robótki z plastikowych toreb:-)

1. Data: 2003-11-29 15:16:12

Temat: robótki z plastikowych toreb:-)
Od: "Aga S." <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak ktoś ma za dużo reklamówek, może je wykorzystać na szydełkowanie:-)

http://www.marloscrochetcorner.com/bag%20cutting%20i
nstructions.html

Jest tam wzór na torbe na zakupy.Trzeba kliknąć na Plastic Bag Tote pattern.
Dla mnie świetny pomysł :-)

1. Data: 2003-11-30 16:37:41

Temat: Re: robótki z plastikowych toreb:-)
Od: "Magdalena M. \(W-wa\)" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nstructions.html

> Jest tam wzór na torbe na zakupy.Trzeba kliknąć na Plastic Bag Tote

Czy ktos mnie moze oswiecic co to znaczy "M hook" - chodzi o wielkosc
szydelka, ale jaka to jest wielkosc - jaki numer po naszemu.
juz kiedys o to pytalam
jak zamienic te literki na cyferki

Magdalena M.

1. Data: 2003-11-30 23:30:30

Temat: Re[2]: robótki z plastikowych toreb:-)
Od: k...@o...pl (Kaa) szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Dnia 30 listopada 2003 (17:37:41) Magdalena M.napisała:
MMWw> Czy ktos mnie moze oswiecic co to znaczy "M hook" - chodzi o wielkosc
MMWw> szydelka, ale jaka to jest wielkosc - jaki numer po naszemu.

[...]

pocielam te reklamowki i dziergam szydelkiem nr 5, ale mam wrazenie,
ze lepsze byloby ciut grubsze.
Torba niczego sobie, ale tak naprawde - to po co...?
Reklamowki wprawdzie sie wykorzysta, ale kto by chodzil z "czyms
takim" na zakupy ?
Malo poreczne, bo jednak sporo ciezsze od zwyklej reklamowki, no i
sztywne.
Chyba ze jako wor na prezenty pod choinke...

Pozdrawiam,
Kasia

---
mailto: k...@o...pl

1. Data: 2003-12-01 07:12:56

Od: "Aga S." <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> [...]
> sztywne.
> Chyba ze jako wor na prezenty pod choinke...

Torba dla mnie niczego sobie i ja nie miałabym oporów przed chodzeniem z nią
na zakupy. Zaczęłam ją i widzę, że jest wprawdzie sztywna, ale i bardzo
wytrzymała. Podoba mi się głównie ze względu na jej ekologiczność- w końcu
wszędzie dają te foliowe woreczki mam ich już tysiące w domu, w każdej
szufladzie niemal:-) Przed wyrzucaniem mam opór, bo tak długo się toto
rozkłada, więc staram się ich używać do "zdarcia", z własnymi choddzę do
sklepu, ale zdarzają się zakupy niezaplanowane... Plastikowa góra rośnie.
Myślę, że taka torba będzie idealna na zakupy na targu, gdzie kupuje się
warzywa, owoce, wszystko jest dość ciężkie... Nawet w osiedlowym sklepie,
kiedy idę po mleko, wodę, jajka i sok potrzebuję solidnej torby. Oczywiście,
że nie będę z nią chodzić po wieczorową kreację:-)
Robienie serwetek z tego samego surowca, to dla mnie już tylko i wyłącznie
gest ekologiczny, ale torba- rzecz użytkowa. Jeszcze mata przed drzwi wydaje
mi się sensowna:-) Serwetki i maskotki wolę z tradycyjnych szydełkowych
surowców:-)

1. Data: 2003-12-01 11:30:23

Od: "e-Karola " <e...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Z taśmy magnetofonowej też fajnie wychodzą torby. Ja kiedyś wyszydełkowałam
sobie taką torebkę :-)

Pozdrowionka,
e-Karola (Bydgoszcz)

1. Data: 2003-12-01 20:00:30

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

cze

ja tez zaczelam robic taka torbe, moim zdaniem jest to super pomysl.

a robie szydelkiem nr 10 i jest jak najbardziej ok

iza

ps. nigdy sie nie przedstawilam, bo nie lubie tak z niczego. ale teraz naprawie
blad. jestem iza mieszkam w zielonce kolo wa-wy i jestm kolezanka annyweroniki
z poznania.

Szydełkowy pingwin i inne maskotki oraz różności:-)
[Linki] To juz pobilo szydelkowe kaktusy ! :DDD
Poznań - kiedy spotkanie?
Inspiracje
[OT] pociąg