trawa na gliniastą gleb

31. Data: 2004-06-11 12:48:01

Temat: Re: Re[6]: trawa na gliniastą gleb
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Marusiński" <k...@m...prv.pl> wrote in message
news:cabfdq$e4j$2@nemesis.news.tpi.pl...

> Toć glebogryzarka jest mało ekologiczna! Ty i glebogryzarka?
> A juz mialem uwierzyć że w swoim ogrodnictwie kierujesz sie
> ekologią a nie lenistwem (np wzgledem koniczyny w trawie) :-).
> glebogryzarka = spaliny, hałas, pocięte glizdy, porozlewane
> paliwo i olej. brrr!

Oczywiscie mam elektryczna. A dzdzownica przeciecia sie nie boi :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

32. Data: 2004-06-11 13:02:17

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam THEBAT! a nie OE. Może o to chodzi. Kodowanie iso2.

Ale ja mam OE i najwyrazniej moj OE Twojego thebata nie lubi.
Jesli chodzi o kodowanie, to Twoj program zalatwia sprawe inaczej niz OE.
Jesli popatrzysz na "message source", czyli to, co naprawde jest wysylane,
to w przypadku OE i wiekszosci programow pocztowych zamiast polskich
liter widzisz jakies smieszne znaczki, plus-minus, mala trojeczka, odwrocone
pogrubione P, itp. Natomiast Twoj program zamienia polskie litery na kody
postaci =F1, =B6, =B3 itd.

Pozdrowienia,
Michal

33. Data: 2004-06-11 14:04:14

Temat: Re[8]: trawa na gliniastą gleb
Od: Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Michal!
W Twoim liście przeczytałem:

MM> A dzdzownica przeciecia sie nie boi :-)

Wiem. Wiem nawet, że w ten sposób rozmnaża
się dżdżownice. Po przecięciu z każdej części odrasta nowa i
są dwie.
Krzysztof Marusiński

34. Data: 2004-06-14 17:32:59

Temat: Re: trawa na gliniastą gleb
Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2k$2u$...@n...news.tpi.pl...

> Gleboko odradzam zwir. [...]

A czy piasek to nie jest drobny żwir?
;-)))

Pozdrowienia, Jerzy

35. Data: 2004-08-27 06:30:21

Temat: Re[2]: trawa na gliniastą gleb
Od: Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
W liście, którego autorem jest Michal przeczytałem:

MM> "Krzysztof Marusiński"
MM> <k...@m...prv.pl> wrote in message

MM> Gleboko odradzam zwir.

Głęboko polecam :-). Jest to ważne na glebach szczególnie
gliniastych. Chodzi mi o materiał o granulacji do 5
mm. Chyba jest to piasek, ale ja nie jestem fachowcem w
sprawach budowlanych.:-)

Krzysztof Marusiński

Co to znaczy ?
funkie