po rosliny i do ogrodów

1. Data: 2004-05-30 05:35:26

Temat: po rosliny i do ogrodów
Od: Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj !

Czy ktoś planuje w tym roku kilkudniową wyprawę ogrodową do Czech?
Może bym się dołączył.
--
Pozdrowienia,
Krzysztof Marusiński

2. Data: 2004-05-30 19:13:16

Temat: Re: po rosliny i do ogrodów
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Marusiński" <k...@m...prv.pl> napisał w
wiadomości news:c9brqo$n1$1@atlantis.news.tpi.pl...
Witaj !

Czy ktoś planuje w tym roku kilkudniową wyprawę ogrodową do Czech?
Może bym się dołączył.

Na razie była mowa o jednodniowej wycieczce do Karwiny, ale dziwny brak
entuzjazmu na grupie. Pewnie wszyscy plewieniem pochłonięci:-))))

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2004-05-30 19:39:57

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz napisał:

> Na razie była mowa o jednodniowej wycieczce do Karwiny, ale dziwny brak
> entuzjazmu na grupie. Pewnie wszyscy plewieniem pochłonięci:-))))

Ja bym chętnie, ale ile muru głową nie przebijesz:-(

Pozdrawiam
Marta

4. Data: 2004-05-30 19:40:09

Od: Andrzej Paplinski <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Raczej wylegiwali sie na lezaczkach i patrzyli jak im samo rosnie
Andrzej

5. Data: 2004-05-30 19:49:26

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj !
>
> Czy ktoś planuje w tym roku kilkudniową wyprawę ogrodową do Czech?
> [...]
Po co Ci do Czech na kilka dni.Wystarczy rano wjechać,po obiedzie
[dobrze karmią]do domu.Bardzo porządna szkółka jest w Lovczicach,
mam od nich trochę roślin.Jak chcesz adres to poszukam.
Mirzan

6. Data: 2004-05-31 07:01:13

Temat: Re[2]: po rosliny i do ogrodów
Od: Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj mirzan!
W Twoim liście przeczytałem:

m> Po co Ci do Czech na kilka dni.Wystarczy rano wjechać,po obiedzie
m> [dobrze karmią]do domu.

:-) Na sam dojazd do Czech potrzeba 2 dni. Biorąc pod uwagę,
że trzeba też powrócić do domu powinna być jakaś przerwa w
podróżowaniu na wypoczynek.
Innymi słowy: takie przejazdy dla normalnego człowieka
(wyłączam szaleńców) to dwa, cztery dni. Przy takim czasie
podróży warto zobaczyć coś więcej. Może kilka ciekawych
ogrodów i kilka szkółek. To jest kolejne najmniej 2 dni.
Minimum wyjazd z Orzysza to jest 5 dni.
Wierzę, że można wyjechać na pół dnia, ale mieszkając w
innych regionach kraju niż Mazury :-).

Do Karwiny to wycieczka na najmniej 3 dni. Jeżeli
zaplanujesz mój wyjazd na 1 dzień to będę tam! Chociażby po
to aby uratować "honor" grupy :-)
Krzysztof Marusiński

7. Data: 2004-05-31 11:49:49

Od: "Jacek Kaliszan" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla wyjeżdżających na zakupy ogrodowe do Czech.
Jedna uwaga organizacyjna.
Przed wyjazdem trzeba dokładnie sprawdzić w jakich godzinach szkółka jest
otwarta.
Z doświadczeń wiem, że około południa jest przerwa a po 16.00 zazwyczaj już
podwoje są zamknięte. Niestety.
Uszanowanie
Jacek
http://ogrod.mm.com.pl
http://sannati.150m.com

8. Data: 2004-06-02 06:04:07

Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Chyba Boletus nie widział tego postu bo szykował jakąś krucjatę na szkółki
za południową granicę. Mnie poganiał do takiego wyjazdu ale nie podał chyba
terminu. Tyle, że w naszej sytuacji to godzinka jazdy do granicy i w kilka
minut od granicy jesteśmy w Karwinie. Pewnie się odezwie jak przestanie
klawiaturą mszyce zganiać z roślinek:-))

Pozdrawiam
skryba

wrazenia z Bonn
Fikus