Re: adipex a ochudzanie

From: "Karolina" <k...@N...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: adipex a ochudzanie
Date: Sun, 4 Jun 2006 00:01:20 +0200

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
news:e4c6oo$6mm$1@news.onet.pl...

> Nie wiem czy dobrze kojarze, ale IMO on w Polsce nie jest dopuszczony do
> obrotu. Kolezanka mojej kolezanki w Szczenie miala wypadek, brała Adipex.
> Badanie krwi wykazało, teraz ma prokuratora. zastanów sie

Przepraszam, że się wtrącę, ale możesz napisać co takiego jej wykazało
badanie krwi?:) Nie to, żebym była fanka adipexu czy innych tego typu
środków.. pytam z ciekawości.

PS. Jest skuteczny o tyle, że nie chce się jeść, jest się "nakręconym" (w
działaniu przypomina troche amfetaminę - nie jesz, mało śpisz, dużo pijesz a
po odstawieniu "zjazd") Moja koleżanka to brała i hmm, owszem, schudła, ale
nie wiem, czy za pare lat nie będzie miała komplikacji zdrowotnych. Na razie
po m-cu stosowania chodzi non stop wkurwiona, a wcześniej była spokojna.
Problem z tego typu środkami polega na tym, że ew. skutki uboczne potrafią
się pojawić długo po "kuracji".

Pozdrawiam
Karola