2 filety z łososia

1. Data: 2006-10-27 11:40:50

Temat: 2 filety z łososia
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mam 2 filety w kostkach z łososia. Co mogłabym z nimi zrobić na
dzisiejszy obiad? Zwykle panierowałam normalnie i na patelnię, ale zbyt
suche wychodziły, dziś mam ochotę na coś z sosem. Może coś podpowiecie?

Pozdrawiam
Ewa

2. Data: 2006-10-27 12:09:43

Temat: Re: 2 filety z łososia
Od: "batory" <b...@p...beztego.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam 2 filety w kostkach z łososia. Co mogłabym z nimi zrobić na dzisiejszy
> obiad? Zwykle panierowałam normalnie i na patelnię, ale zbyt suche
> wychodziły, dziś mam ochotę na coś z sosem. Może coś podpowiecie?

Ja z tych mrożonych kostkowych filetów robię kotlety mielone, a właściwie to
one wcale nie są mielone, bo się ich nie miele. Ale mam wypróbowaną
proporcję na 7 kostek, możesz to zaadoptować do dwóch, zwłaszcza, że
proporcje są na oko. Więc tak
7 kostek mrożonego łososia rozmrozić po czy starannie rozgnieść widelcem z
dwoma jajkami, usiekaną średnią cebulą i sporą ilością siekanego koperku.
Posolić, popieprzyć, dodać do masy trochę oleju i dobrze wyrobić. To będzie
strasznie rzadkie, ale tak się łatwiej wyrabia. Zagęścić tartą bułką do
takiej konsystencji, żeby się dało lepić kotlety. Uformować kotlety,
obtoczyć w tartej bułce i usmażyć. Z tej proporcji wychodzi mi 10 kotletów,
które niestety mają taką właściwość, że w przedziwny sposób znikają z
lodówki
Pozdrawiam - Agnieszka

3. Data: 2006-10-27 17:22:46

Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam 2 filety w kostkach z łososia. Co mogłabym z nimi zrobić na
> dzisiejszy obiad? Zwykle panierowałam normalnie i na patelnię, ale zbyt
> suche wychodziły, dziś mam ochotę na coś z sosem. Może coś podpowiecie?

moze pyszna rybke po grecku ?
jakby to byl swiezy losos to polecam tatar :) rewelacja

Pory w beszamelu
Jaką polecacie lodówko-zamrażarkę
krem czekoladowy
Do wbijania gwozdzi, albo pieczonego.
Fajny przepis Wieprzownia po neapolitańsku spolszczona