nowy trawnik - fakty i mity

41. Data: 2004-06-16 15:05:20

Temat: Re: nowy trawnik - fakty i mity
Od: "And" <a...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Apropos angielskiego trawnika - w Anglii u ciotki koledzy jej syna próbowali
postawić namiot w ogrodzie i okazało się, że w trawnik nie można wbić
śledzia od namiotu. Nie chciałem wierzyć - ale okazało się że to prawda.
Trawa była tak gęsto ukorzeniona.
W Polsce takiego trawnika nie widziałem
Pozdrawiam grupę
And

42. Data: 2004-06-16 16:26:00

Temat: Re: Re:Nie na temat- nowy trawnik - fakty i mity
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> napisał w wiadomości

| Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

| Niewątpliwie poprawiłeś mi humor :-)
| Oczyma wyobraźni zobaczyłam się w kraciastych pumpach , drobiącą te dziwne
| kroczki , kręcącą kuprem i z przerośniętym szydełkiem w łapach.

Przerośnięte szydełko w sam raz do mleczy, nie wybrzydzaj! 8-)

Pozdrawiam z wyobraźnią, Basia.

43. Data: 2004-06-16 16:26:11

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

| W wiadomości news:capa85$e1o$1@nemesis.news.tpi.pl andia

| Hejka. No, nie wiem. Jeżeli tak, to ewentualnie w ramach stosunków
| bilateralnych a nie na forum grupy. :-)

Ty się krygujesz jak baletnica - czyżbyś uszył już sobie spódniczkę ze
spartiny i trenujesz? :-)

Pozdrawiam, Basia.

44. Data: 2004-06-16 16:26:25

Temat: Re: Re[2]: nowy trawnik - fakty i mity
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Marusiński" <k...@m...prv.pl> napisał w
wiadomości news:caokkj$s9o$1@nemesis.news.tpi.pl...
Witaj Basia!
W Twoim liście przeczytałem:

BK> Monotonia, brrr! Monokultura, brrr! Ale Marto - to świetna rezerwa
terenu
BK> pod grządki bylinowe;-)

Czy jako nie-Marta mogę coś?
Jest charakterystyczne, że o bylinach dogadują się dwie
kobiety?
Myślę, ze byliny to faktycznie sprawa kobiet ...no i może
chłopców.
Dla mężczyzn pozostaje coś nad czym trzeba myśleć. Np.
trawniki.

No cóż, nasz Bogusław trawniki ma nieszczególne, za to byliny bardzo piękne.
Co do myślenia Panów nad trawnikami - polemizowałabym, szczególnie przy
obrzeżach:-)))))

Pozdrawiam, Basia.

P.S. Dla dużych mężczyzn - kwaśne cytrusy? ;-)

45. Data: 2004-06-16 17:34:32

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:capsu9$e8k$2@nemesis.news.tpi.pl Basia Kulesz
<b...@i...pl> napisał(a):

> Ty się krygujesz jak baletnica - czyżbyś uszył już sobie spódniczkę
> ze spartiny i trenujesz? :-)

Hejka. Jakiś facet Ci się naraził, czy to ta paskudna pogoda tak
Cię dołuje, że się tak dzisiaj wyzłośliwiasz na mężczyzn. :-(
Pozdrawiam wietrznie, zimno i ponuro Ja...cki
P.S. Spartina jeszcze z krótka na spódniczkę dla mnie. ;-)

46. Data: 2004-06-16 18:01:31

Temat: Re[4]: nowy trawnik - fakty i mity
Od: Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
W liście, którego autorem jest Basia przeczytałem:

BK> P.S. Dla dużych mężczyzn - kwaśne cytrusy? ;-)

Dlaczego kwaśne. Pomarańcze i mandarynki są słodkie.
Krzysztof Marusiński

47. Data: 2004-06-16 18:32:26

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Bo czas zacząć myśleć o grze w golfa. :-)
> Pozdrawiam trendowo Ja...cki

No to się zbieraj Dirko i chodź, zagramy;-)

Pozdrawia z doskoku boletus

48. Data: 2004-06-16 19:18:07

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Marusiński" <k...@m...prv.pl> napisał w
wiadomości news:caq2ab$5ba$2@nemesis.news.tpi.pl...
Witajcie!
W liście, którego autorem jest Basia przeczytałem:

BK> P.S. Dla dużych mężczyzn - kwaśne cytrusy? ;-)

Dlaczego kwaśne. Pomarańcze i mandarynki są słodkie.

Mandarynka jest kwaśniejsza od cytryny. Choć przebija wszystkie właściwie
moje doniczkowe piękną zielenią liści, na których tle te "gałki złociste" w
ogromnych ilościach tudzież wiele kwiatów słodko pachnących widać.

Pozdrawiam, Basia.

49. Data: 2004-06-16 19:18:39

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

| W wiadomości news:capsu9$e8k$2@nemesis.news.tpi.pl Basia Kulesz

| Hejka. Jakiś facet Ci się naraził, czy to ta paskudna pogoda tak
| Cię dołuje, że się tak dzisiaj wyzłośliwiasz na mężczyzn. :-(

Tak się składa, że denerwują mnie posty typu "wiem, ale nie powiem!" To
takie typowe dla bachorów w piaskownicy. I zgadza się, to jeden facet mi się
tym naraził;-)

| P.S. Spartina jeszcze z krótka na spódniczkę dla mnie. ;-)

Szkoda wielka. Do zaklinania pogody (taniec wokół ogniska czy coś w tym
stylu) byłaby w sam raz. ;-)

Pozdrawiam, Basia.

50. Data: 2004-06-16 19:55:52

Temat: Re[2]: nowy trawnik - fakty i mity
Od: Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
> [...]

BK> moje doniczkowe piękną zielenią liści, na których tle te "gałki złociste" w
BK> ogromnych ilościach tudzież wiele kwiatów słodko pachnących widać.

Ha! Trza mieć mandarynkę słodką!
Ja mam i tą i tą.
Twój karłowaty granacik jest już ładnym drzewkiem.
Krzysztof Marusiński

torbiel śliwy
Coś nie tak z moimi jabłonkami
ogrodowe wynalazki