bzdura

1. Data: 2003-11-02 22:17:40

Temat: bzdura
Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam znajoma, ktora kupuje zawsze krem nawilzajacy najtanszy - i *uwaga* do
niego dodaje sproszkowanej witaminy C i E i jeszcze innych "Witaminek" potem
papke taka nakladka na twarz i trzyma do rana - skore ma wprawdzie naprawde
ladna a ma 26 lat.. ale ? czegos takiego to sie chyba nie robi??

Sadia

1. Data: 2003-11-02 22:25:27

Temat: Re: bzdura
Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
naprawde
> ladna a ma 26 lat.. ale ? czegos takiego to sie chyba nie robi??

nie wiem czemu ale ja bym sobie nie nalozyla czegos takiego na twarz ze
strachu jaka sobie moge zrobic krzywde........

a moze nie mam racji, wkoncu czym sa maseczki, jakies witaminki i emulcja
kremopodobna ;)

pozdr

1. Data: 2003-11-02 22:52:04

Temat: Odp: bzdura
Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a moze nie mam racji, wkoncu czym sa maseczki, jakies witaminki i emulcja
> kremopodobna ;)

no ale tam są w odpowiedznich dawkach :-)

1. Data: 2003-11-02 23:32:02

Od: "bunia76" <a.halicka(USUN_TO)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

skore ma wprawdzie naprawde
> ladna a ma 26 lat

To znaczy, że w wieku 26 lat powinna mieć bruzdy i zmarszczki???
Ja mam 27 lat , nie nakładam sproszkowanych tabletek twarz i nie narzekam na
cerę:-)
Pozdrawiam:)

1. Data: 2003-11-02 23:57:53

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sadia <s...@w...pl> napisał/a:
> Mam znajoma,
[ciach]
skore ma wprawdzie
> naprawde ladna a ma 26 lat.. ale ?

Rany, taka wiekowa...26 lat i jeszcze zyje? ;)

--
Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2003-11-03 01:38:59

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> krem nawilzajacy najtanszy - i do
> niego dodaje sproszkowanej witaminy C i E i jeszcze innych "Witaminek"
potem
> papke taka nakladka na twarz i trzyma do rana

sproszkowane witaminy? nie spotkałam się z wit E w proszku, zawsze jest to
płyn (w kapsułkach)- jeśli używa proszku, to z jakichś rozgniecionych
tabletek? Jesli rozgniata tabletki z witaminami, dodaje do kremu i zostawia
to na noc, to myśle, ze coś takigo daje więcej szkody niż pożytku: te
wszystkie wypełniacze z tabletek, barwniki itp nałożone grubszą warstwą i
zostawione na całą noc na twarzy.. nie sądzę, żeby zaklejanie skóry kremem z
"balastem" przynosiło kozyści.

1. Data: 2003-11-03 02:55:14

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Blancanieves wrote:

> [ciach]
> skore ma wprawdzie
>
> Rany, taka wiekowa...26 lat i jeszcze zyje? ;)

Ekhem..

Jutro kupie mnostwo roznych tabletek i sproszkuje je napredce, po czym
posypie sobie starcze lico..w nadziei, naturalnie..;-)) Mam bowiem,
niestety, az 26 lat, co potwierdzam z drzeniem reki podpis swoj
kreslac...
;-)))

A powaznie - pomysl wydaje mi sie srednio madry - w kosmetykach witaminy
i inne takie rozne maja odpowiednia forme przyswajalna przez skore i
jest ich odpowiednio duzo. Gdyby producent wyprodukowal cos, co mozna
jednoczesnie i lyknac, i wetrzec sobie w skore, raczej by to zaznaczyl w
slusznej nadziei na zwiekszenie sumy sprzedazy. Osobiscie jestem za - np
witaminy w formie blyszczykow do ust czy lakierow do paznokci..:-))

Pozdrawiam :-)

Tib

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2003-11-03 07:18:00

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Tib" <c...@a...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> posypie sobie starcze lico..w nadziei, naturalnie..;-)) Mam bowiem,
> niestety, az 26 lat, co potwierdzam z drzeniem reki podpis swoj

Nie o to chodzi... po prostu jej cera jest jak tylek niemowlaka - i to
doslownie. Wszyscy sie jej pytaja co robi, ze ma taka gladka cere, bez
przebarwien i bez niczego.

[ciach]
>Osobiscie jestem za - np
> witaminy w formie blyszczykow do ust czy lakierow do paznokci..:-))

Hehehe;) to ja poprosze znajoma by opatentowala blyszczyki i lakiery;) kto
wie, moze milionerka zostanie ;)

Sadia

1. Data: 2003-11-03 08:39:54

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

sadia wrote:

>Mam znajoma, ktora kupuje zawsze krem nawilzajacy najtanszy - i *uwaga* do
>niego dodaje sproszkowanej witaminy C i E i jeszcze innych "Witaminek" potem

Jesli chodzi o wit.E (w plynie) to byla tu kiedys bardzo chwalona jako

'ujedrniacz' do ciala i dobry preparat na cellu, rozstepy... wiec sadze, ze na

twarz raczej nie zaszkodzi, choc to pewnie zalezy od dawki.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-11-03 08:59:28

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zostawione na całą noc na twarzy.. nie sądzę, żeby zaklejanie skóry kremem

Wiem, ze daje sproszkowana witamine C a E chyba rozgniata i to wlewa? nie
mam pojecia ale wiem, ze E tez daje. W sumie jej problem najwyzej sie
"zakonserwuje" :) tylko chcialam sie spytac.. czy to nie troche dziwne. Jej
to na pewno nie szkodzi... a moze szkoda wyjdzie tak po roku ?:D i nagle sie
zamieni w obrzydliwa staruche ;) a powazniej to ja tego na pewno probowac
nie bede:)

Sadia

Co zamówić w YR?
Tanie drogie perfumy na Allegro - hmm....
doczepione włosy
lakier wella performance
Falvit