jaki jest sklad chemiczny tego specyfiku?

POZDRAWIAM

6. Data: 2006-05-26 11:12:44

Od: SdoubleU <"slawek[to_niepotrzebne]"@vskw.com> szukaj wiadomości tego autora

Manio napisał(a):

> Czy moze powiedziec jaki jest sklad chemiczny tego specyfiku?

"Adipex retard (substancja czynna: fentermin)
Anorecticum - lek hamujący łaknienie

Producent : Austria. Kupowany w Czechach ( tam jest jedna z fabryk na
rynek wschodni, a Czesi mają na niego od wielu lat licencję podobnie jak
Szwajcarzy, Niemcy czy Amerykanie)

Skład:

Substancją czynną jest żywiczan fenterminy. Jedna tabletka zawiera 75 mg
żywiczanu fenterminy co odpowiada 15 mg czystej fenterminy

Substancje pomocnicze:

Wosk żółty, utwardzony olej sojowy, utwardzony olej roslinny, częsciowo
utwardzony olej roślinny, lecytyna sojowa, żelatyna, 85% glicerol, 70%
sorbitol, sól sodowa hydroksybenzoesanu propylu, sól sodowa
hydroksybenzoesanu etylu ,tlenek tytanu, makrogol1750 (to jest składnik
który może wywołać wspomnianą wysypkę), żółcień chinolinowa, żółcień
pomarańczowa, homowanilina, metoksyacetofenon.

Właściwości i działanie:

Adipex jest preparatem zagłuszającym apetyt. Adipex tłumi odczucie głodu
i ułatwia w ten sposób ograniczenie jedzenia, a tym samym likwiduje
zwiększone odkładanie tłuszczu. W organizmie w sposób spowolniony
fentermin uwalnia się z połączenia żywicowego. Dzięki spowolnionemu
uwalnianiu substancji czynnej osiąga się przedłużone, trwające najmniej
10 godzin, tłumienie apetytu.

Zastosowanie:

Leczenie otyłości przez wsparcie diety u pacjentów z nadwagą, u których
zastosowano odpowiednie zabiegi, obniżające masę ciała.
Lek jest skuteczny w redukcji masy ciała poprzez wspomaganie diety
niskokalorycznej. Spadek nadwagi jest możliwy tylko wtedy, kiedy się
redukuje przede wszystkim ilości podawanych potraw. Utrzymanie już
osiągniętego ubytku nadwagi jest możliwe tylko przy dalszym
konsekwentnym kontynuowaniu tych zabiegów. Samo tłumienie łaknienia nie
ma żadnego wpływu na redukcję masy.

Dawkowanie:

Zwykle dziennie 1 kapsułka podczas śniadania. W szczególnych przypadkach
można dawkę zwiększyć do 2 kapsułek dziennie na zalecenie lekarza.
Przepisanej dawki nie wolno przekroczyć. Nie wolno podawać wieczorem,
gdyż substancja aktywna może wywołać nerwowość i bezsenność.

Czas kuracji:

Leczenie trwa 4-6 tygodni i nie może przekroczyć trzech miesięcy. Jeśli
się potem bierze pod uwagę powtórzenie leczenia, trzeba najpierw
przerwać branie preparatu na okres jednego miesiąca.

Uwagi do stosowania:

Leczenie można prowadzić tylko pod kontrolą lekarza, który ma
doświadczenie w leczeniu nadwagi. Przed początkiem kuracji lekarz zbada,
czy nie istnieją organiczne przyczyny nadwagi. Przy leczeniu nadwagi
trzeba kontrolować pacjenta globalnie, co polega na wiązaniu
odpowiedniej diety z metodami medycznymi i psychoterapeutycznymi.
Obniżenie masy ciała osiągnie się łatwiej, kiedy się da pierwszeństwo
potrawom o niskiej wartości kalorycznej (chude mięso, owoce, warzywa) i
tłuszczowej, jak też ograniczy się wyraźnie węglowodany (cukier,
produkty mączne, ziemniaki). Po kuracji należy zachowywać dietę
niskokaloryczną bez używania leku jeszcze przez 6 tygodni.

Przeciwwskazania:

Adipexu nie wolno używać przy:
- nadwrażliwości na substancję aktywną albo leki pokrewne
zwiększonym ciśnieniu płucnym
- bardzo wysokim ciśnieniu krwi (ciężkie nadciśnienie)
- równoczesnym lub wcześniejszym niedomaganiu systemu
sercowo-naczyniowego lub mózgu,
- podwyższonej funkcji gruczołu tarczycowego, nowotworach rdzenia
nadnercza, jaskrze,
- powiększeniu gruczołu krokowego (prostaty) oraz zakłóceniu funkcji nerek,
- równoczesnej lub wcześniejszej chorobie psychicznej, nawrotowym
chorobowym chudnięciu (anorexia nervosa) i depresjach,
- skłonności do nadużywania leków i istniejącym uzależnieniu od alkoholi
- leczeniu dzieci poniżej 12 roku życia i starszych pacjentów.
Równoczesne używanie innych, centralnie oddziałujących leków hamujących
łaknienie jest zakazane ze względu na zwiększone ryzyko możliwego
powstania niebezpiecznego dla życia nadciśnienia płucnego. Leku nie
wolno używać łącznie z pewnymi lekami przeciwdepresyjnymi (inhibitory
MAO) lub dwa tygodnie po przerwaniu ich podawania."

--
SdoubleU

7. Data: 2006-06-03 22:01:20

Od: "Karolina" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem czy dobrze kojarze, ale IMO on w Polsce nie jest dopuszczony do
> obrotu. Kolezanka mojej kolezanki w Szczenie miala wypadek, brała Adipex.
> Badanie krwi wykazało, teraz ma prokuratora. zastanów sie

Przepraszam, że się wtrącę, ale możesz napisać co takiego jej wykazało
badanie krwi?:) Nie to, żebym była fanka adipexu czy innych tego typu
środków.. pytam z ciekawości.

PS. Jest skuteczny o tyle, że nie chce się jeść, jest się "nakręconym" (w
działaniu przypomina troche amfetaminę - nie jesz, mało śpisz, dużo pijesz a
po odstawieniu "zjazd") Moja koleżanka to brała i hmm, owszem, schudła, ale
nie wiem, czy za pare lat nie będzie miała komplikacji zdrowotnych. Na razie
po m-cu stosowania chodzi non stop wkurwiona, a wcześniej była spokojna.
Problem z tego typu środkami polega na tym, że ew. skutki uboczne potrafią
się pojawić długo po "kuracji".

Pozdrawiam
Karola

8. Data: 2006-06-04 08:39:52

Temat: Re[2]: adipex a ochudzanie
Od: k...@i...pl (klinton) szukaj wiadomości tego autora

aloha Karolina,
Sunday, June 4, 2006, Karolina :

> [...]
K> badanie krwi?:) Nie to, żebym była fanka adipexu czy innych tego typu
K> ?rodków.. pytam z ciekawo?ci.

K> PS. Jest skuteczny o tyle, że nie chce się je?ć, jest się "nakręconym" (w
K> działaniu przypomina troche amfetaminę - nie jesz, mało ?pisz, dużo pijesz a
K> po odstawieniu "zjazd") Moja koleżanka to brała i hmm, owszem, schudła, ale
K> nie wiem, czy za pare lat nie będzie miała komplikacji zdrowotnych. Na razie
K> po m-cu stosowania chodzi non stop wkurwiona, a wcze?niej była spokojna.
K> Problem z tego typu ?rodkami polega na tym, że ew. skutki uboczne potrafi?

az z ciekawosci sprawdzilem z powodu tego porownania
no i adipex jest pochodna amfetaminy
http://encyclopedia.thefreedictionary.com/adipex

tutaj lepiej widac http://en.wikipedia.org/wiki/Adipex
http://pl.wikipedia.org/wiki/Fentermina
strukturalnie bardzo podobny

btw. witam na grupie :]

klinton -_*

INTERIA.PL dla kobiet... >>> http://link.interia.pl/f193b

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

9. Data: 2006-06-04 09:07:15

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina napisał(a):

> Przepraszam, że się wtrącę, ale możesz napisać co takiego jej wykazało
> badanie krwi?:) Nie to, żebym była fanka adipexu czy innych tego typu
> środków.. pytam z ciekawości.
No włąsnie pewnie pochodna amfetaminy;-)Nie bardzo chce mnie sie
szukac, ale domyslam sie, ze po prostu podciagneli to pod narkotyki.
Tłumaczac sie powiedziała, ze to "tylko" adipex, a ze nie jest lekiem
dopuszczonym do obrotu, to sie zapytali skad wzieła itd
--
Gosia

10. Data: 2006-06-04 11:14:00

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

klinton pisze:

[ciach]

Zrob cos z konfiguracja swojego czytnika, bo kodujesz ogonki w
windows-1250, a to bardzo nieladnie.

Ostatnia Informacja dla Krystyny T,. Golo i Alojzego opty
Tussipect a odchudzanie
suplementy do odchudzania
Dieta kapuściana
Ziemniaki