2 gr w zaworze kaloryfera

51. Data: 2008-09-19 13:07:30

Temat: Re: 2 gr w zaworze kaloryfera
Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

No dobrze fizyku doświadczalniku, sprowadźmy absurd do absurdu: niech z każdej
strony bedzie równo i tyle samo po 200 atmosfer...
JaC

-----

52. Data: 2008-09-19 13:10:03

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisz dokładnie, jaki zawór regulacyjny masz, jaki typ, jakie symbole, jak on
wygląda po zdjęciu głowicy.
Czy coś na nim pisze? Nie mogę obejrzeć foto, bo mam blokadę. Chyba, że wyślesz
na j...@i...pl

53. Data: 2008-09-19 13:23:43

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
> No dobrze fizyku doświadczalniku, sprowadźmy absurd do absurdu: niech z
> każdej strony bedzie równo i tyle samo po 200 atmosfer...

Que diable?

54. Data: 2008-09-20 09:26:57

Od: z <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Czy jestes pewien, ze da sie niezaleznie wypelnic grzejnik woda z
> dolnego lub gornego zawor (tzn. jeden zakmniety, drugi otwarty, a z
> odpowietrznika zaczyna lac sie woda)? Jesli na dwa sposoby da sie to
> zrobic to przeplyw musi byc. Chyba ze sie magicznie pozniej zamyka. I
> zostaw moze grzejnik podlaczony na noc ale ze zdjeta glowica (moze ona
> jest walnieta).

Sprawdzilem jeszcze raz
I dolnym i górnym zaworem da sie napelnic grzejnik (woda plynie korkiem
spustowym)
Odpowietrzylem grzejnik (napelnianie dolnym zaworem)
Grzejnik nadal jest zimny - po calosci - nie ma zadnego obiegu wody
Nie ma cudow cos jest chyba nie tak z gormym zaworem bo tylko on jest
bardziej skomplikowany niz cep.
Moze puszcza wode tylko przy duzej roznicy cisnienia a przy jednakowym -
nie. = zepsuty.

zch

PS. Na noc zdjalem glowice i nic :-(

55. Data: 2008-09-20 09:33:16

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
jak on
> wygląda po zdjęciu głowicy.
> Czy coś na nim pisze? Nie mogę obejrzeć foto, bo mam blokadę. Chyba, że

Być może to jest zawór z nastawą wstępną.
Jak on wygląda po zdjęciu głowicy?

56. Data: 2008-09-20 09:51:54

Od: "Marek" <d...@t...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "z" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> Moze puszcza wode tylko przy duzej roznicy cisnienia a przy jednakowym -
> nie. = zepsuty.

Zawsze wystapi róznica ciśnień jeśli przepływ jest.
Zakręć inne grzejniki na tym poziomie i sprawdz czy ruszył. Może być ze
przepływ przez inne jest zbyt duzy i nie ma odpowiedniej róznicy ciśnień na
drabinkowym.

57. Data: 2008-09-20 10:04:20

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <d...@t...polbox.com> napisał w wiadomości

> [...]
> Zakręć inne grzejniki na tym poziomie i sprawdz czy ruszył. Może być ze
> przepływ przez inne jest zbyt duzy i nie ma odpowiedniej róznicy ciśnień

Jeszcze jest zasadnicze pytanie - czy ten pion w ogole jakos sensownie
grzeje. Jak mieszkalem w bloku, to grzejnik lazienkowy ledwo co byl cieply
(byl bez podzielnika i byc moze z tego wlasnie powodu).

58. Data: 2008-09-20 10:08:42

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bardziej skomplikowany niz cep.
> Moze puszcza wode tylko przy duzej roznicy cisnienia a przy jednakowym -

Byc moze jest jakos zabrudzony ale podczas ogrzewania przeplywy nie sa takie
duze - wiec nie powinno to az tak wazyc. A jak przelewasz wode gornym
zaworem to wylatuje oczywiscie ciepla, a dolnym zimna (jest zauwazalna
roznica temperatur)?

59. Data: 2008-09-20 10:48:18

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"z" <z...@o...pl> wrote in message news:gb2fl2$oh$1@news.onet.pl...

> [...]
> bardziej skomplikowany niz cep.
> Moze puszcza wode tylko przy duzej roznicy cisnienia a przy jednakowym -

Podłącz pompę z górnego do dolnego i niech tłoczy w takim właśnie kierunku -
bąble powietrza mogą robić fantastyczne kłopoty - jeżeli ktoś zrobił kiepski
projekt lub kiepskie wykonawstwo.

60. Data: 2008-09-20 10:55:08

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"z" <z...@o...pl> wrote in message news:gb2fl2$oh$1@news.onet.pl...

Ja mam zawór z głowicą termostatyczną Danfoss'a. Po zainstalowaniu też nie
było obiegu, a instrukcja dołączona niewiele wyjaśniała - okazało się, że
pod głowicą jest koronka, którą reguluje się przepływ medium przez zawór, a
dokładna regulacja następuje za pomocą termostatu. I dopiero po ustawieniu
właściwego wstępnego otwarcia tego dolnego (pod głowicą) zaworu wszystko
zaczęło działać właściwie.

nawiew dla kotła
Bauknecht
Dużo o pleśni w domu.