2 krzewy borówki kamczackiej oddam !

1. Data: 2005-07-25 17:15:57

Temat: 2 krzewy borówki kamczackiej oddam !
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie na polecenie szanownej małżonki wykopałem 2 ponad metrowe krzaki
borówki kamczackiej. W to miejsce posadzi co innego. Aż żal wywalić. Może
ktoś chce? Gratis! Ewentualnie przyjmę małe piwo ;-)
Niestety transportu nie zapewniam. Trzeba przyjechać do Oświęcimia
J.

2. Data: 2005-07-25 17:40:14

Temat: Re: 2 krzewy borówki kamczackiej oddam !
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie na polecenie szanownej małżonki wykopałem 2 ponad metrowe krzaki
> borówki kamczackiej. W to miejsce posadzi co innego.

Ja bym sie pozbyła tej Żony :-(

Serdecznie Miłka

3. Data: 2005-07-25 17:46:44

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

O nie.... szkoda by było. Ma pewne zalety ;-)

4. Data: 2005-07-25 17:49:51

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O nie.... szkoda by było. Ma pewne zalety ;-)

Robotna ?

5. Data: 2005-07-25 20:13:05

Od: "karolina" <k...@p...onet.plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

szkoda ze nie krakow, bo bym i duze piwo postawiła

6. Data: 2005-07-25 20:33:05

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał(a):
> O nie.... szkoda by było. Ma pewne zalety ;-)

Dołki już masz wykopane, szkoda.
A ziemia nawet i zalety by wyciągnęła z niej.
Może zakop chociaż do połowy na próbę? Moze jeszcze żona zmieni zdanie?
;-)))
pozdr. Jerzy

7. Data: 2005-07-26 19:03:10

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> Ja bym sie pozbyła tej Żony :-(
>
> Serdecznie Miłka

Wszystko zależy od wielkości działki :-))
Jeśli jest niezbyt duża - popieram decyzję Żony !!
pozdrawiam, Bogda

8. Data: 2005-07-26 21:44:40

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Już nieaktualne. Znalazł się amator borówek kamczackich w osobie sąsiada (w
sobotę stawia piwo)
J.

Roztocz truskawkowy
choroba kasztana