wino i Akins

21. Data: 2004-01-24 16:30:17

Temat: Re: wino i Akins
Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@a...w.sygnaturce> napisał w wiadomości
news:butia5$iad$2@inews.gazeta.pl...
> [...]
[...]
> Nie tlumaczy tego blizej, sadze,ze chodzi mu o zawartosc alkoholu i o
> jego spalanie w organizmie, ktore tez jest "energiotworcze"

Nie czytałem Atkinsa ale wydaje mi się, że on sobie zdawał
sprawę iż alkohol powstrzymuje glukoneogeneze,
może nie pisze o tym wprost ze względów marketingowych
ale alkohol plus dieta niskowęglowodanowa może doprowadzić
do niedożywienia mózgu.

> Hafsa chyba na grupie pisac nie bedzie.Ma wiele korespondencji na priv i
> sporo pracy.No i odzywa sie w nieodpowiednim momencie do nieodpowiednich
> osob. Pozdrawiam

Wg mnie usenet jest jak narkotyk, i Twoja
szansa na wyrwanie się jest niewielka,
jak już parę razy próbowałem i efekt jak widać :))

pozdrawiam Chaciur

22. Data: 2004-01-24 16:54:25

Od: " annaklay" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> napisał(a):

> No coz, prawda jest taka, ze jak to cos pisze w akcie rozpaczy, nie
> umiem milczec.Wiec pewnie nie bede.
> .Hafsa

Hafso, mam nadzieje ze to tylko taki maly zarcik z twojej strony:-))

pozdrawiam serdecznie anna

23. Data: 2004-01-24 18:37:51

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hafsa chyba na grupie pisac nie bedzie.Ma wiele korespondencji na priv i
> sporo pracy.No i odzywa sie w nieodpowiednim momencie do nieodpowiednich
> osob. Pozdrawiam

Hafsa niech się nie wygłupia, bo dla mnie jest wzorem najbardziej pokojowej
osoby na tej grupie, więc niech pisze dalej. Jak będzie trzeba, możmy zebrac
petycje:-)

pzd. Wiedzma

24. Data: 2004-01-24 21:22:32

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiedźma" <w...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
pokojowej
> osoby na tej grupie, więc niech pisze dalej. Jak będzie trzeba, możmy

Postaram sie w miare posiadanego czasu, szykuje mi sie masa roboty na
komputerze, nudnej i zmudnej, ktora potem jeszcze raz powtorze.
Petycji skaldac nie trzeba. Po prostu zastosuje odpowiednie filtry i bedzie
ok.Pozdraiwam Hafsa

25. Data: 2004-01-25 19:01:45

Od: "starsza" <s...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> może nie pisze o tym wprost ze względów marketingowych
> ale alkohol plus dieta niskowęglowodanowa może doprowadzić

Kurcze... to przekonywujące!
ale oznaczałoby, że nie ma znaczenia
w czym jest ten alkohol... czy piwko czy koniak...

Ale 'powstrzymuje' oznacza, że całkowicie
hamuje? Sprawdziłam co oznacza ta glukocośtam,
ale mechanizm nie jest opisany... Mógłbyś
kilka słów więcej? Może ...ekhm... wizualizacja
tego 'głodu mózgu' ułatwi mi powstrzymywanie się
od sięgania po piwko lub inszego drinka...

starsza, chtura ćwiczy Atkinsa i jej taki 'głód mózgu'
ewentualnie grozi

26. Data: 2004-01-25 19:42:22

Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.survivediabetes.com/alcohol.htm

> Ale 'powstrzymuje' oznacza, że całkowicie
> hamuje? Sprawdziłam co oznacza ta glukocośtam,
> ale mechanizm nie jest opisany... Mógłbyś
> kilka słów więcej?

Najprościej to wytwarzanie glukozy z białka (i nie tylko)
w wątrobie (pradopodobnie też w nerkach). Na dietach
niskowęglowodanowych tak sobie organizm radzi z brakiem
cukru we krwi.

> Może ...ekhm... wizualizacja
> tego 'głodu mózgu' ułatwi mi powstrzymywanie się
> od sięgania po piwko lub inszego drinka...

Myślę że problem zaczyna się przy jakiejś większej
imprezce, ale trzeba doczytać.

> starsza, chtura ćwiczy Atkinsa i jej taki 'głód mózgu'
> ewentualnie grozi

pozdrawiam Chaciur
który interesuje się na tyle dietami na ile jest mu
to potrzebne do obrony jego wolnego wyboru ;)

ps muszę kończyć

27. Data: 2004-01-25 20:34:44

Od: "starsza" <s...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślę że problem zaczyna się przy jakiejś większej
> imprezce, ale trzeba doczytać.

Dzięki i postaram sie doczytać:)

> pozdrawiam Chaciur
> który interesuje się na tyle dietami na ile jest mu
> to potrzebne do obrony jego wolnego wyboru ;)

starsza, chtura interesuje na tyle, na ile
umozliwia to zrozumienie mechanizmów,
bo na własną pamięć już liczyć nie może;)

28. Data: 2004-01-28 10:06:06

Od: "Aurelia" <a...@t...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale wróćmy do pytania, bo zboczyliśmy. Nie mogę żyć nie wypiwszy co sobotę z
przyjaciółmi 2-3 kieliszków czerwonego wina. No nie mogę! Interesuje mnie
więc bardzo wpływ tegoż spożycia na przebieg diety, chudnięcie i czy nie
powoduje jakichś kłopotów zdrowotnych.

Użytkownik "Katarzyna Nowak" <k...@g...pl> napisał w
wiadomości news:buqdak$2oh$1@inews.gazeta.pl...

http://www.gazeta.pl/usenet/

29. Data: 2004-01-28 14:28:06

Temat: Re[2]: wino i Akins
Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello Aurelia,

Wednesday, January 28, 2004, 11:06:06 AM, you wrote:

> [...]
A> więc bardzo wpływ tegoż spożycia na przebieg diety, chudnięcie i czy nie

W książce "Doktora Atkinsa kolejna nowa rewolucyjna dieta" (AMBER,
W-wa 2003. Wydanie I), na stronie 103 jest napisane:

"W tej fazie diety (pierwszej-dop.mój) są zabronione wszelkie napoje
alkoholowe. W fazach późniejszych w umiarkowanych ilościach są
dozwolone napoje alkoholowe o niskiej zawartości węglowodanów".

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

30. Data: 2004-01-28 19:29:03

Od: "Hoody" <hoodszy_@_o2_.pl_usunpodkreslenia> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> więc bardzo wpływ tegoż spożycia na przebieg diety, chudnięcie i czy nie

Nie demonizujmy!
Pal licho co Atkins ma napisane w ksiazce - 3 kieliszki
czerwonego wytrawnego co sobote nie wplyna na "zdolnosc"
chudniecia.
A nawet dodatkowo 1 kieliszek codziennie w pozostale dni
tygodnia.
Co do "klopotow zdrowotnych" to ww. trunek raczej przed
nimi chroni!

pzdr
H.

do a odchudzanie