o2.pl Wstyd!!

1. Data: 2005-07-07 14:26:53

Temat: o2.pl Wstyd!!
Od: "Jacek1982" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

treść mojego listu do administracji o2.pl.

"My niepełnosprawni stanowczo protestujemy wobec praktyk, jakie się tu
dokonują! W dziale NIEPEŁNOSPRAWNI jesteśmy stale obrażani, cały czas ktoś o
nas mówi i pisze źle. Jesteśmy również wyśmiewani z powodu naszej
Niepełnosprawności. Pragniemy wyrazić nasz sprzeciw wobec tego typu wyzwisk.
W XXI wieku takie traktowanie ludzi a szczególnie ludzi niepełnosprawnych
( słabszych) jest nie do pomyślenia i jest rzeczą szczególnie dla nas
bolesną, która powinna być nagminnie piętnowana. Zachowanie na forum o2.pl
przeczy całkowicie idei Integracji ludzi Pełnosprawnych z ludźmi
niepełnosprawnymi która tak bardzo ludzie pełnosprawni ostatnimi czasy
propagują. Żądamy, aby dział NIEPEŁNOSPRAWNI został zlikwidowany, gdyż każdy
szanujący się Niepełnosprawny już dawno tam nie zagląda a dział
NIEPEŁNOSPRAWNI w portalu o2.pl stał się bagnem polskiego Internetu.....

z pozdrowieniami

Jacek.C"

Co o tym sądzicie?:)) mozecie sie wpisac i popierać moją inicjatywe po d
adresem http://forum.o2.pl/temat.php?id_p=4486865

2. Data: 2005-07-07 14:27:02

Temat: Re: o2.pl Wstyd!!
Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tam po prostu nie ma moderatora!

Moderator tam byc musi ale boi sie zostac posadzonym o cezorskie zapedy

Leszek

3. Data: 2005-07-07 14:29:03

Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 7 Jul 2005 16:26:53 +0200, "Jacek1982" <m...@o...pl>
napisał(a):

>Żądamy, aby dział NIEPEŁNOSPRAWNI został zlikwidowany, gdyż każdy
>szanujący się Niepełnosprawny już dawno tam nie zagląda a dział
>NIEPEŁNOSPRAWNI w portalu o2.pl stał się bagnem polskiego Internetu.....
Nie tylko ten dział ale popieram... i najgorsze jest to, że admini
tworząc ten dział mieli na pewno dobre intencje...
Jarek

4. Data: 2005-07-07 14:37:12

Od: "Michał" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek1982" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> z pozdrowieniami
>
> Jacek.C"
>

> Co o tym sądzicie?:)) mozecie sie wpisac i popierać moją inicjatywe po d

Tam po prostu nie ma moderatora! Albo jest on b. kiepski.
Sam jestem moderatorem, na innym forum i takie teksty, wyzwiska jakie
pojawiają się nagminnie na w/w forum, nie przetrwałyby u mnie kilku minut...
A tam są i są...
Pozdrówka!

5. Data: 2005-07-07 16:11:39

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nie tylko ten dział ale popieram... i najgorsze jest to, że admini
> tworząc ten dział mieli na pewno dobre intencje...
------------------
Skąd pewność co do intencji? Problem niepełnosprawności jest w "modzie" od
czasu kiedy sprytne podejmowanie tematyki integracyjnej przynosi wymierne
korzyści w postaci funduszy unijnych. A realizacja?
Kto twierdzi że polskie kołtuństwo zastąpione już zostało bardziej
cywilizowanymi zachowaniami?
Najlepiej nie drapać się tam, gdzie zainteresowanych nie swędzi. Wielu
prostaków zmienia swoje poglądy radykalnie dopiero wówczas kiedy Los
zdecyduje o przejściu na "drugą stronę".
Zdrówko!
--
Zbig A Gintowt

6. Data: 2005-07-07 16:19:04

Od: "M S" <s...@n...ok> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek1982" napisał w wiadomości

> [...]
> został zlikwidowany, gdyż każdy szanujący się Niepełnosprawny już dawno
> tam nie zagląda a dział NIEPEŁNOSPRAWNI w portalu o2.pl stał się bagnem

Próbowałem to załatwić z nimi jakiś czas temu, pomogło na bardzo krótko.
Nawiązałem kontakt z jednym moderatorem, na moją prośbę zaczął "oczyszczać"
ten dział Forum, potem pewnie przestał. Zaproponowałem nawet, że zajmę się
moderacją tego działu, mam dużo wolnego czasu, więc mógłbym postarać się.
Potem jednak przemyślałem sprawę i postanowiłem nie zaglądać na forum o2.
Nie chcę mieć nic wspólnego z o2. Też jestem za likwidacją działu
"niepełnosprawni" na forum, chociaż przeglądając inne działy można dojść do
wniosku, że CAŁE forum o2 nadaje się do zamknięcia.

Maćkoski
--
Aby odpowiedzieć prywatnie, kliknij poniżej:
http://cerbermail.com/?sALiakVg8Q

7. Data: 2005-07-07 17:31:38

Od: "Małgoś" <m...@o...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> z pozdrowieniami
>
> Jacek.C"
>

> Co o tym sądzicie?:)) mozecie sie wpisac i popierać moją inicjatywe po
Zajrzałam może tam z dwa razy, orzuciło mnie i to na dobre.
Nie wiem czy to ,ze napisałes cos pomorze. Ale bedziesz miał satysfakcje
,ze próbowałeś.
Popieram to by wogóle tam nie zagladać.

--
Małgoś:)
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

8. Data: 2005-07-07 17:37:30

Temat: Re[2]: o2.pl Wstyd!!
Od: m...@o...pl (Marciu11 - Viper) szukaj wiadomości tego autora

Witam serdeczne

Takie postepowanie to nie przez moderatora, to poprstu narod polski
jest glupi...

Marcin

--
Pozdrowienia,
Marciu11 mailto:m...@o...pl

9. Data: 2005-07-07 20:19:07

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szanujący się Niepełnosprawny już dawno tam nie zagląda a dział
> NIEPEŁNOSPRAWNI w portalu o2.pl stał się bagnem polskiego

a może akcja bojkotowania tlenu o2 i całego tego bajzlu. kilka banerów,
pręgierz. Sądzę ze jak by im spadła oglądalność i ruch to zaczęliby
reagować.

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

10. Data: 2005-07-07 21:58:13

Od: "Piotr Grela / interpio" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zbigniew Andrzej Gintowt <z...@c...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:dajk7a$suq$...@i...gazeta.pl...
> [...]
> prostaków zmienia swoje poglądy radykalnie dopiero wówczas kiedy Los
> zdecyduje o przejściu na "drugą stronę".

Ostatnio walczylem z jednym idiota o sprawe wysokich kraweznikow w remontowanych
chodnikach w Olesnicy.
A ten mi wali z cytatami z reklam - "Niepelnosprawni - czy jestescie zupelnie inni" w
dalej rozwodzil sie ze domagam sie specjalnych przywilejow w postaci obnizania
kraweznikow.
Wytlumaczylem kretynowi, ze obnizone krawezniki nie tylko sluza osobom
niepelnosprawym ale i starszym , matkom z dziecmi czy nawet rowerzystom.

Forum o2 jest dla mnie w swojej tresci bulwersujace, ublizajace mi ale niektorzy
ludzie tak o nas mysla i jak ukarac kogos za glupote, mozna prosic moderatorow o2 o
cenzure ale to chyba zla droga.
Nasz wizerunek w oczach innych mozemy zmienic tylko poprzez nasze codzienne kontakty
z innymi.

Jak jezdzilem wozkiem inwalidzkim to wszyscy patrzyli sie na mnie z politowaniem, jak
teraz zapieprzam na handbiku, patrza sie ludziska z zainteresowaniem, czasami nawet z
zazdroscia. jeszcze bardziej beda zazdroscili jak litr benzyny bedzie kosztowal 7 zl.
--
Pozdrawiam Piotr Grela - (interpio)
www.handbike.pl

zawieszalność renty a DG
Łowcy pacjentów
W oparach absurdu...
Program odwrotny do syntezy mowy.
zeby zrobić wrazenie trzeba sie napracować .... przynajmniej niektórzy muszą :P