Jaką polecacie lodówko-zamrażarkę

1. Data: 2006-10-27 09:03:52

Temat: Jaką polecacie lodówko-zamrażarkę
Od: Marcin <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Muszę kupić nową i prosił bym o osobiste refleksji na ten temat.
Z góry THX

2. Data: 2006-10-27 09:21:20

Temat: Re: Jaką polecacie lodówko-zamrażark
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin" <m...@g...pl> wrote in message
> Muszę kupić nową i prosił bym o osobiste refleksji na ten temat.
> Z góry THX

Side by side
http://whirlpool.com.pl/?nodeid=produkty_w_kategorii
&cat_id=5
A tu zamrażarka:
http://whirlpool.com.pl/?nodeid=produkt&cat_id=12&pr
od_id=8195

3. Data: 2006-10-27 09:42:01

Temat: Re: Jaką polecacie lodówko-zamrażarkę
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ehsi7f$s6r$1@nemesis.news.tpi.pl>,
Marcin <m...@g...pl> wrote:

> Muszę kupić nową i prosił bym o osobiste refleksji na ten temat.
> Z góry THX

Jak najprostszą, bez bajerów. Z najprostszych najdroższą. I unikaj
produkcji włoskiejh i innych tanich marek. Myśle, że do rozważenia są
Siemens, Bosch, AEG-Elektrolux, jak masz forsę to Miele.

Władysław

4. Data: 2006-10-27 10:45:01

Od: Marcin <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję Władysławie. A z rodzimej produkcji coś się nadaje ?

5. Data: 2006-10-27 14:15:44

Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin <m...@g...pl> napisał(a):
> Muszę kupić nową i prosił bym o osobiste refleksji na ten temat.

Ja mam dwa lata Electrolux i bardzo sobie chwalę.
Dwa agregaty, osobna kontrola i regulacja temperatury.
Jak będziesz kupował to zwróć uwagę na to jak ustawna lodówka jest w środku,
czasami widziałem lodówki, które super wyglądały, ale w środku bardzo
niepraktyczne.
W mojej z bajerów mam wskaźnik temperatury w zamrażarce :-)

Minimalna temperatura jaką udało mi się osiągnąć w zamrażarce to -40 stopni
Celsjusza. więc IMO to bardzo dobry wynik jak na zamrażarkę domową.

--
Artur Nowacki
Dom GG: 9856 Praca GG 9286991

6. Data: 2006-10-27 19:07:34

Od: "Barto" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Muszę kupić nową i prosił bym o osobiste refleksji na ten temat.
> Z góry T

Ja mam już 5 lat LIEBHER CP 40030 i jestem bardzo zadowolony.
http://www.expon.com.pl/liebher/
Pozdrawiam. B.

7. Data: 2006-10-28 03:08:09

Od: Rafal Qbiak <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin wrote:

> Muszę kupić nową i prosił bym o osobiste refleksji na ten temat.
> Z góry THX
Hola
kupuj najwyzsza na jaka Cie stac. im wyzsza tym lepsza.
my akurat mamy od jakis 6 lat bauknechta (202cm chyba) i jest ok.
powodzenia
Ralf

8. Data: 2006-10-28 09:33:11

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Muszę kupić nową i prosił bym o osobiste refleksji na ten temat.

Generalnie wszyscy odradzaja funkcję "frost free", podobno te lodówki
częściej sie psują i są trudniejsze w naprawie, poza tym są głosniejsze. Ja
mam Indesit i sobie chwalę.

pozdr

cherokee

9. Data: 2006-10-30 20:03:28

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin napisał(a):
> Muszę kupić nową i prosił bym o osobiste refleksji na ten temat.
> Z góry THX
moj znajomy mistrz chlodnictwa poleca boscha najlepiej niemieckiego
czyli na rynek niemiecki...
niestety sa one z gornej polki cenowej (okolo 7 tys zlotych)...
z tanszych dobra opinie ma mastercook spokojnie do 2 tys zlotych...
pozdrawiam
Mars

10. Data: 2006-10-31 00:04:49

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin napisał(a):
> Muszę kupić nową i prosił bym o osobiste refleksji na ten temat.
> Z góry THX

Przychylam się do opini żeby kupić najprostrzą, bez dodatkowych
bajerów. My mamy Haier'a od paru lat i jesteśmy zadowoleni. Była
duża w momencie gdy ją postawiliśmy w kuchni, do pierwszych zakupów
i wizyty przyjaciela domu, który ją otworzył i powiedział, że
jakiej byśmy nie mieli - to zawsze będzie za mała. Tak to jest jak
chce się mieć zapasy na swoje kulinarne zachcianki.

Pozdrawiam Janusz

krem czekoladowy
Do wbijania gwozdzi, albo pieczonego.
Fajny przepis Wieprzownia po neapolitańsku spolszczona
Spokój czy to tak wiele?
LINK